Streetfighter D stolwijk 2011

ZX fighter

Rookie
16 aug 2010
28
0
Stolwijk
full
 
Ik ben vorige jaar niet geweest
Maar hep wel fotos gezien
En iemand gesproken die er geweest was
Was gezellig zij hij en er stond mooi spul tussen
 
We komen vanuit Brabant met 6 motoren. Ik ben benieuwd naar de creaties van dit jaar.
 
Ik ben daar vorig jaar geweest, omdat ik daar vlakbij woon.

Vorig jaar was het niet zo groot, een paar motoren, een paar standjes, een dynojet, en een optreden van wheelyboy.

Ik weet niet wat het nu wordt, maar als je echt van ver moet komen zou ik het niet doen.
 
we proberen dit jaar er weer wat moois van te maken. maar daarvoor moeten er wel motor komen! de weersverwachting was vorig jaar klote. daarom denken wij dat het rustig was. wij zijn weer druk met vanalles bezig maar is wel moeilijk. jullie nog ideeen?? die zijn altijd welkom!!
 
ook dit jaar is alles weer aanwezig!!
stuntrijders
testbank (dynorun)
springkussen voor de kids
kraampjes met onderdelen en t shirts
hapje en drankje
fotoshoot van jou motor met mooie meiden??
en natuurlijk mooie motoren!!
ZIE JULLIE DE 27STE!!!!!!!!!
 
Waarom is de foto niet meer zichtbaar
Ik hat hem op andere fora gezet en nu zie ik dat hij hier weg is
 
Ik ben daar vorig jaar geweest, omdat ik daar vlakbij woon.

Vorig jaar was het niet zo groot, een paar motoren, een paar standjes, een dynojet, en een optreden van wheelyboy.

Ik weet niet wat het nu wordt, maar als je echt van ver moet komen zou ik het niet doen.

als iedereen dezelfde gedachten heeft als jou dan kun je wel stoppen met iets organiseren :N deze jongens doen hun uiterste best om iets te organiseren op streetfighter gebied en dan ga jij een beetje zo'n antwoord hier posten..ik zou zeggen: blijf jij maar lekker thuis :W
wij komen van ver! en gaan zeker heen. als het niet op de motor is dan wel met de auto.. :}
 
Idd als iedereen dat zegt komt er niemand

Gewoon komen met motor
 
Ik ben er niet, ritje in Brabant!

Zo te zien kom je uit Wolvega, best wel een eindje rijden naar Stolwijk, ik hoop dat het je de moeite waard is dan en dat je dan niet teleurgesteld bent als je er bent, omdat geen grote aangelegenheid is.

Maar het is zeker bewonderenswaardig dat je van zo ver komt.
 
we doen gewoon ons best om er wat moois van te maken. vorig jaar was het weer niet al te best maar dit jaar wel. die regen zal nu toch wel een keer stoppen. hihihi. vindt het leuk dat er toch veel animo voor is en dat is voor ons een rede om het vol te blijven houden en elk jaar wat grote te maken!!! zie jullie de 27ste!!!!!!!!!
 
we doen gewoon ons best om er wat moois van te maken. vorig jaar was het weer niet al te best maar dit jaar wel. die regen zal nu toch wel een keer stoppen. hihihi. vindt het leuk dat er toch veel animo voor is en dat is voor ons een rede om het vol te blijven houden en elk jaar wat grote te maken!!! zie jullie de 27ste!!!!!!!!!

nu nog mooi weer bestellen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan