STREETFIGHTER foto,reactie graag

1100weetje

MF'er
19 nov 2002
63
0
beinsdorp
ook hier (en op bikenet.nl) heb ik een
foto van mijn motor geplaatst voor reacties
over wat je er van vindt.
lelijk, gaat wel,redelijk,mooi,zeer mooi
het is een gsxr1100, de eenzitter is een ZX7r type
de koplamp een TDM 850type.
verder komen er nog carbonhendels, onderkuipje en kleine reservior potjes op.

ps. en anders tot ziens bij kixcstartstreetfighterschow in Zolder(belgie)
14/15 juni 2003

groeten Arno 8-)

Bijlage: hpim0115.jpg..jpg
 
Bruut, kijkt makkelijker:


full
 
vind hem mooi, alleen zou volgens mij een superbikestuur beter staan
 
Hij zekers wel mooi !! ... alleen idd een super bike stuur, kleinere stuurkuip en een klein onderkuipje en hij is helemaaaaaaaal top !
 
Coole bike!! :} Alleen de hellingshoek van de kont vind ik te Duits (lees: te hoog).
 
Mooi metselwerk, alleen een beetje cementsluier op de hoek.
Bestrating zelf aangelegd?
Het gras op de achtergrond behoeft wel wat verzorging.
en oh... er staat ook nog een motor op de foto?!?
(Waarom verschijnen er zoveel plaatjes met zoveel omgeving achtergrond en relatief zo weinig motor?)

Zo vind ik (en een heleboel inbelinternetters met mij) dit plaatje al veel mooier!
full


[me]Tumblin Tummie haat lang wachten op non-informatie[/me]
 
....en die roestige uitlaatbochten zou ik vervangen door mooi titanium of rvs-systeem mèt blehrpijp,ook de radiateur/oliekoeler had er niet op gerekend dat hij zich ooit nog naakt zou moeten vertonen om maar te zwijgen over de slangen die de olie naar het blok brengen...maar je bent een heel eind op de goeie weg 8-) 8-)
 
Mooie fiets, mooie kleurstelling.

Mijn opmerkingen:
- Stuurkuipje is redelijk fors
- Onderkuipje mist
- Je hebt andere uitlaatbochten nodig.. :)
- Mooie rearsets

Wat ik me afvraag, waarom heb je de balken die normalerwijs onder het blok doorlopen verwijderd? Geeft nog enigzins een licht accent in een anderwijs wel heel erg donker geheel (motorblok & uitlaten).
Van welk bouwjaar was deze Gixx origineel?
 
kontje omlaag en superbike stuur, misschien de zijkappen van het blok blank maken en een komplete RVS uitlaat. Ik ga zelf ook mijn GPZ900R ombouwen naar street fighter.
 
...
Wat ik me afvraag, waarom heb je de balken die normalerwijs onder het blok doorlopen verwijderd? Geeft nog enigzins een licht accent in een anderwijs wel heel erg donker geheel (motorblok & uitlaten).
...

Volgens mij zitten ze er nog, zwart. Zilver spuiten zou idd wel mooi zijn denk.
 
Volgens mij zitten ze er nog, zwart. Zilver spuiten zou idd wel mooi zijn denk.

Je hebt gelijk. Bij nadere bestudering van de grote foto zie ik inderdaad dat ze er nog wel zitten.. Origineel zijn ze gewoon alu-kleurig (tenminste op mijn GSXR750W). Vind dat persoonlijk mooier, maar ieder zijn eigen smaak..
 
Terug
Bovenaan Onderaan