Street Triple topic 21 - Summer Delight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst maar eens een paar km op de klok zetten. Daarna kijken we weer verder. Uitlaat zal sowieso ingetogen blijven. (Zero F3 800)
 
Thanks!

Moet er alleen nog ff uit komen met de dealer... Heb nog nooit een nieuwe motor gekocht, hoe pak ik dat het slimste aan met korting/accessoires? Ruil m'n Street nu in.

Gewoon gaan praten met de dealer en vragen wat er mogelijk is. Wat wil je er zelf uithalen?

Ik zou meerdere dealers om een offerte vragen met de uitvoering zoals je hem graag wil hebben. :Y
 
Ben ook weer onder mijn steen vandaan gekropen en ontwaak langzaam uit mijn winterslaap! :Z

Iedereen met een nieuwe brommer (of uitlaat ;) ) gefeliciteerd *O*

@Lacsap, zie dat ik niet ver bij je vandaan kan wonen (motoroost onder je kenteken) misschien kom ik je een keer in het wild tegen op je schoonheid!
 
Jonge jonge Kobus ook ontwaakt......Pfffff.

Ennuh Lascap moet eerst de kantjes nog van die nieuwe bandjes afrijden ;-)


Ben ook weer onder mijn steen vandaan gekropen en ontwaak langzaam uit mijn winterslaap! :Z

Iedereen met een nieuwe brommer (of uitlaat ;) ) gefeliciteerd *O*

@Lacsap, zie dat ik niet ver bij je vandaan kan wonen (motoroost onder je kenteken) misschien kom ik je een keer in het wild tegen op je schoonheid!
 
Jonge jonge Kobus ook ontwaakt......Pfffff.

Ennuh Lascap moet eerst de kantjes nog van die nieuwe bandjes afrijden ;-)
Hé snelle spakenspanner, Alles goed? Binnenkort maar weer eens even de banden warm rijden en een bakkie koffie doen!
 
Jonge jonge Kobus ook ontwaakt......Pfffff.

Ennuh Lascap moet eerst de kantjes nog van die nieuwe bandjes afrijden ;-)
Vond de kantjes juist zo mooi, nu glimmen ze nog. Moet ik straks een hele dag op boenen om ze weer zo mooi te krijgen. :(

Wordt nog lastig om de eerst km's de bandjes helemaal te gebruiken. Bijna geen warmte in te krijgen als je niet lekker aan het gas kunt hangen.
 
Hierbij bied ik te koop aan
2 achter kuip delen die met Carbon zijn gewrapt

hier de marktplaats advertentie

http://link.marktplaats.nl/m793460009

Ook komen de Akra's in de verkoop ik vind ze teveel herrie maken en ben terug gegaan naar orginele dempers omdat ik de fiets dagelijks gebruik
Je moet de advertentie even aanpassen, de originele groene kleur is roulette green.
Cosmic green is groen van de nieuwe Street Triple.
 
Tjonge, net genoeg folie om de tank van een beschermlaag te voorzien. Vergeet deze kut dat er een in spiegelbeeld moet. |( Hopen dat de dealer wat op voorraad heeft. Zul je zien ga je rijden zonder. Heb je direct een kras en deuk van die dikke tokes. :( :+
 
Yups,

Ben intussen ook al weer goed aan het rondcrossen en op paasmaandag staat de eerste circuitdag van't jaar al weer geboekt (Croix). Ik ben echter ook toe aan een nieuwe set banden. Ik denk om Pirelli Angel GT's te laten leggen. Zag dat dit hier door velen aangeraden werd en krijgen ook goeie reviews. Indien iemand andere voorstellen heeft, laat ze gerust komen!

Trouwens offerte gevraagd bij de lokale bandencentrale en die blijkt goed mee te vallen:


PIRELLI 120 /70 17 W 58 ANGEL GT F TL BM 157.00 37.82 % 97.62 1 97.62 ex BTW
PIRELLI 180 /55 17 W 73 ANGEL GT R TL BM 216.00 38.89 % 132.00 1 132.00 ex BTW
Montage komt op 20.88 en dan nog wat mileukosten.
Zou mij in totaal € 308.22 inc BTW kosten. Lijkt mij maar even duur als de online bandenboeren...
 
Yups,

Ben intussen ook al weer goed aan het rondcrossen en op paasmaandag staat de eerste circuitdag van't jaar al weer geboekt (Croix). Ik ben echter ook toe aan een nieuwe set banden. Ik denk om Pirelli Angel GT's te laten leggen. Zag dat dit hier door velen aangeraden werd en krijgen ook goeie reviews. Indien iemand andere voorstellen heeft, laat ze gerust komen!

Trouwens offerte gevraagd bij de lokale bandencentrale en die blijkt goed mee te vallen:


PIRELLI 120 /70 17 W 58 ANGEL GT F TL BM 157.00 37.82 % 97.62 1 97.62 ex BTW
PIRELLI 180 /55 17 W 73 ANGEL GT R TL BM 216.00 38.89 % 132.00 1 132.00 ex BTW
Montage komt op 20.88 en dan nog wat mileukosten.
Zou mij in totaal € 308.22 inc BTW kosten. Lijkt mij maar even duur als de online bandenboeren...

Yep,
Die gt's zijn wel sport/toer banden, maar schijnen idd erg goed te zijn.
Ik hou het liever bij de sportieve Rosso corsa.
29 mei gaat mijn street de eerste keer het circuit op, tevens eerste keer op Francorchamps.
 
Nieuwe tail light geplaatst...

20140328_191223_zpsrl4xiaqf.jpg


20140328_191158_zps3sxz0wsn.jpg
 
De mijn staat klaar voor het eerste ritje deze Zondag. Wel even aan de druppellader gehangen, gaat me niet gebeuren dat de accu Zondag plat is.

Net nog ff bij Motor Centrum Eibergen geweest. Stonden nog wat Streets. Ik dacht dat het rode subframe strak was gelakt maar bij het exemplaar dat er stond was dit mat rood. Altijd zo, of omdat het een mat grijze was?

Ook even staan kijken naar de nieuwe Superduke. Zag er van een afstandje best leuk uit maar de afwerking is matig voor zo'n dure fiets. Vond mijn MV met die ongespoten plastieken al matig maar altijd nog beter dan de SDR. Moet dus nog wel een paar cent tegenaan om mooi te krijgen.
 
Yep,
Die gt's zijn wel sport/toer banden, maar schijnen idd erg goed te zijn.
Ik hou het liever bij de sportieve Rosso corsa.
29 mei gaat mijn street de eerste keer het circuit op, tevens eerste keer op Francorchamps.
Hier rij ik met de Pirelli GT. Hele goede band, zou zelf nooit voor de Corsa gaan i.v.m. de belabberde regen eigenschappen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan