Streetfighter vaste prijs 2750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorgRR

MF veteraan
17 sep 2007
1.071
1
Tilburg
Te koop unieke streetfighter

In 2006 compleet professioneel verbouwd en gespoten door Motopaint Assen speciaal voor motor shows.

frame en motorblok FZR600
achterbrug van een R6 en de voorvork van een Yamaha R1
Kont is van een CBR600RR
Motor is gespoten in Braziliaans thema (zeer mooi)
de complete remmerij overgenomen van de R1.
Led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
digitale teller van Acewell. ( oude km stand niet bekend)
Veel onderdelen van Rizoma (stuur, spiegels, handvatten)
Banden voor en achter 80%
Remmen voor en achter 100%
Uitlaat van Yamaha R6. (model 2006 >)
Blok in 2009 gereviseerd
km stand ongeveer 12.000

zit nieuwe dynojet in sinds mei 2010 totale kosten 470,00

PRIJS 2750

large


large


Motor heeft een officieel taxatierapport twv € 8000,00 euro opgesteld in 2009 door laagland taxaties.
 
Laatst bewerkt:
de motor is mooi alleen denk ik dat veel mensen de kleur niet mooi vinden,mss een idee om dat te veranderen.
ik bedoel het goed hoor geen afkrakende kritiek hoor op je motor.
 
Ik vind de kleur juist erg mooi, mede omdat je dit heel weinig ziet. :)
Echter blijft het een oude fiets met een mooi jasje, dus de investering die erin is gegaan, krijg je er nooit meer uit als je dat in geld wilt uitdrukken. :N
 
de motor is mooi alleen denk ik dat veel mensen de kleur niet mooi vinden,mss een idee om dat te veranderen.
ik bedoel het goed hoor geen afkrakende kritiek hoor op je motor.

Heb de motor een keer tijdens een meeting in Tilburg zien staan. Ding trekt enorm de aandacht..en vind de kleur juist extreem gaaf!
 
de motor is mooi alleen denk ik dat veel mensen de kleur niet mooi vinden,mss een idee om dat te veranderen.
ik bedoel het goed hoor geen afkrakende kritiek hoor op je motor.


de kleur maakt hem nu net zo apart en ik ga hem echt niet een andere kleur geven puur alleen voor de verkoop....

Toch bedankt voor de tip!
 
Ik vond en vind het nog steeds een prachtige fiets. Alleen niet praktisch voor mijn woon/werk gebruik :(
 
Ik vond en vind het nog steeds een prachtige fiets. Alleen niet praktisch voor mijn woon/werk gebruik :(

Want je woont in de woestijn en gaat werken in de himalaya?
Gassen met dat ding daar issie voor gemaakt! Ligt natuurlijk ook aan je 'bikkel' heid.

:+

Jorg wederom succes moet er iemand met een bikini voor poseren kan ik nog wel iemand aandragen!
 
bedankt iedereen voor de positieve reacties...

Hoop dat ik er ook echt iemand voor vind die er veel plezier mee wil beleven want het rijd echt super hoor..
 
Want je woont in de woestijn en gaat werken in de himalaya?
Gassen met dat ding daar issie voor gemaakt! Ligt natuurlijk ook aan je 'bikkel' heid.

:+

Jorg wederom succes moet er iemand met een bikini voor poseren kan ik nog wel iemand aandragen!

Ik rijd 200 km woon werk op een dag het hele jaar door, waarvan ook veel snelweg kilometers. Daar is dit gewoon niet de motor voor (naja laat ik het zo zeggen dat ik daar betere motoren voor weet). Deze motor moet je mee willen rijden in de zon, vertroetelen door ermee langs de mediteraanse zee te rijden/scheuren. Door ermee te posen. Beetje werk en sierpaarden vergelijking ;) tevens gratis kick voor deze prachtfiets
 
ik zet er een biertje op dat deze ook weer heel langdradig gaat worden.

Jammer, een erg mooie motor :)
 
Ding gaat ook gewoon als de spreekwoordelijke "Brandweer" ..... alleen mág dat bij ons in de regio niet, schijnbaar :+

'k Zal er niet tegen skuppen, Jorg ....
 
Deze stond vorig jaar toch ook te koop?

Klopt helemaal maar heb het advies van Bullet opgevolgt...

hij heeft lekker in de stalling gestaan, beurtje gehad en hij loopt weer lekker. Hij is goed vertroeteld tijdens de winter.

Hij hoeft niet weg staat me ook niet in de weg maar als ik hem kan verkopen aan een liefhebber dan zal ik dat doen. Ik rijd er op het moment elke dag op dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan