Streetbikes te Fijnaart

Melief

Die hard MF'er
21 sep 2009
974
0
Betreft:
Streetbikes gevestigd te Fijnaard.


Mijn vraag is.

Zijn er mensen die deze motorzaak kennen?
Is deze zaak te vertrouwen?
is tevens niet aangesloten bij bovag...

==============================
heb er namelijk een motorfiets zien staan..
heb daar interesse in..
maar wil wel beetje weten of het een goed bekende motorzaak is.

Kan iemand mij wat info geven?
 
Ik zou er gerust een motor kopen, het is dat de paar x dat ik naar een motor op zoek
was ze niks hadden staan naar m'n zin.

Een vriend van me heeft er wel een CBR gekocht.

Bij ophalen hadden ze uit zichzelf de achterband vervangen omdat
die toch wel ver versleten was, toch netjes als je dat niet in de deal bedongen had.

Toen zaten ze nog in de hoofdstraat van Fijnaart (als je al over hoofdstraat kunt spreken :+ )

Nu zitten ze in een groter pand.
 
Zou zeggen prima zaak en prima afhandeling . Weet waar ze over praten en geen poes pas .
 
haha
oke dan.
goede gasten dus..
Het pand waar ze nu in zitten is goed groot, ze hebben nu een bovenverdieping voor kleding.
ik ken de winkel verder niet ben er vanmiddag voor het eerst geweest.

ja ik heb daar een mooi model gezien en hij begon zelf ook al over de banden enzo.
en gaf aan deze ook al te vervangen voor me.

het wordt mijn eerste fiets die ik ga kopen.
dus ik wilde wel weten waar ik aan ging beginnen mocht het een fiets bij hem vandaan worden.

zaterdag ga ik proefrijden op de fiets.
ik hoop dat het wat is.

bedankt!
 
Laatst bewerkt:
nog reacties?

Heb daar mijn eerste fiets gekocht. Guus is een hele aardige vent en zijn vouw ook (tenminste ik gok dat het zijn vrouw is?) Ik heb niets dan goeds te melden. Proefrit geen probleem, originele boekjes erbij gekregen. Afspraken keurig nagekomen.

Ik zou er zo weer een fiets kopen als de gelegenheid zich voordoet.

Succes met je zoektocht en veel plezier met :]
 
Heb er ook zeer goede ervaringen mee.
Heb daar een aantal jaren terug mijn ZX7R gekocht.
Ze zaten toen ook nog in de 'hoofdstraat'.
Na een week of twee bleek mijn koppeling te slippen bij hogere toerentallen.
Tot die tijd durfde ik nog niet veel gas te geven. :o
Werd gelijk zonder problemen vervangen.
Ook de Remusdemper die er op zat toen ik de fiets kocht vond ik achteraf toch teveel lawaai maken.
Ik kon 'm zo omruilen voor een andere.
En nog aardige gasten ook!
 
Heb er toen me eerste motor gekocht een Kawasaki ZXR-400, was een uitstekende
fiets en nooit wat mee gehad. Een vriend van mijn 3 jaar geleden een Suzuki GSX-R1000 gekocht en tot op de dag van vandaag nog steeds uitstekend. Doen volgens mijn wel aan importfietsen, maar dan moet te pret niet drukken geloof ik.

Gr.
 
Heb er mijn blackbird vandaan. Vriendelijk geholpen, prima service e.d.
Enige minpuntje, maar eerlijk is eerlijk, dat is ook een fout van mijn kant geweest:
De achterband was op en die moesten ze dus vervangen.
Hadden ze een Maxxis onder gelegd. Die er naar later bleek nooit onder had gemogen. (Geen goedkeuring voor dat vermogen en gewicht)
Verder niets dan goeds te melden over ze :)

Ik zou er gerust een motor kopen, het is dat de paar x dat ik naar een motor op zoek
was ze niks hadden staan naar m'n zin.

Een vriend van me heeft er wel een CBR gekocht.

Bij ophalen hadden ze uit zichzelf de achterband vervangen omdat
die toch wel ver versleten was
, toch netjes als je dat niet in de deal bedongen had.

Toen zaten ze nog in de hoofdstraat van Fijnaart (als je al over hoofdstraat kunt spreken :+ )

Nu zitten ze in een groter pand.
Ze zijn wettelijk verplicht de motor straat veilig af te leveren ;)
 
Prima tent, prima tent.

top zaak



Heb hier al 2 motoren gekocht en een kennis van mij al 3

ben er altijd super geholpen.



Guus weet waarover hij praat is zeer deskundig (ook technisch) en aardig

Motoren altijd scherp geprijsd.

Een keer een klein dingetje aan de motor gehad werd op

afspraak verholpen (woon namelijk 100 km van fijnaart). Tevens viel op tijdens dit garantiegeval dat de remblokken bijna op waren en werden kostenloos vervangen (valt eigenlijk niet onder de garantie)



Volgens mij de beste motorzaak van brabant



Weet nu al waar ik mijn volgende motor ga kopen
 
Nooit een motor gekocht maar vaak geweest ,Guus is prima kerel .
Als je binnenkomt is er koffie en herkenning*ook wat waard* :Y


Woon nu een beetje uit de buurt :) maar Streetbikes is aanrader hoor :Y


Succes met je proefrit..

Doe Guus maar de grtjes van een oud zx9 rijdster :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een motor in onderhoud die bij hen gekocht is (een kawa zx9r). Dit is een hele nette fiets. Ook hoor ik van andere mensen die bij mij komen nooit iets negatiefs over streetbikes.
 
Ik heb er in een grijs verleden mij RF600 gekocht.
Proefrit geen probleem, klein beurtje en kleppenstellen zodat ik er weer even tegen kon geen probleem.
Toch maar even een nieuw achterbandje erop en toen ik hem kwam halen lag er ook nog een nieuwe voorband op, service.

Leuke mensen en nette afhandeling.
Zou er zo weer een motor kopen

RFast
 
heb mn zx 6 er vandaan, prima zaak! guus is een aardige kerel, met verstand van motoren.
geeft ook een goede prijs voor inruil.. (als je niet met een brik komt aanzetten natuurlijk...)
toppertje!
 
Heb er nooit iets gekocht, maar woon in de buurt van Fijnaart. De zaak heeft hier in de buurt een goede naam, dat zegt eigenlijk wel genoeg. Ze doen inderdaad wel wat in buitenlandse fietsen, maar ook die buitenlanders verkopen ze met garantie.

Die garantie is ook echt garantie, dus kun je ervan uit gaan dat je een betrouwbare fiets koopt, mocht er toch iets aan mankeren wordt dit op een goede manier opgelost.


Kopen maar, dus! Succes!
 
Collega van me was er altijd prima over te spreken, hij had zn oude motor daar ingeruild. Had dus zn nieuw motor al en reed er vrolijk op rond, stond er een maand later ofzo opeens 100 euro op zn rekening. Hij bellen, vragen hoe dat kwam, kreeg hij doodleuk dit antwoord: Ja we hebben je oude voor meer kunnen verkopen dan we dachten, dus dit leek me wel zo eerlijk!

:} Hulde
 
Ook een ooit een (import) motor gekocht. Nokkenaskettingspanners kapot net na de garantieperiode van 6 maanden, vette pech dacht ik. Even gebeld en ze hebben het gerepareerd onder garantie. Prima zaak!
 
Ik heb er mijn Shadow vandaan en heb die sindsdien daar ook naar volle tevredenheid in onderhoud. Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan