streetfighter afdeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fighterfan

MF veteraan
13 okt 2004
15.273
276
Amersfoort
hallo ik wou vragen of het niet een idee is of er een streetfighter afdeling kan komen met alemaal zelfbouw dingen?
meschien een tip ???
 

als je de poll bekijkt waarin tussen de 95 en de 100% stemt voor een eigen rubriek, dan kun je hieruit wel concluderen dat er geen animo voor is


:^
 
Percentage is leuk, maar over hoeveel mensen praat je dan werkelijk? ;)

ik heb even voor je op de link geklikt en kom dan op 58 mensen, wellicht het gros ervan bezig met knutselen waarbij deze topics altijd erg veel bekeken worden door ik vermoed veel meer dan de 58 mensen die hun stem hebben doen laten gelden :)
 
ik ben ook voor

191178
 
Laatst bewerkt:
ah toe nou spinnetje, een apart streetfighterdeeltje voor de liefhebbers ,

gaan we samen een flesje malt wegwerken :)
 
En 93 stemmen houdt nog niet in dat er 93 streetfighterbouwers/rijders zijn ;)


ff bij de les blijven spinnetje ;)

gaat om mensen die daar interesse in hebben en niet enkel de mensen die een sf bouwen :)
 
Ik heb me een half jaartje geleden hier al hard voor gemaakt.....
Volgens mij is er weldegelijk animo voor een aparte lijst.
Maar dan wel één waar de Verbouwer, Streetfighter, Caféracer, verbouwde chopperaar (bobbers hardtails enz.) terecht kan.
Gewoon elkaar helpen met onderdelen, raad en daad, en lekker over SF's ouwehoeren.
Mooie plaatjes posten enz enz.

Dan kan 'Nakeds' weer gewoon voor de Nakeds zijn, hoeven we niet meer te zoeken, en wordt de Nederlandse Streetfighter Scene mooi gebundeld.

Al met al genoeg 'voor's' lijkt me, maar vooralsnog lopen de Moderators er niet warm voor.

Als het er kwam zou 't mooi zijn, maar ik heb geen zin om hier wéér ellenlange discussies met moderators aan te wijden. (en zij ook niet schat ik zo....)

SoeF!
 
Ik heb me een half jaartje geleden hier al hard voor gemaakt.....
Volgens mij is er weldegelijk animo voor een aparte lijst.
Maar dan wel één waar de Verbouwer, Streetfighter, Caféracer, verbouwde chopperaar (bobbers hardtails enz.) terecht kan.
Gewoon elkaar helpen met onderdelen, raad en daad, en lekker over SF's ouwehoeren.
Mooie plaatjes posten enz enz.

Dan kan 'Nakeds' weer gewoon voor de Nakeds zijn, hoeven we niet meer te zoeken, en wordt de Nederlandse Streetfighter Scene mooi gebundeld.

Al met al genoeg 'voor's' lijkt me, maar vooralsnog lopen de Moderators er niet warm voor.

Als het er kwam zou 't mooi zijn, maar ik heb geen zin om hier wéér ellenlange discussies met moderators aan te wijden. (en zij ook niet schat ik zo....)

SoeF!

:^

Subtopic verbouwingen lijkt me wel een plan
 
Volgens mij is er weldegelijk animo voor een aparte lijst.
Maar dan wel één waar de Verbouwer, Streetfighter, Caféracer, verbouwde chopperaar (bobbers hardtails enz.) terecht kan.
Gewoon elkaar helpen met onderdelen, raad en daad, en lekker over SF's ouwehoeren.
Mooie plaatjes posten enz enz.
Das een goeie idd! Al zou ik zelf geen (al dan niet verbouwde) chopper gaan rijden, vind ik de oplossingen vaak heel erg mooi gemaakt en ben ik toch wel benieuwd hoe die mensen problemen oplossen...

Dusse... Doe maar zo'n subforum hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan