Streetfighterproject GS/GSX-EFE gestart..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welja , waarom niet? :W

Nou...
Ben toevallig nog op zoek naar een GSX-R tankdop... ;)

en een offset-voortandwiel…
en een setje flatsliders…
en een setje uitlaatbochten…
en een koppelingshandle…
en een snel-gashandvat…
en een 525 of 535 achtertandwiel…
en een achterlicht van een Bandit 400…
en een benzinekraan van een GS1000…
en, ach laat ook maar...
 
Laatst bewerkt:
38mm???
Ligt er een beetje aan hoeveel cc het blok gaat worden...

Hoezo twijfelen...
 
Weet je wat ook wel cool staat in zo'n GS1000 EN je ziet 't weinig ...

full
 
Hier m’n nieuwe aanwinst: een Suzuki GSX-R1100M van 1992 (laatste oliekoeler). 8-)
De eigenaar had ‘m in juni gekocht en is de hele zomer bezig geweest om ‘m op te knappen.
Alles gepolijst, nieuw gespoten, grote beurt en nieuwe remblokken.
Bij de eerste rit (dacht 2 weken geleden) bleek de fiets meer vermogen te hebben dan de eigenaar aankon en door een hobbeltje in de weg sprong de gixxer op het achterwiel en begon te zwabberen. Gevolg: een mega-schuiver die eindigde in een stilstaande auto!
De fiets is totall-loss verklaard en deel1 van het kenteken is ingenomen aangezien het subframe van het “hoofdframe” is afgeknapt. Bij nadere inspectie blijkt echter (ik heb ‘m namelijk al grotendeels uitelkaar getrokken) dat afgezien van al het kuipwerk, tank wat kleine dingen en subframe alles nog in perfecte toestand is! Niet slecht dus met maar 38.000 op de klok... :]

1100m_rechterkant.jpg


1100m_voorkant.jpg


1100m_achterkant.jpg


1100m_subframe.jpg
 
nice :)

Leuk om zo'n sloper weer op te knappen, lijkt me echt een mooie uitdaging! Wat zijn de plannen voor dit wrak?

Hoe ga je dat nou doen met het kenteken? Opnieuw laten keuren? of hoe werkt dat?


*edit, als die voorvork nog recht is en je wilt ervan af, let me know :) *
 
Laatst bewerkt:
Het hoofdgedeelte van het frame lijkt nog goed te zijn.
Eerst ff bij de RDW navragen of een nieuw subframe met nieuwe bevestigingspunten door zo'n keuring zou komen. Lukt dit niet, dan ga ik op zoek naar een ander frame van bijv. een 750 en misschien wel een versnellingsbak van een 750. Dan moet ik nog ff kijken of ik de achterkant dan origineel laat of dat ik er een kontje van een GSX-R1000K4 op knoop. Voorzijde zouden dan een setje lenslampen kunnen herbergen. Bugspoilertje kan ik nog van de kuip maken. Dan het frame en wielen zwart poedercoaten en zwart/blauw/wit spuitwerk. Ben nog niet helemaal zeker. Heb ik als ik lig te woelen in m'n nest weer wat te fantaseren... ;)

Er wordt dus niets verkocht... *D
 
Het hoofdgedeelte van het frame lijkt nog goed te zijn.
Eerst ff bij de RDW navragen of een nieuw subframe met nieuwe bevestigingspunten door zo'n keuring zou komen. Lukt dit niet, dan ga ik op zoek naar een ander frame van bijv. een 750 en misschien wel een versnellingsbak van een 750. Dan moet ik nog ff kijken of ik de achterkant dan origineel laat of dat ik er een kontje van een GSX-R1000K4 op knoop. Voorzijde zouden dan een setje lenslampen kunnen herbergen. Bugspoilertje kan ik nog van de kuip maken. Dan het frame en wielen zwart poedercoaten en zwart/blauw/wit spuitwerk. Ben nog niet helemaal zeker. Heb ik als ik lig te woelen in m'n nest weer wat te fantaseren... ;)

Er wordt dus niets verkocht... *D

Ik heb hier nog een 1100 frame (slingshot) en tank liggen...
Mocht je interesse hebben mail me maar ff..... in principe bedoeld voor een nieuw project maar wil eerst de EFE tot in de puntjes afhebben en dat kost meer dan verwacht
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een 1100 frame (slingshot) en tank liggen...
Mocht je interesse hebben mail me maar ff..... in principe bedoeld voor een nieuw project maar wil eerst de EFE tot in de puntjes afhebben en dat kost meer dan verwacht

Komt er aan... :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan