Streetfighter verkopen, wat is ie waard?

BR customs in Nijkerk doet ook aan fighters, kan je ook eens langs gaan.
 
Nee, nog niet, ik ga van de week bellen naar taxatiebureau voor een afspraak, en kijken wat het kost. Ik hou jullie op de hoogte.
 
wrom maak je er geen 7/11 van...

als het een 1100 was had ik een maandje geleden wel interesse gehad :P

zou er 4k euro voor vragen...
 
@ r6 member: ALLES aan deze motorfiets wat niet gelijk is aan een GSR-750w origineel, is zelf gemaakt/veranderd/gedaan. Dus die velgen polijsten hebben me hooguit 5 euro aan polijstmateriaal gekost, + een uurtje of 2 werk per velg + een paar kwH aan stroom ;)
 
oja, voor diegene die het interesseerd, hier een uitdraai van een testritje op de testbank. Standaard ongeveer 100pk, nu 116pk!! *D *D
En dat koppel van 75nm bij 8000 toeren, dat is veel, standaard is het max maar 65nm bij 10000 toeren, dat is dus een enorm verschil wat je dus ook goed merkt!!
116102
 
Was van de week bij de Safe outlet in Staphorst en daar zit een motorzaak bij.

Stond een erg slecht afgewerkte figher, basis was een SRad van 1997
Vraagprijs voor die zaak 7900 euro

en zo stonden er nog verscheidene fighters

dus zeg nou niet dat het voor een zaak niets waard is, er zijn er wel degelijk die fighters op waarde schatten.
Ja, dat is waar, maar makkelijk verkopen is anders ben ik bang..
 
gaat ook niet om makkelijk verkopen, je hebt maar één koper nodig.

Beter een liefhebber die de fighter weet te waarderen en daarvoor wil betalen dan iemand die em goedkoop koopt om em daarna te verwaarlozen.





PS.
Mijn fighter is ook in opbouw momenteel, ik zal binnenkort een topicje openen met foto's
(word denk ik één van extremere in nederland, iedereen is hier veel te behouden.)
 
Nou, voor 2750 euro gaat ie nooit weg, dan gooi ik hem nog liever in de sloot. Heb er 1,5 jaar geleden 3600 euro voor betaald. Toen nog een dikke 1000euro aan onderdelen en zo'n 800 uur werk!! Ik denk dat de meeste mensen het hier wel met mij over eens zijn. Nu hoef ik er natuurlijk geen dikke winst op te maken, want al die uren zijn hobbyuren.
Ik zal hem zeer binnenkort laten taxeren en dan heb ik een goede indicatie. Zodra dat gedaan is laat ik het meteen weten.
Ik verkoop hem trouwens omdat ik graag een supermotard wil kopen, dat is echt geweldig zo'n ding!!

Mijn ondertitel is trouwens al een beetje verouderd, zat er aan te denken om er een turbo op te gaan maken, maar ik hoorde/las zoveel negatieve verhalen over het bochtenrijden met turbo dat ik er maar vanaf heb gezien. Bochtenrijden is toch wel het leukste van motorrijden vind ik! Rechtuitrijden kan iedereen!

Laat ff weten waar je em hebt laten taxeren en wat dat kost

denk dat ik dat straks ook moet/wil laten doen.
 
Sommige mensen zijn gelimiteerd in hun budget :X

Maar als je groot doet ,denk je niet aan de kleintjes.

Ach,het is net motor rijden,je doet het met het vermogen dat je hebt,en tuurlijk zijn er lui die wel het vermogen hebben maar er niet naar rijden
Lowbutgetrijders gaan langermee!!!!!!! :} :}
 
ik ook maar het is de bedoeling een hele hoop zelf te doen

kennissen zijn ook erg handig :X
Dat snap ik, ik doe ook alles zelf.

Maar ik wil nog wel eea veranderen, maar die onderdelen kosten nou eenmaal geld. Ik ben ook bezig met een uitlaatprojectje (zie mijn topic in Techniek), daar gaat erg veel tijd inzitten, hij is uniek, en ik kan er erg veel zelf aan doen :) Maar met bijv. andere velgen en remklauwen is dat wel anders.
 
Dat snap ik, ik doe ook alles zelf.

Maar ik wil nog wel eea veranderen, maar die onderdelen kosten nou eenmaal geld. Ik ben ook bezig met een uitlaatprojectje (zie mijn topic in Techniek), daar gaat erg veel tijd inzitten, hij is uniek, en ik kan er erg veel zelf aan doen :) Maar met bijv. andere velgen en remklauwen is dat wel anders.


Yeps klopt helemaal

mijn geldput is ook snel leeg, het blijft een sport om naar goedkope (2e hands) delen te zoeken enzo

ik vind dat één van de dingen die echt bij een fighter horen is dat niet alles uit een boekje komt (voor de hoofdprijs }( )

Succes met de bouw, laat eens een foto zien als je wilt
 
Yeps klopt helemaal

mijn geldput is ook snel leeg, het blijft een sport om naar goedkope (2e hands) delen te zoeken enzo

ik vind dat één van de dingen die echt bij een fighter horen is dat niet alles uit een boekje komt (voor de hoofdprijs }( )

Succes met de bouw, laat eens een foto zien als je wilt
membres.lycos.fr/blorn2/cbr/01-09-2004%20004.jpg

Toevallig vanavond nog genomen, de uitlaat zit nog in ontwerpfase dus heb ik ook nog geen foto's van dus ;)

Ik vind fighters ook gewoon super mooi omdat mensen er zelf tijd en moeite instoppen, ipv naar de dealert rijden, met geld smijten en een 'verbouwde' motor afgeleverd krijgen.

wageningen64.jpg

Hier ook het voorkantje te zien... Blijf het een mooie foto vinden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan