Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind die achterrem alleen maar ellende. Het achterwiel rem ik wel met de motor. Als je hard moet remmen grote kans dat je achterwiel gaat slippen (nat wegdek)(doordat je voorrem het gewicht van het achterwiel haalt), nu heb ik ABS dus moet ik er geen probleem meer mee hebben, maar ik hou het bij alleen voor.
Ja dat is ook zo. Voorheen remde ik met beide, zo ook geleerd, maar als je dan een noodstop moet maken dan pak je beide remmen hard. Dit toen ook besproken met motorinstructeurs(die mij geleerd hebben, in elke situatie, met beide te remmen), zeiden dat ik mijn achterrem ook niet moet gebruiken bij het remmen, alleen in bepaalde situaties . Sindsdien rem ik zelden met de achterrem. Als ik een noodstop moet maken vind ik het fijner om snel terug te schakelen, op de motor remmen en voorrem te gebruiken.Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je keihard remt met je achterrem, alleen een beetje meeremmen om de motor in balans te houden. Zeker met ABS geen probleem.
En gevonden .
Ik heb een heel vaag probleem met de street; zaterdag reed ik op een bocht af, remde ietsje harder met de achterrem als normaal met als resultaat een blokkerend achterwiel. Motor stopte er ook gelijk mee, kon hem nog wel in bewang houden en ben veilig gestopt. Nu remt de motor dus echt heel raar met de achterrem; elke keer als ik met beide remmen rem word de achterkant heel nerveus en begint ie van achteren ook te glijden. Ook hoor ik een vreemd schrapen wanneer ik een rechtse bocht neem, vooral als deze wat lang en flauw is.
Mijn setup is voor zover ik weet standaard voor een 2007 striple, dus de Nissin remmerij. Voordat ik bij mn dealer langs ga (garantie) wil ik toch even weten wat jullie visie is op dit probleem? Ligt het aan mezelf of is er technisch iets mis met mn motor?
Ja, betrouwbaarHeeft iemand hier wel is bij Jack Lilley besteld in Engeland? Triumph Motorcycle Parts, Spares & Clothing / Triumph Motorcycles UK | Jack Lilley Triumph - Part of the Lind Automotive Family Het scheelt aardig.
Ik wil de seat cover, bellypan en flyscreen bestellen. 450 pond(incl porto)>525 euro.
Hier in Nederland bij de dealer> 687 euro.
Edit: Coupon code FF10 werkt ook nog steeds 412 pond> 480 euro.
Het is heel simpel:
Ben je een vrouw : Rem met voor én achterrem
Ben je een man: Rem met alleen de voorrem
Een vrouw kan 2 dingen tegelijk, in een noodsituatie kun je je beter 100% concentreren op de veel effectievere voorrem dan je concentratie te verdelen op beide.
Je motor duikt in je voorveren tijdens het remmen en je krijgt meer druk op je voorwiel en hebt weinig druk op je achterwiel waardoor je snel achter blokkeert.
Achterrem gebruikt je alleen bij het stapvoets manoeuvreren of op het circuit.
Is helemaal niet knap omdat het een feit isZoals je het zegt klinkt het alsof jouw mening een feit is. Best knap.
Is helemaal niet knap omdat het een feit is
Waarom kunnen vrouwen twee dingen tegelijkertijd?
Het is heel simpel:
Ben je een vrouw : Rem met voor én achterrem
Ben je een man: Rem met alleen de voorrem
Een vrouw kan 2 dingen tegelijk, in een noodsituatie kun je je beter 100% concentreren op de veel effectievere voorrem dan je concentratie te verdelen op beide.
Je motor duikt in je voorveren tijdens het remmen en je krijgt meer druk op je voorwiel en hebt weinig druk op je achterwiel waardoor je snel achter blokkeert.
Achterrem gebruikt je alleen bij het stapvoets manoeuvreren of op het circuit.
zekers te wetenHe hallo,
Ik rijdt nu een gsx r 750 en mijn vrouw vindt het een te sportieve motor qua zit houding. Ik ben me nu aan het zoeken voor wat anders. Mijn oog is gevallen op een street triple r. Kan iemand me vertellen of deze motor een iets rechterop houding heeft t.o.v. mijn gsx r
He hallo,
Ik rijdt nu een gsx r 750 en mijn vrouw vindt het een te sportieve motor qua zit houding. Ik ben nu aan het zoeken voor wat anders. Mijn oog is gevallen op een street triple r. Kan iemand me vertellen of deze motor een iets rechterop houding heeft t.o.v. mijn gsx r.
Wat ook meespeelt is dat ik vorig jaar een boete heb mogen aftikken van € 580,00 en ik een motor wil die iets sneller een beleving heeft van snelheid.
desperados schreef op 03 juli 2013 @ 17:42:
He hallo,
Ik rijdt nu een gsx r 750 en mijn vrouw vindt het een te sportieve motor qua zit houding. Ik ben nu aan het zoeken voor wat anders. Mijn oog is gevallen op een street triple r. Kan iemand me vertellen of deze motor een iets rechterop houding heeft t.o.v. mijn gsx r.
Wat ook meespeelt is dat ik vorig jaar een boete heb mogen aftikken van € 580,00 en ik een motor wil die iets sneller een beleving heeft van snelheid.
zakHet gaat allemaal vrij snel te hard ik had er vorig jaar ook eentje van iets meer dan jou prijs dus daar hoef je hem niet voor aan te schaffen van die zouthouding kan ik je niets zeggen