Streetfighter te koop of ruilen voor motoscooter!

Gilera Runner VXR200

Die hard MF'er
26 okt 2004
344
0
Sint-Niklaas
Waarom ik deze wil verkopen is omdat ik sukkel met mijn rug en niet meer met plezier kan rijden.
Daarom is een motoscooter(liefs een 500cc of meer) nog wel iets voor mij omdat het niet zo agressief is als je putjes over rijd en dergelijke.
En ook omdat ik nog voor deze met een motoscooter heb gereden en weet uit ervaring dat ik daar geen last van zal hebben in de rug.
Heb veel spijt want wil hem echt niet wegdoen maar kan hem toch niet laten staan en hem zien vergaan anders.
Hij is altijd goed onderhouden maar heeft wel een nieuw kettingset nodig want dat is aan vervanging toe.
Wil die kosten niet meer maken omdat ik hem toch wil wegdoen.
Je kan altijd zien naar mijn vorige posten wat ik zoal gedaan heb van veranderingen aan deze.
2500 € zou ik er toch van willen krijgen.
Hij is namelijk opnieuw in een kleurtje gezet en dat heeft mij ook 1000€ gekost.
Dus laat iets weten, mijn foonnr is 0495/85-73-035 (Belgïe) en je kan mij best bellen vanaf 8 uur s'morgens tot 11 uur en s'avonds rond 19 uur tot 21 uur omdat ik dan werk en ervoor slaap ( bakker hé)
Hij staat nu ook op Ebay en de prijs is gezakt naar 2300€....

Bijlage: Suzuki 1.JPG
 
Laatst bewerkt:
full
 
Knippers zijn er al niet aanwezig, maar kunnen zonder probleem wel geplaatst worden want knipperdoos is er nog en is niet stuk, maar vind het lelijk op een Fighter, begrijp je , maar nu kruip ik erin want moet om 21 uur beginnen....met werken :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan