Street Triple topic 21 - Summer Delight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben heel te spreken over die Rosso Corsa's. Nog een paar ritjes en ze worden vervangen door hetzelfde type. Zal ze dan eens testen op het beroemde Francorchamps.
 
Blij te horen dat jullie de Rosso een goede band vinden want die ligt er bij mij ook op. Aan mijn vorige Pirelli band heb ik nooit kunnen wennen, heb toen MPP Pures er onder laten leggen. Dat waren prima bandjes, de MPP3's waren ook fijn. Daarna setje MPP 2CT's en die gleden wel heel vaak over het voor- en achterwiel.

Hier het bewijs, Rosso II's op een rosso wiel. :P
brutale8007.jpg
 
Zeker lekker gereden, hoewel er hier en daar erg veel zout op de weg lag.
's morgens vriesweer, tegen de middag boven de 20 graden. 8-)

Met chroompoets gaan de zwarte stipjes mooi eraf. Het kan wel zijn dat verkleurd RVS weer helder wordt. Dan moet je de rest van de uitlaat ook poetsen om één kleur te krijgen.

Zwarte woud is ook flink koud in de ochtend, ook al is het zomer :x

Ik ga mooi die chrome poets eens uitproberen! Moeite waars dacht ik zo :p
 
Waahahaha dat had ik nooit verzonnen!! Hen een soort gelijk spul van HG voor mn piano. Zal dat als laatste proberen, wie weet _O-

Een oud-collega van me rijdt al 18 jaar met dezelfde Pan European en poetst die al 18 jaar met Pledge, die motor ziet er nog als nieuw uit en heeft +150000km!
 
Laatst bewerkt:
Een oud-collega van me rijdt al 18 jaar met dezelfde Pan European en poetst die al 18 jaar met Pledge, die motor ziet er nog als nieuw uit en heeft +150000km!

Ik heb ook wel eens gehoord dat je bv je wielen het best schoon krijgt met dat spul van de Wibra. Iemand daar ervaring mee?
 
Ik heb ook wel eens gehoord dat je bv je wielen het best schoon krijgt met dat spul van de Wibra. Iemand daar ervaring mee?
Ja, het is gewoon keukenontvetter. Je kunt het kettingvet er wel mee verwijderen, maar of het goed is voor lak en rubber?
 
Blij te horen dat jullie de Rosso een goede band vinden want die ligt er bij mij ook op. Aan mijn vorige Pirelli band heb ik nooit kunnen wennen, heb toen MPP Pures er onder laten leggen. Dat waren prima bandjes, de MPP3's waren ook fijn. Daarna setje MPP 2CT's en die gleden wel heel vaak over het voor- en achterwiel.

Hier het bewijs, Rosso II's op een rosso wiel. :P
[afbeelding]
Nu nog foto's van de complete motor..!
 
Superspul van de Wibra en kost geen drol, wel gelijk afspoelen na het poetsen, want is wel wat agressief.
Dasty_ontvetter_mijn_favoriete_schoonmaakmiddel_op_Grabbits.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, ben ik ook weer.

Ff vraagje, wil me motor zo ff ophalen en laten checken maar kans is erg groot dat de accu al leeg is want die was al niet lekker.
Wil hem zo met me zwager gaan ophalen en dan met zijn auto met kabels starten.

Hij zei alleen dat hij een diesel heeft en of dit geen probleem is omdat die meer stroom afleveren?

Weet iemand of dit mijn motor kabels ofzo kan slopen???
 
Hallo allemaal, ben ik ook weer.

Ff vraagje, wil me motor zo ff ophalen en laten checken maar kans is erg groot dat de accu al leeg is want die was al niet lekker.
Wil hem zo met me zwager gaan ophalen en dan met zijn auto met kabels starten.

Hij zei alleen dat hij een diesel heeft en of dit geen probleem is omdat die meer stroom afleveren?

Weet iemand of dit mijn motor kabels ofzo kan slopen???
Niets aan het handje, gewoon opstarten :)
 
Wielen zien er zeer fraai uit :}
De Rosso's ga je geen spijt van krijgen. Vragen iets meer tijd om op temperatuur te komen, maar als ze al warm zijn is het ongelofelijk wat je allemaal met deze band kunt.
Zowel op de openbare weg als ook op het circuit, waarschuwt netjes als de achterkant al eens gaat schuiven :Y
Op de weg zijn er zeker ook andere alternatieven maar op het circuit en bij een avondje goed gummen is dit zeker een topper ;)
Verwacht in de regen geen topprestaties maar goed dan zit ik ook liever niet op de brommer _O-

Blij te horen dat jullie de Rosso een goede band vinden want die ligt er bij mij ook op. Aan mijn vorige Pirelli band heb ik nooit kunnen wennen, heb toen MPP Pures er onder laten leggen. Dat waren prima bandjes, de MPP3's waren ook fijn. Daarna setje MPP 2CT's en die gleden wel heel vaak over het voor- en achterwiel.

Hier het bewijs, Rosso II's op een rosso wiel. :P
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan