Streetfighter kopen maar met welke blok ?

Nekminute

MF'er
6 mei 2013
168
0
Beste MF ers,

Momenteel ben ik aan het browsen voor streetfighters, want deze motoren bevielen mij altijd. De vraag aan jullie is welke builds, motorblokken zijn het leukste hiervoor ? uw meningen, Specificaties en ervaringen hoor ik graag. Qua volledige design is meer een smaak keuze die vershillend is bij iedereen neem ik aan.
 
Laatst bewerkt:
Poe.....makkelijke vraag, maar hoe te antwoorden?
Wil je "german-style" ? Klassiek? Spartaans? Snel? Betrouwbaar? Zelf bouwen?
 
Poe.....makkelijke vraag, maar hoe te antwoorden?
Wil je "german-style" ? Klassiek? Spartaans? Snel? Betrouwbaar? Zelf bouwen?
Snel en betrouwbaar a.u.b en wordt idd kopen, heb zelf niet de kennis om een te bouwen helaas.
 
Aan een ander vragen wat zijn smaak qua motorblokken is en dan die overnemen. Ja das weer een leuk topic, helaas een dag te vroeg..

Dus met welke blok?

Ik hou van V-Twin blokken dus dat moet je doen hoor :9
 
Laatst bewerkt:
Tsjah wat moet je daar over zeggen.. wat is je eigen smaak.
??? Waar gaat je voorkeur naar uit..??? Je moet het toch naar je eigen smaak maken..
 
Aan een ander vragen wat zijn smaak qua motorblokken is en dan die overnemen. Ja das weer een leuk topic, helaas een dag te vroeg..

Dus met welke blok?

Ik hou van V-Twin blokken dus dat moet je doen hoor :9

Post maar wat plaatjes van wat je tegenkomt; zullen wij ons oordeel vellen idd ;)
 
Ligt idd helemaal aan je eigen smaak.
Weet je verschillende blok karakteristieke en wat bevalt je dan aan Strretfighter??
En echt veel fighters zijn er volgens mij niet te koop.
 
Ducati :Y

Color_SF-S_RaceTitanium_NC_1067x600.jpg
 
Gewoon 1tje met een oldscool gsx1100-r oliekoeler blok erin. Zijn bijna onverwoestbaar.
 
Leuke keuzes keep em comming.
waarom niet met een CB600F blok?

Dat heb je.
Het beste zou zijn om dat van de verzekering weer terug te kopen mocht ik weer een cb600f uit die jaar kopen voor reserve onderdelen. Ik denk dat ik toch een andere soort motor wil (streetfighter).
En echt veel fighters zijn er volgens mij niet te koop.

jawel hoor kijk maar eens op marktplaats bv

Er zijn idd streetfighters te koop vandaar ook deze topic, mijn enige zorg is dat ik niet anders man probleem overneem.
 
jawel hoor kijk maar eens op marktplaats bv

Los van de ducati streetfighters tel ik er maar 24
want gsxf600 of een bandit met bellypan rekening niet als streetfighter.

en van die 24 is ruim een kwart gsx-r oliekoelers zonder kappen, met een ander kontje en een ebay koplamp :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan