Streetfighter kentekenplaat, legaal of illegaal?

Deze is legaal!

  • Natuurlijk!

    Stemmen: 2 4,7%
  • Ik wou dat het zo was!

    Stemmen: 5 11,6%
  • Nee!

    Stemmen: 34 79,1%
  • Weet niet!

    Stemmen: 2 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Foto gemaakt op de MegaMeeting 2005. Barste van de politie, maar ben niet aangehouden/aangesproken of wat dan ook. Reed tevens zonder demper toen :X


Maar het mag niet :P

full


Die TLR voor mij is trouwens van een maatje van me, en die plaat zit zo schuin dat je op 5 meter afstand het al niet meer kunt lezen. Ook nog nooit wat over gehoord...

Bjorn
 
Foto gemaakt op de MegaMeeting 2005. Barste van de politie, maar ben niet aangehouden/aangesproken of wat dan ook. Reed tevens zonder demper toen :X

Maar het mag niet :P

Die TLR voor mij is trouwens van een maatje van me, en die plaat zit zo schuin dat je op 5 meter afstand het al niet meer kunt lezen. Ook nog nooit wat over gehoord...

Bjorn

ach prioriteiten liggen dan heel ergens anders lijkt me
misschien had je even een wheelie moeten maken :9
maar je geeft ze in ieder geval een makkelijke aanleiding om je wel aan de kant te zetten..........om de boel eens even nader te bekijken zeg maar
plaat zit trouwens wel op een mooi plekkie zo

maar goed, op mijn mountainbike zit ook geen bel en licht :o
 
ach prioriteiten liggen dan heel ergens anders lijkt me
misschien had je even een wheelie moeten maken :9
Dat had ik MM daarvoor gedaan, vanaf dat stoplicht naar de rotonde toe...

Toen mocht ik wel ff bij de meneer in de wit/blauw/rode Volvo komen en ff eea uitleggen :X

Bjorn
 
alle foto's die hier in het topic staan mogen natuurlijk niet...

het kan zijn dat je lang mazzel hebt, maar je kan er zo op gepakt worden, ben 2 keer aangehouden voor een knik in mn kentekenplaat. 1 keer met een vauw van 10-20 graden en heb toen een boete gekregen. ik heb hem toen recht gebogen, en ding is toen een klein beetje teruggebogen. Werdt toen op de MM ook van de weg geplukt voor een hoek van 5graden ofzo. toen mocht ik hem gelukkig wel zonder boete recht buigen...
 
Ik weet wel zeker dat het niet mag.Zolang ze je niet zien is er nix loos.Heb het ook is gehad,plaatjes in een hoek van bijna 90 graden gebogen.Ging goed totdat oom agent me zag rijden bij Hoevelaken.Hij vroeg waarom ik die plaat zo had zitten.Ik een lul verhaal opgehangen over mooi en eigenlijk niet opgevallen dat ie zo zat,je kent het wel.Moest hem recht buigen anders kosten het 60 euro.Zo gezegt zo gedaan,word ik denk 50 verderop geflitst met 34km te hard |( beetje jammer!
 
Beste Streetfighters, gaarne jullie mening.

Ik weet niet of deze motor hier bekend is, maar is de onderstaande kentekenplaat oplossing legaal?
Volgens 2 van mijn motormaatjes wel, de eigenaar zou zelfs al 4 keeer aangehouden zijn, en er zich steeds uit hebben kunnen lullen. Ik vind het een vrij sterk verhaal, waar het ook vandaan komt.

Check zelf..

(Afbeelding)

Kom ik net terug van vakantie staat mijn motor in een topic met poll _O-



full



overigens ook in frankrijk door zwaantje aangesproken over mijn oplossing.

het was 'm al van ver op gevallen
;)

ik volg het wel hier, zal binnenkort eens een piccie van achteren posten.

@ makster, kom ik je hier ook al weer tegen *D
 
het was 'm al van ver op gevallen

[/quote]Dus hij zit goed in het zicht..dus het mag,dus weer een probleem uit de wereld *O*

Gr Ron.
 
ha die Fred,
doe maar.

Is Patrick ook een "ombouwer"?
dan wil ik graag zijn kijk op hoe ik mijn nieuwe lampies kan monteren :}

Patrick 'n ombouwer ? ?
Hmmm dacht wel dat je dat kan zeggen.
En zijn mening over de lampjes krijg je ook wel. 8-)

full
 
Ik had 'm ooit zo zitten......

full


uiteindelijk heb ik mijn keutel toch maar ingetrokken om problemen te voorkomen..... was van achteren wel goed zichtbaar, maar vanwege de dempers zijdelijk niet..... ik weet niet of zo daar nu zo goed op letten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan