Streetfighter Bouwers opgelet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wielbasis kun je ook laten aanpassen trouwens. Sowieso via RDW IKS (100-200eu), en ik denk ook wel via een normaal keuringsstation als je motor van voor 1996 is.
 
Dat er mee rond gereden word, wil nog niet zeggen dat het legaal is.

:^ Ben met de Honda ook diverse keren aangehouden, Wouten vonden um vrselijk gaaf ( is ie natuurlijk ook 8-) ) enige waar ze over twijfelden was het geluid, maar had mazzel, is van '79 en mag tegenwoordig 100 Db maken, toen maar 82 . Er waren een aantal die wel degelijk zagen dat er vreselijk veel aan verbouwd was en vroegen of ik het zelf had gedaan of laten doen. " Nou goeie reis, goede TT en veilig weer thuis" kreeg ik mee.
Vorug jaar was ik met de Gixxer, maakte ook aardig wat kabaal, enige waar ze naar keken was de nummer plaat die volgens de ene wel erg hoog gemonteerd zat, maar de ander vond dat onzin want de flitspaal flitst niet als je er 1 meter vandaag bent maar toch echt wel wat meer dan die meter. " Goede reis mannen, en een goede TT" toch wel vriendelijk hoor die Wouten.
 
en vroegen of ik het zelf had gedaan of laten doen.

Kijk, dit is natuurlijk al meteen een suggestieve vraag van zo'n pet die voor mij meteen reden voor een zeer pittige discussie zou geven.

Of je het zelf gedaan hebt of hebt laten doen suggereert dat het beter gedaan zou worden als je het door een ander (bedrijf?) laat verbouwen. De agent weet dus totaal niets van het verbouwen van motoren maar heeft alleen maar zoiets van: "Als je er zelf maar niet aan hebt zitten klooien..."

Die wout graaft echt z'n eigen graf als hij die vraag aan mij zou stellen. Ik heb wel vaker staan discussieren langs de kant van de weg en zodra die losers merken dat ze een discussie niet gaan winnen sturen ze je wel weer gewoon weg met een belerend vingertje van: "Ja ja meneertje, ik zal het deze keer door de vingers zien maar de volgende keer krijg je een prent..."Ik heb hem toen uitgedaagd me dan maar meteen die prent te geven want hij had geen poot om op te staan, nu niet en een volgende keer ook niet. Uiteraard kon ik zonder bekeuring weg.

Wouten krijgen er nou eenmaal een stijve van als ze iemand de les kunnen lezen, dat zullen ze thuis wel niet mogen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dit is natuurlijk al meteen een suggestieve vraag van zo'n pet die voor mij meteen reden voor een zeer pittige discussie zou geven.

Of je het zelf gedaan hebt of hebt laten doen suggereert dat het beter gedaan zou worden als je het door een ander (bedrijf?) laat verbouwen. De agent weet dus totaal niets van het verbouwen van motoren maar heeft alleen maar zoiets van: "Als je er zelf maar niet aan hebt zitten klooien..."

Die wout graaft echt z'n eigen graf als hij die vraag aan mij zou stellen. Ik heb wel vaker staan discussieren langs de kant van de weg en zodra die losers merken dat ze een discussie niet gaan winnen sturen ze je wel weer gewoon weg met een belerend vingertje van: "Ja ja meneertje, ik zal het deze keer door de vingers zien maar de volgende keer krijg je een prent..."Ik heb hem toen uitgedaagd me dan maar meteen die prent te geven want hij had geen poot om op te staan, nu niet en een volgende keer ook niet. Uiteraard kon ik zonder bekeuring weg.

Wouten krijgen er nou eenmaal een stijve van als ze iemand de les kunnen lezen, dat zullen ze thuis wel niet mogen denk ik.


_O- _O- :} 1 - o
 
Vandaag bij RDW langs geweest met de Cbr en hij is weer goed gekeurd *O* *O*

Foto-3GP8SDID.jpg

Foto-EHQ7UUEX.jpg

Foto-DNTHJDKH.jpg

Foto-3V6PGFZ3.jpg


Hij ligt weer uit elkaar om paar dingen beter af te werken.

Gr Ivan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan