Streetfighters, nakeds, specials, trikes gezocht!!

stiga

Rookie
3 jul 2004
19
0
Diemen
Motorminded Nederland vragen wij om alles wat enigszins (knap) verbouwd is zich aan te melden bij musclebikes.nl DE website voor de verbouwde motor.
Of het nu gaat om een streetfighter, naked bike, musclebike, trike, chopperfighter, café- of dragracer, custom, busa/kawa/suzuki/honda/ yamaha/triumph/ducati/cagiva-verbouwde bike en overig motorgeweld, mail naar musclebikes@planet.nl en wij geven je de eer en erkenning die je toekomt!
Wij zijn een snelgroeiende doelgroep en krijgen een steeds groter wordende achterban van enthousiaste, niet-commerciële verbouwers achter ons staan.
Mannen (en naar wij hopen ook) vrouwen die hun verbouwde motor of trike vol trots aan de rest van de motorwereld willen laten zien dit is de ultieme gelegenheid om jouw motor met ons te delen.
Als je foto's stuurt dan ook graag de technische specificaties omdat we graag willen weten wat je allemaal aan je motor hebt verbouwd.
Er is een tv-programma in de maak over onze doelgroep dus wie weet kun jij daar deel van uitmaken!
 
hmm, voel me nog niet echt een grote verbouwer ofzo...

maar hou dit wel in de gaten voor als ik straks wel echt aan de slag ga!

moet wel iets kunnen laten zien natuurlijk... ;)

BTW wel een ontzettend goed initiatief want er is nog veel te weinig staatnaakt in nederland. 8-)
 
Ik heb even de gevolgen van een kapotte Caps Lock aangepast.

Zelf vind ik t ook een beetje spammerig overkomen allemaal.
Ook in je andere posts valt dat wel een beetje op, MF gebruiken om zieltjes te winnen ???
 
Je praat over 'ook' maar je staat wel alleen in je mening.
Ik zou zeggen dat je niet weet hoe ons wereldje in elkaar zit want je beoordeelt de andere posts net zoals deze. Jammer, maar wij zijn zuiver bezig, zonder politiek en zonder geld te vragen voor zaken die normaliter wel de nodige euro's kosten.
Als je de website musclebikes.nl goed hebt bekeken en ook de forumberichten (goed) leest je wellicht anders gaat denken.
Wat voor motor heb je zelf trouwens?
 
Je praat over 'ook' maar je staat wel alleen in je mening.
Ik zou zeggen dat je niet weet hoe ons wereldje in elkaar zit want je beoordeelt de andere posts net zoals deze. Jammer, maar wij zijn zuiver bezig, zonder politiek en zonder geld te vragen voor zaken die normaliter wel de nodige euro's kosten.
Als je de website musclebikes.nl goed hebt bekeken en ook de forumberichten (goed) leest je wellicht anders gaat denken.
Wat voor motor heb je zelf trouwens?
Wat wil je nou,iemand afzeiken? en als je een beetje leest kan je schreeuwerige gewoon achterweege laten,immers iemand die intresse heeft komt wel ook zonder Caps Lock :) relaxt man je oordeel omtrent ons wereldje inelkaar zit,zit je er ver naast de echte wereld komt niet aan je voeten zonder harde valuta,tuurlijk vroom streven geen geld en zuiver (maar dan kan je beter een zuiver beroep kiezen? daar geloven idd nog mensen in)Misschien moet je de site wel buiten MF houden(maar daar oordeel ik niet over)om zuiver te blijven.
Maar een ding is zeker hij/zij staat er niet alleen voor.................. :)
 
Wie zeikt wie nu af?
Verder moet je er vanuit gaan dat we op tal van manieren aandacht vragen om een bepaalde doelgroep te bereiken. Daar is toch niks mis mee?
Als aan de integriteit van die oproep wordt getwijfeld dat meer van die persoon zegt. Zo werkt het nu eenmaal.
Maak je verder niet druk en kom gerust eens langs op een meeting.
 
We hebben een oproep gedaan aan de doelgroep die wij in dit topic omschreven hebben. Dat daar door de verkeerde(n) op gereageerd wordt is jammer, maar neemt niet weg dat wij de special biker willen benaderen om een groep van eigen bouwers aan te vullen die een meerwaarde is in het motorgebeuren.
Natuurlijk is een forum een uitlaatklep voor velen, maar wij zitten niet alleen achter een pc ons ding te doen en al helemaal niet om anderen af te zeiken.

Nogmaals, wij zien graag special bikes en hun owners onze doelgroep komen aanvullen en wij geven hun alle ruimte om hun eigen gebouwde creaties aan iedere geïnteresseerde te laten zien.
Ere wie ere toekomt is ons credo en een vriendelijk verzoek om alleen op dit topic te reageren als je echt wat te zeggen hebt!
 
Je praat over 'ook' maar je staat wel alleen in je mening.
Ik zou zeggen dat je niet weet hoe ons wereldje in elkaar zit want je beoordeelt de andere posts net zoals deze. Jammer, maar wij zijn zuiver bezig, zonder politiek en zonder geld te vragen voor zaken die normaliter wel de nodige euro's kosten.
Als je de website musclebikes.nl goed hebt bekeken en ook de forumberichten (goed) leest je wellicht anders gaat denken.
Wat voor motor heb je zelf trouwens?
Stiga....
Ik sta dus niet alleen in m'n mening en ik snap ook niet dat je dat zegt nog voordat er een andere reply gegeven is. Vooruitziende blik ?? En erg alleen blijk ik ook niet te staan...

Uiteraard beoordeel ik posts zoals alle anderen, rechtsgelijkheid heet dat en waarom zou ik jou topic anders moeten gaan behandelen als anderen...???
Daar hoef ik ook musclebikes niet voor te bekijken, ik heb alleen te maken met wat HIER gebeurten en daar reageer ik op.
Je bent alleen bezig jezelf op te hemelen. Bovendien, in je posthistorie lijkt het erop dat je vooral op MF komt om vervolgens overal waar je de kans hebt je eigen site aan te prijzen...echt erg netjes kan ik dat ook niet vinden B|

Waarom wil toch iedereen telkens weten wat ik voor motor heb :? :?

verdere conversatie maar op de mail doen, hoeven we je topic niet verder te verpesten ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk. Ik had mijzelf nog niet zo bekeken. Ik zal mijn leven gaan verbeteren en geen reclame meer maken voor musclebikes.nl
Verder wens ik je een goed weekend en ride safe, wie weet worden we nog vriendjes.
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik had mijzelf nog niet zo bekeken. Ik zal mijn leven gaan verbeteren en geen reclame meer maken voor musclebikes.nl
Verder wens ik je een goed weekend en ride safe, wie weet worden we nog vriendjes.
Iedereen maakt hier wel eens reclame voor dingen die hij / zij cool / leuk vind..

Heb mijn eigen stuk rijdend brandhout hier ook uittentreure gepromoot. Maar als je een beetje rondkijkt dan weet je dat spam alleen niet echt op prijs wordt gesteld..

Oh ja en dat afzeiken hoort volgens mij wel een beetje bij M-F... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan