streetfighter afdeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet niet zo'n groot probleem zijn toch???

Geef die fighters een eigen plekkie joh O-)
 
ik ben voor, het word een steeds grotere groep en om het allemaal in naked te stoppen is gewoon niet meer te doen. als ik zie dat er racers, choppers, brikken, SF's enz voorbij komen. verder zijn er (buiten de mensen die zelf verbouwen) heel veel users geintreseert in het volgen van deze verbouwingen. door een sub te maken word dit veel overzichtelijker ipv de 2/3 topic's waarin we het nu moeten proppen.

rest mij nog aan vraag aan de modjes,

waarom wachten tot het uit de hand loopt?
 
Daar is net een hele discussie over geweest :P en daar is helaas nu nog te weinig animo voor.
streetfighters


hoeveel animo is er voor de zijspannen?
Dit subgedeelte bestaat al een tijdje en moet je eens kijken hoeveel topics er zijn: Zijspannen
Ik gun die jongens met zijspannen hun eigen hoekje,maar ik weet bijna wel zeker dat een SF hoekje in korte tijd toch wel iets meer topics heeft.
 
Ik voelde persoonlijk wel wat voor dat 65+ forum dat aangehaald werd in dat gesloten topic over een "Streetfighterafdeling".



( zat daar net op te posten en kreeg de mededeling dat het topic gesloten was B| , wij ouderen kunnen nou eenmaal niet zo snel typen B| )




8-)
 
Het begin is er!
Er zijn inderdaad alweer een hoop nieuwe 'verbouwers' bij, en ook heel veel mensen die de topics volgen!

En je kunt niet zeggen, dat we niet vasthoudend zijn... ;)

SoeF!

En geduld hebben we ook,anders ben je niet jaren bezig om je motor zo naar je eigen smaak te maken.
Dus eens kijken wie het het langste vol houdt,de modjes of wij }) ;)
 
O, daar kan ik je wel antwoord op geven...

De interne discussie is zo goed als gestreden, binnenkort dus meer nieuws...
 
ik wordt erg moe van het autoritaire moderator gezeik om eerlijk te zijn.

lijkt me overduidelijk dat ze "ons" niet van harte dat stukje webspace gunnen (anders was het er allang geweest), smeken en slijmen heeft geen zin, mij zal het inmiddels worst wezen of het er nu wel of niet komt!
 
ik wordt erg moe van het autoritaire moderator gezeik om eerlijk te zijn.

lijkt me overduidelijk dat ze "ons" niet van harte dat stukje webspace gunnen (anders was het er allang geweest), smeken en slijmen heeft geen zin, mij zal het inmiddels worst wezen of het er nu wel of niet komt!

he, jij hoort te slijmen en te zeggen hoe goed ik wel niet ben B|



:P
 
ik wordt erg moe van het autoritaire moderator gezeik om eerlijk te zijn.

lijkt me overduidelijk dat ze "ons" niet van harte dat stukje webspace gunnen (anders was het er allang geweest), smeken en slijmen heeft geen zin, mij zal het inmiddels worst wezen of het er nu wel of niet komt!
*zucht

Het is ook nooit goed of het deugt niet... Als we geen subforum maken is het niet goed en als we er meerdere maken wordt er geklaagd dat het te onoverzichtelijk is omdat er teveel subfora zijn.

Ach ja, altijd leuk om te weten waar je het weer voor doet... :P
 
ik wordt erg moe van het autoritaire moderator gezeik om eerlijk te zijn.

lijkt me overduidelijk dat ze "ons" niet van harte dat stukje webspace gunnen (anders was het er allang geweest), smeken en slijmen heeft geen zin, mij zal het inmiddels worst wezen of het er nu wel of niet komt!
:^

Eens!

en: have fun!
 
Is niet zo moeilijk hoor, gewoon iedereen bannen die het er niet mee eens is :)

B|


*zucht

Het is ook nooit goed of het deugt niet... Als we geen subforum maken is het niet goed en als we er meerdere maken wordt er geklaagd dat het te onoverzichtelijk is omdat er teveel subfora zijn.

Ach ja, altijd leuk om te weten waar je het weer voor doet... :P

Ons hoor je niet zeuren over dat het te onoverzichtelijk wordt hoor :P ;)
 
Blijven zeuren helpt ook niet echt mee natuurlijk...we kennen de standpunten inmiddels. Wacht gewoon rustig af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan