Street Triple Topic 22 - Liefde voor een trio, van cilinders

Status
Niet open voor verdere reacties.
De MV Trespistoni leest ook weer mee. Een beetje pasta in dit witte bonen met tomatensaus topic. :+
 
Zondag lekker wezen rijden tot opeens mijn display uitviel. Dus gestopt en de motor afgezet. Daarna wilde hij dus niet meer starten. Gelukkig was er wat hoogteverschil waardoor aanduwen een stuk makkelijker ging. Vervolgens naar huis gereden (klein half uurtje) en toen ik bijna thuis was viel de motor uit doordat die geen benzine meer kreeg. Starten wilde die niet, dus dat was duwen. Als je het contact omdraait pruttelt die zoals die normaal doet, alleen lijkt het iets langer te duren. Bij het indrukken van de startknop hoor ik het relais wel schakelen, maar gebeurt er vervolgens niks.

Net de spanning over de accu gemeten, 11,4V. Motor gestart met behulp van de starthulp en de spanning weer gemeten. 11.2V. Wat denken jullie? Spanningsregelaar?
De accu hangt nu aan de druppellader.
 
Zondag lekker wezen rijden tot opeens mijn display uitviel. Dus gestopt en de motor afgezet. Daarna wilde hij dus niet meer starten. Gelukkig was er wat hoogteverschil waardoor aanduwen een stuk makkelijker ging. Vervolgens naar huis gereden (klein half uurtje) en toen ik bijna thuis was viel de motor uit doordat die geen benzine meer kreeg. Starten wilde die niet, dus dat was duwen. Als je het contact omdraait pruttelt die zoals die normaal doet, alleen lijkt het iets langer te duren. Bij het indrukken van de startknop hoor ik het relais wel schakelen, maar gebeurt er vervolgens niks.

Net de spanning over de accu gemeten, 11,4V. Motor gestart met behulp van de starthulp en de spanning weer gemeten. 11.2V. Wat denken jullie? Spanningsregelaar?
De accu hangt nu aan de druppellader.
Lijkt idd op de spanningsregelaar. Maar het zou heel vreemd zijn als die nog niet gewisseld is. Terugroepactie is al een jaar geleden begonnen.
 
Mijn street triple is van 2010. Volgens mij zei de vorige eigenaar dat de spanningsregelaar was vervangen. Maar goed, kan natuurlijk altijd nog kapot gaan...
 
bas_k : Laatste bezoek: dinsdag 24 juli 2012 10:45 (1 jaar, 8 maanden, 8 dagen, 6 uren en 3 minuten geleden)
miragexxxxx : Laatste bezoek: dinsdag 29 oktober 2013 13:37 (5 maanden, 3 dagen, 2 uren en 14 minuten geleden)
bogey : Laatste bezoek: dinsdag 26 november 2013 20:41 (4 maanden, 5 dagen, 19 uren en 12 minuten geleden)
DocStefan: Laatste bezoek: maandag 15 april 2013 15:58 (11 maanden, 17 dagen, 1 uur en 23 minuten geleden)
JWood : Heeft vorige week aangegeven dat hij overgestapt is naar een BMW
RedDevil-StripleR : Laatste bezoek: vrijdag 15 februari 2013 10:30 (1 jaar, 1 maand, 14 dagen, 5 uren en 56 minuten geleden)
Woezz : Laatste bezoek: donderdag 25 oktober 2012 12:53 (1 jaar, 5 maanden, 7 dagen, 4 uren en 34 minuten geleden)
hierro : Motorloos
I-accelerate : post al meer dan een jaar niet meer in Street Triple topics
mr.X : idem
triple-t : idem
Keller : idem
Done :)

Mocht ik je overhoopt ten onrechte uit de OP gehaald hebben, wil je eruit, of juist erin? Laat het even weten d.m.v. pm!
 
Laatst bewerkt:
Mike waar blijven de fotos en filmpjes van de SC Project?! :P

Ik ben zo benieuwd hoe ze bij jou klinken...
Bij deze.. 2 filmpjes in zware kut kwaliteit (verstuurd door m'n meiske via Whatsapp en die comprimeert de boel) en 1 van mijn iPhone 5.

Juist die eerste 2 filmpjes zijn het belangrijkst want je wilt horen hoe dat ding klinkt wanneer hij ook daadwerkelijk iets moet aandrijven. Betere filmpjes zullen op termijn volgen!




Paar plaatjes:

c65df19ff8b53ee400c683a769bcddf3.png


7db9cf55568f29281c5e1f7968fe4555.png


70404e2449ba5fdac78e4852c314680b.png


fe1bc6fe7667b770ca7b156560ed6320.png
 
Laatst bewerkt:
Zeker mooi, ik zoek nog een r&g tail tidy voor mn 2010 R. Iemand tips voor een goedkoop adres/website?
 
Hey medetrippelaars,

Ik poste hier vroeger ook nog in dit topic.

*stats*

- Street Triple 09
- K&N Filtre
- Daytona headers
- Custom exhaust [Modified Fresco]
- Custom Voor en achtervering [Modified Technoflex]

1939122_10202704781278387_758159708_o.jpg



Nu, mijn vraag :

Welke mapping zou ik best gebruiken ?

Ik ben aan het twijfelen tussen

- 20574Map.hex OEM

of een modified.

Wie kan me raad geven ?

Alvast bedankt.
 
Bij deze.. 2 filmpjes in zware kut kwaliteit (verstuurd door m'n meiske via Whatsapp en die comprimeert de boel) en 1 van mijn iPhone 5.

Juist die eerste 2 filmpjes zijn het belangrijkst want je wilt horen hoe dat ding klinkt wanneer hij ook daadwerkelijk iets moet aandrijven. Betere filmpjes zullen op termijn volgen!




Paar plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zijn die fillempies met of zonder dB killer?
 
Mijn street triple is van 2010. Volgens mij zei de vorige eigenaar dat de spanningsregelaar was vervangen. Maar goed, kan natuurlijk altijd nog kapot gaan...

Even achter de veer kijken en je weet gelijk of die wel eens vervangen is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan