Streetfighter kopen maar met welke blok ?

ook mee eens :) :) ;) ;)

ik zou zeggen kom langs en je weet dat je geen probleem bike koopt
alles echt als nieuw!!!
Gaaf die V twin en goede bouwjaar, is vanuit de TL1000 familie neem ik aan ? Ik denk toch een voorkeur te geven op een 4 cyl. Ik zie genoeg gsx-r 750 staan. Heeft men ervaringen met die ?
 
Sv 1000 is nieuwer dan de tl 1000, is de grote broer van de sv 650.
Blok is wel ongeveer hetzelfde als de tl1000.
Een gsxr750 is volgens mij een prima motor, kan weinig mis mee gaan.
Maar dat geldt ook voor de sv 1000.
 
Sv schijnen een van de betrouwbaarste twin's te zijn.
Ben zelf begonnen op een 4 cil (R6) maar heb juist van wegen de lekker roffel van een twin voor een sv650 gekozen als basis voor mijn streetfighter
 
heb zelf ook een meerdere motoren gehad waaronder een gsxr1000 k3

een beest maar met hangende pootjes weer terug naar twin!!

heb je wel eens op een twin gereden?
 
Of zoiets: (bijna klaar.....kuch.... ;) )
8voc.jpg
 
Wat Bassie hierboven zegt, die xjr is gebouwd door een van de beter (zoniet de beste) streetfighterbouwer van nederland. Dit is echt een keurig en technisch perfect in orde fighter, kopen die handel!
 
Neem me niet kwalijk maar vind deze te ghetto :D

:X
Ach iedereen heeft het recht op een eigen mening.
Is ook absoluut niet mijn smaak maar ik heb diep respect voor de kwaliteit en het vakmanschap.

Maar kijk anders even wat meer rond in het Streetfighter deel van dit forum, dan zie je hoeveel tijd, moeite en liefde in sommige gaat zitten.
en kan je vaak ook lezen waarom iemand voor welke motor heeft gekozen.
 
Laatst bewerkt:
overdrijven is ook een vak he? :Z
Ik overdrijf niet maar geef mijn mening over iemand zijn kunde. De motor zelf moet je mooi vinden, ik zeg niet dat dit de mooiste streetfighter is. Echter is hij supernetjes opgebouwd, en ook jij moet dat weten kerel ;)
 
Welk blok?
Wil je een jankert, of hou je meer van trekkracht bij lage toeren?

Ik zelf hou niet van jankerts, daarom heb ik een boel cc's, en kun je altijd met een lekker rustig draaiend blok rondrijden.
 
Beste MF ers,

Vorige week mn cb600f gecrashd door een automobilist die geen geduld maar wel haast had. Motor is total loss, en wordt uitbetaald door de verzekering van de schuldige partij.
Momenteel ben ik aan het browsen voor streetfighters, want deze motoren bevielen mij altijd. De vraag aan jullie is welke builds, motorblokken zijn het leukste hiervoor ? uw meningen, Specificaties en ervaringen hoor ik graag. Qua volledige design is meer een smaak keuze die vershillend is bij iedereen neem ik aan.


Een recente 4-cilinder 750 cc natuurlijk!
Licht, snel, wendbaar en betrouwbaar *D

Te koop: GSX-R750 Streetfighter 2005
 
En karakterloos............. :+

Wazig topic dit,het is allemaal en kwestie van persoonlijke smaak.Deze keus moet je zelf maken en niet door een ander laten doen. :X
 
Laatst bewerkt:
En karakterloos............. :+

Wazig topic dit,het is allemaal en kwestie van persoonlijke smaak.Deze keus moet je zelf maken en niet door een ander laten doen. :X

Maar je kunt toch allicht helpen :+
En karakterloos, als je hem bij 12000 tpm hoort brullen heeft het toch wel wat karakter hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou dan helemaal snel die SV ophalen. Daar kom je vast wel uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan