Streetfighter update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kuipje is wel mooi maar dan moet je ook voorspatbord en de rest van het kuipwerk aanpassen en dat vind ik dan weer niet mooi

er staat op pag.1 wel een voorbeeld van een fighter die echt super is :} :} :}
 
Wat is daar nou extreem aan?
Je gaat bij Bimbo's naar binnen, en koopt een kant en klaar kuipje!
Je moet 't als geheel zien; alles moet kloppen.
Het is niet altijd de som der delen....

Greetz, SoeF!
 
Wat is daar nou extreem aan?
Je gaat bij Bimbo's naar binnen, en koopt een kant en klaar kuipje!
Je moet 't als geheel zien; alles moet kloppen.
Het is niet altijd de som der delen....

Greetz, SoeF!
En als je dan ook nog home-made kunt toepassen kijk dan gaan we praten over extremen...............
 
Wat is daar nou extreem aan?
Je gaat bij Bimbo's naar binnen, en koopt een kant en klaar kuipje!
Je moet 't als geheel zien; alles moet kloppen.
Het is niet altijd de som der delen....

Greetz, SoeF!


Wat is daar anders aan dan een aantal sloperijen af gaan om delen van verschillende motoren bijelkaar te zoeken en daar je eigen stijl motor van te maken?

Het was ook maar een voorbeeld. De topic starter wil een extreme fighter bouwen maar tot nu toe zie ik nog niet echt iets extreems.

Die poste je ook al in mijn topic... :?

Rot toch op met dat ding, en zet m op je eigen motor als je m zo mooi vind ofzo.

Ik zet het kuipje niet op mijn motor omdat ik met een vollekuip blijf rond rijden.
Als ik geld had om er nog een motor naast te houden dan was het wel een optie.

Als je niet tegen andere meningen kan moet je niet op een forum posten maar lekker je eigen site gaan bouwen.


En voor de topic starter:
Succes met bouwen en gewoon je eigen weg volgen!
 
Laatst bewerkt:
Wat is daar nou extreem aan?
Je gaat bij Bimbo's naar binnen, en koopt een kant en klaar kuipje!
Je moet 't als geheel zien; alles moet kloppen.
Het is niet altijd de som der delen....

Greetz, SoeF!


en het moeilijkste lijkt te zijn dat het een geheel moet zijn uiteindelijk

er staan erg veel van die samengeraapte dingen op i-net en meestal lijkt het net nergens op
 
Ik zet het kuipje niet op mijn motor omdat ik met een vollekuip blijf rond rijden.
Als ik geld had om er nog een motor naast te houden dan was het wel een optie.

Als je niet tegen andere meningen kan moet je niet op een forum posten maar lekker je eigen site gaan bouwen.
Ik kan wel tegen andere meningen, maar ik raak wel eens geirriteerd door reply's als de vorige van jou. Alsof dat ding alles is :? Zoals je zelf al zei, ieder heeft zn eigen mening.

Hemel dan alsjeblieft dan ook niet dat kuipje steeds zo op.

En voor de topic starter:
Succes met bouwen en gewoon je eigen weg volgen!
Mee eens ;)
 
op m'n b12 heb ik een kuipje van Fly design, die kun je vervolgens volledig naar "eigen smaak" bewerken.

full
 
Daar verschillen we dan dus over van mening

homemade is het woord :} :}

ik vind persoonlijk dat kuipje ook net niet mooi, maar ja smaken verschillen


Dat stuurkuipje wat jij nu hebt staat ook op die site:
Lampenmaske"Insect-Fighter". E-geprüft,schwarz mit H4 Doppelscheinwerfer. Verkleidung:B=450,H=240mm. Scheinwerfer:B=260mm,H=90mm.
279.00 euro

dus zo home-made is het ook niet.... O-)
 
Ik kan wel tegen andere meningen, maar ik raak wel eens geirriteerd door reply's als de vorige van jou. Alsof dat ding alles is :? Zoals je zelf al zei, ieder heeft zn eigen mening.

Hemel dan alsjeblieft dan ook niet dat kuipje steeds zo op.Mee eens ;)

Ik had ook deze erop kunnen zetten:

full
 
Wat is daar anders aan dan een aantal sloperijen af gaan om delen van verschillende motoren bijelkaar te zoeken en daar je eigen stijl motor van te maken?

Het was ook maar een voorbeeld. De topic starter wil een extreme fighter bouwen maar tot nu toe zie ik nog niet echt iets extreems.

------------------------------


Persoonlijk vind ik wat weinig eigen inbreng in zo'n kuipje zitten.
Het kuipje wat ik op mijn Fighter ga zetten is welliswaar minder extreem, maar wél grotendeels zelfgemaakt met mallen, en polyester. Dat vind ik persoonlijk meer een sport.
Ik zeg niet dat ik zo'n Bimbo's kuipje niet mooi vind, maar 't is allemaal zo gemakkelijk.....


En over de Nederlandse Fighter.... er rijden in Nederland niet zo heel veel écht extreme Fighters.
Kijk, ieder z'n lol!
Maar ik neem m'n petje af, voor een fighter (mooi of lelijk) met veel one-off's.
Ik zie er de uren vaak wel van af.

Kijk, niet iedereen hoeft lyrisch te zijn over je creatie, je bouwt 'm voor jezelf.
Ik heb bijv. een (zelfgebouwde) duitse- stijl kont die niet iedereen kan waarderen, maar ik vind 'm mooi, en daar gaat 't om. Ik steek ook veel tijd in details, die een ander waarschijnlijk helemaal niet ziet...

Greetz, SoeF!

full
 
Laatst bewerkt:
En dit apparaat komt íe op....

full


imiddels met Kellermann's, remcylinderbevestiging, klemmetje voor de stalen remleiding achter, powerfilters, Alu remvloeistofpotje en (under construction) een uitlaatsysteem in 't kontje, met deels zelfgemaakte carbon demper.
Is dit nou wél extreem? ach... ìk vind 'm mooi....
SoeF!
 
Laatst bewerkt:
En dit apparaat komt íe op....

(Afbeelding)

imiddels met Kellermann's, remcylinderbevestiging, klemmetje voor de stalen remleiding achter, powerfilters, Alu remvloeistofpotje en (under construction) een uitlaatsysteem in 't kontje, met deels zelfgemaakte carbon demper.
Is dit nou wél extreem? ach... ìk vind 'm mooi....
SoeF!


Is dit nou wél extreem? nee maar wel met een eigen gezicht en dus erg veel bewondering voor je project(balhoofd platen super) :} :}
 
Dat stuurkuipje wat jij nu hebt staat ook op die site:
Lampenmaske"Insect-Fighter". E-geprüft,schwarz mit H4 Doppelscheinwerfer. Verkleidung:B=450,H=240mm. Scheinwerfer:B=260mm,H=90mm.
279.00 euro

dus zo home-made is het ook niet.... O-)


nope, maar ik heb dan ook niet gezegd dat ie homemade is ofwel?
moet nog wel een hoop aan worden gedaan om een bruikbaar te krijgen, hier en daar zitten scheurtjes enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan