Street Triple topic 21 - Summer Delight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat lekker, vandaag nummerplaat pleite inclusief houder... Kwam er thuis pas achter :( .

Wel lekker gereden vandaag, heerlijk weer!
 
Laatst bewerkt:
ik ben mij langzaamaan aan het voorbereiden om op vakantie te gaan met de motor. Nu zit ik met de panniers en de uitlaat. Heeft iemand dat wel eens geprobeert en hoe hebben ze dat goed gekregen (spacers etc...)


ik gebruik meestal een waterdichte zak die ik op het zadel vast knoop.

Als je zij tassen wilt gebruiken dan zijn daar rekjes voor te koop.
Wat ik de laatste keer heb gedaan is het hitte schil van de originele uitlaat er af gehaald en daar 2 afstand houders op gemaakt. Gewoon een stukje metalen koker van 20x20 mm ofzo.
Dat werkte perfect.
 
Balen zeg! Nu aangifte doen?
Was het de standaard KPH?

Was niet de standaard houder, maar een van evotech. Vond hem wel al een beetje 'gammel'. Het plastic is gescheurd. Straks nieuwe plaat halen en vanmiddag hopen dat er een nieuwe houder op voorraad ligt.

Ik heb gisteren wel aangifte gedaan, maar dat mag blijkbaar niet meer. (enkel bij diefstal).
 
Was niet de standaard houder, maar een van evotech. Vond hem wel al een beetje 'gammel'. Het plastic is gescheurd. Straks nieuwe plaat halen en vanmiddag hopen dat er een nieuwe houder op voorraad ligt.

Ik heb gisteren wel aangifte gedaan, maar dat mag blijkbaar niet meer. (enkel bij diefstal).

das een standaard kentekenplaat houder dan denk?? lijkt mij niet dat de alu evotech houder scheurt??
 
das een standaard kentekenplaat houder dan denk?? lijkt mij niet dat de alu evotech houder scheurt??

Was van plastic en op de kenteken verlichting stond een evotech embleempje op. Morgen een metaal exemplaar monteren en dan woensdag met nieuw kentekenplaatje weer :] .
 
Wat nemen jullie mee qua gereedschap/onderhoud met een weekendje weg op de motor?
Imbus setje / kettingspray / etc ?
 
Ik ook alleen kettingvet.

Vrienden van me hebben wel standaard een klein gereedschapssetje met wat steeksleutels en inbusjes erin. Niemand heeft het echter ooit nodig gehad.

Kettingspanning voor vertrek op orde hebben en rest geloof ik wel. Als je fiets de beurten op tijd krijgt bij iemand die weet waar ie mee bezig is, is pech onwaarschijnlijk. Ik ga ook geen gereedschap meenemen voor die 0,0?% kans dat je wel pech krijgt en dan iets nodig hebt wat je net niet mee hebt genomen. Dan bel ik wel ergens aan voor hulp.
 
Laatst bewerkt:
Het is ook een teasertje en bij het echte filmpje zal ik dat niet doen :N ik vond het zelf wel gijnig maar het werd niet gewaardeerd merk ik al ;)


Leuk, zie je nou werkelijk nog iets door je spiegels, of heb je die enkel nog voor de sier?

Die spiegels daar zie je meer door dan als je ze omhoog zet :Y anders kijk je tegen je ellebogen aan en nu heb je dat niet :N :)

Smorgens
 
Even een vraagje....sinds 2012 een street triple '12, perrfecte motor enkel vind ik 'm niet heel soepel schakelen. Wat zijn jullie ervaringen en zou andere olie eventueel helpen?

THX&GRT
 
Even een vraagje....sinds 2012 een street triple '12, perrfecte motor enkel vind ik 'm niet heel soepel schakelen. Wat zijn jullie ervaringen en zou andere olie eventueel helpen?

THX&GRT

Misschien je schakelstepje ff invetten?

had ik bij me z750, was niet erg soepel en dat loste het helemaal op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan