Street Triple topic 20- Een nieuwe lente en een nieuw geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog meer mensen een recall gehad voor de bevestiging van de kabelgeleiders bij de balhoofd? De bouten kunnen loskomen.. Heb gister een brief gekregen van Triumph. Gaat 10 minuten in beslag nemen bij de dealer. Ik ben alleen minstens 6x zo lang onderweg in totaal, en het is leuk dat het kosteloos opgelost wordt, maar benzine is ook niet gratis. En om nou te zeggen dat het een serieus probleem is...
 
Laatst bewerkt:
Nog meer mensen een recall gehad voor de bevestiging van de kabelgeleiders bij de balhoofd? De bouten kunnen loskomen.. Heb gister een brief gekregen van Triumph. Gaat 10 minuten in beslag nemen bij de dealer. Ik ben alleen minstens 6x zo lang onderweg in totaal, en het is leuk dat het kosteloos opgelost wordt, maar benzine is ook niet gratis. En om nou te zeggen dat het een serieus probleem is...
Je houdt het in het oog en laat die recall doen bij je volgende smeerbeurt ;)
 
Nog meer mensen een recall gehad voor de bevestiging van de kabelgeleiders bij de balhoofd? De bouten kunnen loskomen.. Heb gister een brief gekregen van Triumph. Gaat 10 minuten in beslag nemen bij de dealer. Ik ben alleen minstens 6x zo lang onderweg in totaal, en het is leuk dat het kosteloos opgelost wordt, maar benzine is ook niet gratis. En om nou te zeggen dat het een serieus probleem is...


Nog niks ontvangen...
 
't was een zwarte met vrij veel opties. Rond 14u30 in de namiddag.

Had eigenlijk met enkele vrienden afgesproken in ardooie om een toertje te doen en zagen dan toevallig dat er daar een rondrit langs kwam. Hebben er dan ook maar op ingepikt.
Was wel een mooie rit, leuke :] weggetjes en gezien we zo laat reden bijna niemand tegen gekomen dus 't was lekker gassen *O*
 
iem de gps file van de rit?

heb hem ook pas gisteravond gereden,veel minder volk op de baan,maar had de zumo niet bij,was plat
 
Nog meer mensen een recall gehad voor de bevestiging van de kabelgeleiders bij de balhoofd? De bouten kunnen loskomen.. Heb gister een brief gekregen van Triumph. Gaat 10 minuten in beslag nemen bij de dealer. Ik ben alleen minstens 6x zo lang onderweg in totaal, en het is leuk dat het kosteloos opgelost wordt, maar benzine is ook niet gratis. En om nou te zeggen dat het een serieus probleem is...

Jip ontvangen van de importeur!
Even een afspraak plannen weldegelijk little problem :-)
 
Nog meer mensen een recall gehad voor de bevestiging van de kabelgeleiders bij de balhoofd? De bouten kunnen loskomen.. Heb gister een brief gekregen van Triumph. Gaat 10 minuten in beslag nemen bij de dealer. Ik ben alleen minstens 6x zo lang onderweg in totaal, en het is leuk dat het kosteloos opgelost wordt, maar benzine is ook niet gratis. En om nou te zeggen dat het een serieus probleem is...

Jep heb hem ook paar dagen geleden ontvangen
 
Ik ook, 2 dagen na de 800km beurt... rare was dat de monteur er nog niets van wist toen, en ook de terminal gaf nog niets aan toen hij de fiets uitgelezen heeft....
boutjes nog vast vind het best...
 
Ik was vandaag op Schiphol en zag daar ook een mooie triple staan :Y bij de toren van de lvnl :Y iemand van hier :? Zwarte r nieuwe model genoeg mods :Y
 
Ook bij Aad gehaald zag ik :)

Ik ben bij jullie aan het werk met het verhogen van de leuningen in jullie trappenhuis :Y 55 leuningen :') veel werk maargoed best wel gijnig daarzo :W

Morgen nog een dagje en dan is het klaar :Y was jij trouwens die meneer met die zwarte tas van kickstart die maandag om een uurtje of 9-10 moest beginnen :?
 
begon wel rond half 10 ja, maar heb geen kickstart tas :?

Was te herkennen aan t leren pak :P en had rugzak bij me (grijs/blauw).
 
Oké niet gezien dan ;) ik ben er morgen ook dus misschien tot morgen ;)

Zooo hèhè net mijn bandje opgerookt }) donuts weelys blokkerend achterwiel en ga maar door :) tot op een gegeve moment ik naar huis wil rije en voor een van de laatste keren rijdend op de achterrem trap en ieieiieieieiieiieieiieieiiei fiew hoor :( band door en leeg ;( de dealer was 200 m verderop dus daar maar even naartoe gegaan shop dicht 2 uur al even aangekeken terug naar huis gaan lopen en toch nog 1 keer om gekeken omdat het kreng wel heeeeeeeeel zwaar is en ik zag toch een teken van leven terug gelopen heel snel maar toch te laat. Even gewacht en toen kwam er weer iemand naar buiten dus ik schreeuwen heeeeej kom eens helpen hek open brommert achter gelaten en morgen even onderhandelen

Hulde voor mijn dealert :Y *O* roke *O* in mijdrecht :Y
 
aoqow4.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan