Streetfighter update

Status
Niet open voor verdere reacties.
watn is dan wel extreem?
Een fighter met duitse meuk erop geschroefd en een veel te dure specialpaint?

Ik vind deze voor nederlandse begreep toch echt aardig extreem
Wat jij wilt(daar ben je duidelijk over post 1,2,3,4,5,6.............)
Laat eerst maar eens wat zien. 8-)
 
Gixxfighter. erg mooi dat kontje. maar hoe is dat subframe bevestigd? ik zie dat je de onderste bevestigingsgaten van het subframe niet gebruikt. (wat ook wel zo mooi is met zo'n slank kontje)
 
Gixxfighter. erg mooi dat kontje. maar hoe is dat subframe bevestigd? ik zie dat je de onderste bevestigingsgaten van het subframe niet gebruikt. (wat ook wel zo mooi is met zo'n slank kontje)


Er moet nog een bevestiging naar onder worden maakt
ik zit er aan te denken om die hoger te maken dan de orginele onderste punten om het kontje mooi slank te houden, zie voorbeeld op pag.1

zit dan alleen nog met de onderste bevestigingspunten, wil daar eigenlijk iets met de knipperlichten doen.
 
Dat is hoe volgens mij een hoop mensen er in eerste instantie naar kijken, maar zoals ik al zei, je verbouwt hem naar eigen idee, dus moet je volgens mij ook schijt hebben aan de mening van een ander.

Ik heb overigens meer respect voor mensen die met een beperkt budget iets doen dan mensnen die hun motor en een zak geld neergooien bij een of ander bedrijf.

Het is overigens niet de bedoeling om je af te zeiken mocht je dat misschien denken
 
DEZE IS TE KOOP


VOOR INFO VRAGEN NAAR MIKE VERKOOP ONDERDELEN SAFE ROTTERDAM.



full
 
Dat is hoe volgens mij een hoop mensen er in eerste instantie naar kijken, maar zoals ik al zei, je verbouwt hem naar eigen idee, dus moet je volgens mij ook schijt hebben aan de mening van een ander.

Ik heb overigens meer respect voor mensen die met een beperkt budget iets doen dan mensnen die hun motor en een zak geld neergooien bij een of ander bedrijf.

Het is overigens niet de bedoeling om je af te zeiken mocht je dat misschien denken
Ok dan :)
Ik heb namelijk wel vaker 'commentaar' gehad dat ik m gestript heb, ander stuur erop en klaar. Nou sorry, maar dat soort commentaar schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat aangezien er toch heel wat dingen weggewerkt zijn, en er erg veel geld (naja, dat is ook weer relatief maargoed) maar vooral tijd inzit. En ja, ik ben er voorlopig blij mee :)
 
Ok dan :)
Ik heb namelijk wel vaker 'commentaar' gehad dat ik m gestript heb, ander stuur erop en klaar. Nou sorry, maar dat soort commentaar schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat aangezien er toch heel wat dingen weggewerkt zijn, en er erg veel geld (naja, dat is ook weer relatief maargoed) maar vooral tijd inzit. En ja, ik ben er voorlopig blij mee :)

Als jij d'r maar blij mee bent!
Een ander ziet er toch vaak de tijd en moeite niet van af.
't is makkelijker om een ander af te zeiken, dan zelf een strakke Fighter te bouwen....
Wat ik vroeger met m'n GSXR1100 Fighter altijd zo leuk vond, is heel onnozel tussen 't 'publiek' te gaan staan, en reacties horen.
Ook al kraken ze 'm helemaal af; geen punt, je haalt er ook wel 's leuke tips of ideeen tussenuit.

Ik hoor trouwens nog geen meningen over 't kuipje vann Dutch Bull.....
Ik vind 'm apart, maar niet mooi...
Verder wél een mooi ding trouwens!

SoeF!
 
Laatst bewerkt:
Grappenmaker, denk dat je meer kans maakt met 4000-4500 en dan mag je je handen dichtknijpen

succes met de verkoop
Mwoa, zit zo te zien wel een hoop duur spul op.. Vraag is of er hier in NL een markt voor is, persoonlijk denk ik dat hij het wel waard is...

Heb het er zelf alleen niet voor over...

Ik bied 2500 Ecu.. :)
 
Mwoa, zit zo te zien wel een hoop duur spul op.. Vraag is of er hier in NL een markt voor is, persoonlijk denk ik dat hij het wel waard is...

Heb het er zelf alleen niet voor over...

Ik bied 2500 Ecu.. :)
(off topic)aadmanz hoe'st met je pols?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan