streetfighters

een apart gedeelte voor "STREETFIGHTERS"

  • ja !

    Stemmen: 93 89,4%
  • nee!

    Stemmen: 11 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    104
Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste ongefundeerde opmerking kwam van jou, hier in dit topic :Z
Mag ik ook een keertje, je hebt niet het alleenrecht :P

Enne, streetfighters boeien jou toch niet? waarom meng je je dan in de discussie
Inderdaad boeien schadebakken streetfighters me niet dus daarom hoeft dat subforum voor mij ook niet.
En er staat hier een poll voor voor- en tegenstanders daarvoor.
Dus ook tegenstanders mogen dan hier een woordje doen.
Maar je hebt blijkbaar niet goed door wat 'discussie' betekent.
iig niet om het hardst schreuwen dat jouw mening de enige juiste is
 
Verder kunnen we denk ik ook wel stellen dat (met alle respect overigens : }) de 25 kw'ers onder ons toch erg jong zijn en wellicht in hun beginners enthousiame menen dat ze een forum in stand kunnen houden, maar in de praktijk valt dat dan toch weer tegen. Zelfbouwers daarentegen zijn in iedergeval bewezen, die hard, motorliefhebbers en enthousiast over zowel hun eigen zelfbouwbike als ook over die van een ander. 8-)
[way offtopic]
Sorry, maar ik denk dat dit echt onzin is. Het 25kW gedeelte wordt misschien niet overdreven veel gebruikt als de andere fora, maar dat wordt tour of brik volgens mij ook niet, gewoon omdat daar minder (of in ieder geval anders) interesse in is. En om nou in algemeen of elk ander sub-forum een of andere 25kW zeik vraag tegen te komen (9 van de 10 keer is het kan deze motor op 25kW?) of een vraag mbt tot een 'brik' waar de meeste mensen toch niks van weten leidt alleen maar tot irraties, dus is zo'n appart forum zeker wel gewenst :)

Misschien toch niet zo offtopic als ik aan het begin dacht, want dit zou ook voor een fighter forum kunnen gelden :+
 
Mag ik ook een keertje, je hebt niet het alleenrecht :PInderdaad boeien schadebakken streetfighters me niet dus daarom hoeft dat subforum voor mij ook niet.
En er staat hier een poll voor voor- en tegenstanders daarvoor.
Dus ook tegenstanders mogen dan hier een woordje doen.
Maar je hebt blijkbaar niet goed door wat 'discussie' betekent.
iig niet om het hardst schreuwen dat jouw mening de enige juiste is


Ik wil er best een discussie over aan gaan met je, krijg alleen niet echt de kans.

Enne, schadebakken????
Die van mij had geen krasje voor de demontage, foto's als bewijs aanwezig.
Sommige mensen willen alleen graag iets anders dan de massa ;)
 
ik begrijp alle argumenten om niet over te gaan naar een aparte hoek voor streetfighters !
maar wat ik niet begrijp is wat is het probleem om er toch 1 toe te voegen welke de naam "streetfigthers" mag dragen, er wordt een vergelijk gemaakt met de 25KW hoek en dat deze niet veel gebruikt wordt ? nou en, er wordt wel gebruik van gemaakt, niet veel maar er wordt gebruik van gemaakt en zo zijn er wel meer waar je je twijvels over kunt hebben?

volgens mij kan het niet echt grote gevolgen hebben op het systeem, want als je sommige topic`s ziet met een grote hoeveelheid aan foto`s en tekst kan dit niet het een probleem zijn.
verder als je alle topic`s bij elkaar op telt waarin iets omgebouwd worden heb je volgens mij een mooi rijtje

ik zou zeggen gewoon eentje aanmaken iedereen blij !!!
 
[way offtopic]
Sorry, maar ik denk dat dit echt onzin is. Het 25kW gedeelte wordt misschien niet overdreven veel gebruikt als de andere fora, maar dat wordt tour of brik volgens mij ook niet, gewoon omdat daar minder (of in ieder geval anders) interesse in is. En om nou in algemeen of elk ander sub-forum een of andere 25kW zeik vraag tegen te komen (9 van de 10 keer is het kan deze motor op 25kW?) of een vraag mbt tot een 'brik' waar de meeste mensen toch niks van weten leidt alleen maar tot irraties, dus is zo'n appart forum zeker wel gewenst :)

Misschien toch niet zo offtopic als ik aan het begin dacht, want dit zou ook voor een fighter forum kunnen gelden :+

Psies... :] we zijn het dus toch wel een beetje met elkaar eens. En nogmaals. Boedelde niets naars over de 25 KW'ers. :+ Even voor de goede orde Brik heeft 52827 views en 25 KW' ers iets meer dan 9000. ;) Is toch wel een aardig verschilletje denk ik.

was dus niet de bedoeling om iemand in de zeik te nemen! :+
 
ik begrijp alle argumenten om niet over te gaan naar een aparte hoek voor streetfighters !
maar wat ik niet begrijp is wat is het probleem om er toch 1 toe te voegen welke de naam "streetfigthers" mag dragen, er wordt een vergelijk gemaakt met de 25KW hoek en dat deze niet veel gebruikt wordt ? nou en, er wordt wel gebruik van gemaakt, niet veel maar er wordt gebruik van gemaakt en zo zijn er wel meer waar je je twijvels over kunt hebben?

volgens mij kan het niet echt grote gevolgen hebben op het systeem, want als je sommige topic`s ziet met een grote hoeveelheid aan foto`s en tekst kan dit niet het een probleem zijn.
verder als je alle topic`s bij elkaar op telt waarin iets omgebouwd worden heb je
volgens mij een mooi rijtje








:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} ;)
ik zou zeggen gewoon eentje aanmaken iedereen blij !!!
 
ik zou zeggen gewoon eentje aanmaken iedereen blij !!!

we hebben het er over gehad binnen de crew. De voors en tegens tegenover elkaar gezet en een weloverwogen beslissing genomen. Wat wil je nou nog meer? Het antwoord is nee, er komt geen streetfighterforum. Daar kan nog zoveel over gezeurd worden, het komt er gewoon niet. Punt.
 
Jezus man, je lijkt m'n vriendin wel... :+
lijkt die ook op een schaap dan :?

:+

ach vind het jammer dat er(voorlopig)geen streetfighter hoek komt.
vind persoonlijk wel dat er nu een wildgroei over de verschillende subforums ontstaat,en topics volgestampt met foto's.
maar ja misschien is het MF er over een tijdje wel klaar voor ;)

:+ :+
 
Psies... :] we zijn het dus toch wel een beetje met elkaar eens.
Inderdaad zijn we het wel een beetje met elkaar eens ;)

En nogmaals. Boedelde niets naars over de 25 KW'ers. :+ Even voor de goede orde Brik heeft 52827 views en 25 KW' ers iets meer dan 9000. ;) Is toch wel een aardig verschilletje denk ik.
Dat verschil zit hem in het feit dat het 25kW gedeelte er pas sinds dit jaar bij gekomen is ;) daarbij was het meer bedoelt als voorbeeld waar men in mindere mate interesse in zou (kunnen) hebben ;)

was dus niet de bedoeling om iemand in de zeik te nemen! :+
Dat heb ik ook nooit gezegt ;) :+
 
ik begrijp alle argumenten om niet over te gaan naar een aparte hoek voor streetfighters !
maar wat ik niet begrijp is wat is het probleem om er toch 1 toe te voegen welke de naam "streetfigthers" mag dragen, er wordt een vergelijk gemaakt met de 25KW hoek en dat deze niet veel gebruikt wordt ? nou en, er wordt wel gebruik van gemaakt, niet veel maar er wordt gebruik van gemaakt en zo zijn er wel meer waar je je twijvels over kunt hebben?

volgens mij kan het niet echt grote gevolgen hebben op het systeem, want als je sommige topic`s ziet met een grote hoeveelheid aan foto`s en tekst kan dit niet het een probleem zijn.
verder als je alle topic`s bij elkaar op telt waarin iets omgebouwd worden heb je volgens mij een mooi rijtje

ik zou zeggen gewoon eentje aanmaken iedereen blij !!!

Even voor de Moderator's...

Niet vervelend bedoeld, maar gewoon effe blanco....
Is dat nou veel extra werk, zo'n extra Fighterdeel erbij maken? (niet sarcastisch bedoeld, gewoon een vraag (noem 't nieuwsgierigheid.....)
Of willen jullie niet teveel Sub-fora, zodat 't te 'druk' oogt?
Of denken jullie, dat er te weinig gebruik van gemaakt zal gaan worden?
Misschien dat een logische verklaring de gemoederen wat zal sussen....

Ik wil er best redelijk tegenaan kijken, en als de reden begrijpelijk is, me erbij neerleggen.

Misschien kunnen jullie een Fighter subforum op proef maken? Misschien zitten jullie er wel naast? Of zitten wij ernaast, kan ook...

Ikzelf zie een Fighterforum wel zitten, maar goed, nee is nee.
Maar kunnen jullie hier een duidelijk antwoord op geven?

Kijk, we redden ons best in 't Naked Bike forum, maar ik ben het met diverse mensen eens, dat er wel wat 'vervuiling' ontstaat.
Zo staat er ook e.e.a. in het subforum 'sport'.
En kijk maar 's naar het topic :'nog radicale verbouwingen deze winter?'
Dat leeft toch behoorlijk....

Ik blijf 't een gemiste kans vinden.... maar da's mijn mening.

Greetz, SoeF! (niet meer boos over dat andere, zand erover...)
 
Even voor de Moderator's...

Niet vervelend bedoeld, maar gewoon effe blanco....
1)Is dat nou veel extra werk, zo'n extra Fighterdeel erbij maken? (niet sarcastisch bedoeld, gewoon een vraag (noem 't nieuwsgierigheid.....)
2)Of willen jullie niet teveel Sub-fora, zodat 't te 'druk' oogt?
3)Of denken jullie, dat er te weinig gebruik van gemaakt zal gaan worden?
Misschien dat een logische verklaring de gemoederen wat zal sussen....

Ik wil er best redelijk tegenaan kijken, en als de reden begrijpelijk is, me erbij neerleggen.

Misschien kunnen jullie een Fighter subforum op proef maken? Misschien zitten jullie er wel naast? Of zitten wij ernaast, kan ook...

Ikzelf zie een Fighterforum wel zitten, maar goed, nee is nee.
Maar kunnen jullie hier een duidelijk antwoord op geven?

Kijk, we redden ons best in 't Naked Bike forum, maar ik ben het met diverse mensen eens, dat er wel wat 'vervuiling' ontstaat.
Zo staat er ook e.e.a. in het subforum 'sport'.
En kijk maar 's naar het topic :'nog radicale verbouwingen deze winter?'
Dat leeft toch behoorlijk....

Ik blijf 't een gemiste kans vinden.... maar da's mijn mening.

Greetz, SoeF! (niet meer boos over dat andere, zand erover...)

Ten eerste, dank voor deze fatsoenlijk, goed onderbouwde post. Hier kan ik tenminste ook fatsoenlijk antwoord op geven :)
Per vraag:
1) Nee, het is voor mij een seconde of 10 werk
2) Speelt ook mee
3) Telt ook mee.

Het probleem is al eerder aangegeven, het is een combinatie van te weinig animo en de diversiteit van streetfighters. Een streetfighter kan een chopper zijn, een supersport, een toerfiets...etc. Het past gewoon niet goed in de huidige indeling van het forum. Binnen de crew is (zoals eerder gezegd) een weloverwogen discussie geweest waarvan de uitkomst voor de streetfighters negatief is uitgepakt. Helaas.
Mocht in de toekomst blijken dat het toch wel nodig is (welke oorzaak dan ook) dan zal het gewoon weer besproken worden.

De punten die jij aangeeft om het wél te doen snap ik heel erg goed, wij vinden alleen (op dit moment) de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.

Duidelijk zo?
 
Heeeeeee Modjes!!!!!!!!!!!!!! :Z

Wakker worden!!!! :Z ;)

Zou duudruud hier bv ook eens een antwoord op kunnen geven??

Is wat ons betreft in iedergeval een serieuze vraag waar we ook nog eens constructief over nagedacht hebben :}


Ergens kan ik mij wel voorstellen gezien de nette en correcte uitleg op de vraag van soef hoe een en ander nu wordt bepaald , dus Soef :} keurige vraag geformuleerd en het antwoord is van het zelfde niveau dus ook keurig :} daar hebben we dan wel weer wat aan.

Als ik de serieuze en goedbedoelde reacties van de MF 'ers zowel als die van de Mods lees dan lijkt het mij dat een appart topic over zelfbouwbikes meer kans van slagen heeft *D . Immers Hierin kunnen dan zowel de shopper als sportbouwers naar hartelust forummen (nieuw werkwoord uitgevonden :? ) Verder denk ik vanuit mijn eigen Harley Davidson shopperervaring dat er op natuurlijke wijze een scheiding zal ontstaan tussen de echte shopperaars en bobbers aan de ene kant en de sportachtige streetfighters aan de andere kant. (streetfighteren kan dus ook prima met een gestreetfighte harley of andere voormalige shopper :9 )

Is het dan raadzaam om hierover eerst een appart topic met een polletje te openen of is de info uit dit topic voldoende om een en ander te realiseren?? :]

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden :)
 
Laatst bewerkt:
Dan zouden er in dat 'zelfbouwforum' vanzelf topics ontstaan over Streetfighters, Choppers, Bobbers, Verbouwde racers enz.
Dan bestrijk je natuurlijk een groter deel (verbouwde)motor-liefhebbers.
Op zich een leuk plan, maar ik denk dat de Moderators hun beslissing genomen hebben.
Maar overwegen kan altijd.... toch?

SoeF!
 
Zeg, heb 's zitten denken.....

Waarom zet iedereen, die een Streetfighter-gerelateerd topic start, er niet gewoon 't woord 'Streetfighter:' voor?
En andere item-groepen dus ook....

Dus bijv.:

Streetfighter: Post hier je Streetfighter.

Of:

Naked: ook zo'n kouwe neus?

Of:

Chopper: Ook zo'n pijn in je rug?


Idee?


SoeF!
 
het maakt mij niet uit, maar zoek me nu de pleuris naar al die streetfighter, caferacer en zelfbouw topics.
 
we hebben het er over gehad binnen de crew. De voors en tegens tegenover elkaar gezet en een weloverwogen beslissing genomen. Wat wil je nou nog meer? Het antwoord is nee, er komt geen streetfighterforum. Daar kan nog zoveel over gezeurd worden, het komt er gewoon niet. Punt.

ja maar, ja maar.... :P




:+
 
Heeeeeee Modjes!!!!!!!!!!!!!! :Z

Wakker worden!!!! :Z ;)

Zou duudruud hier bv ook eens een antwoord op kunnen geven??

Is wat ons betreft in iedergeval een serieuze vraag waar we ook nog eens constructief over nagedacht hebben :}


Ergens kan ik mij wel voorstellen gezien de nette en correcte uitleg op de vraag van soef hoe een en ander nu wordt bepaald , dus Soef :} keurige vraag geformuleerd en het antwoord is van het zelfde niveau dus ook keurig :} daar hebben we dan wel weer wat aan.

Als ik de serieuze en goedbedoelde reacties van de MF 'ers zowel als die van de Mods lees dan lijkt het mij dat een appart topic over zelfbouwbikes meer kans van slagen heeft *D . Immers Hierin kunnen dan zowel de shopper als sportbouwers naar hartelust forummen (nieuw werkwoord uitgevonden :? ) Verder denk ik vanuit mijn eigen Harley Davidson shopperervaring dat er op natuurlijke wijze een scheiding zal ontstaan tussen de echte shopperaars en bobbers aan de ene kant en de sportachtige streetfighters aan de andere kant. (streetfighteren kan dus ook prima met een gestreetfighte harley of andere voormalige shopper :9 )

Is het dan raadzaam om hierover eerst een appart topic met een polletje te openen of is de info uit dit topic voldoende om een en ander te realiseren?? :]

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden :)
 
Dan zouden er in dat 'zelfbouwforum' vanzelf topics ontstaan over Streetfighters, Choppers, Bobbers, Verbouwde racers enz.
Dan bestrijk je natuurlijk een groter deel (verbouwde)motor-liefhebbers.
Op zich een leuk plan, maar ik denk dat de Moderators hun beslissing genomen hebben.
Maar overwegen kan altijd.... toch?

SoeF!
ik sluit me hier volkomen bij aan(en niet om te zeiken ;) )
al is het volgens mij ook dan weer moeilijk wanneer iets zelfbouw is,begint dat al bij een stuurset of moet er minimaal gezaagt worden aan je fiets?
Er werdt ook een argument gegeven dat het een te kleine groep zou zijn en er werd een'link'met de 25KW groep gemaakt.
Nu zit ik net ff te kijken 25KWforum-->400 topics/zijspannen-->240 topics.
nogmaals niet om te stangen of te zeuren,maar dat argument klopt dus niet echt.
En is het misschien niet mogelijk zoals eerder voorgesteld een subforum te maken voor zelfbouw(of streetfighters)met een proeftijd van bvb een maand.
is het echt niks,wordt ie weer verwijdert en de topics onderverdeeld onder de andere forums.
Hoop dat 1 van de mods hier antwoord over wil en kan geven ;)
 
Dan zouden er in dat 'zelfbouwforum' vanzelf topics ontstaan over Streetfighters, Choppers, Bobbers, Verbouwde racers enz.
Dan bestrijk je natuurlijk een groter deel (verbouwde)motor-liefhebbers.
Op zich een leuk plan, maar ik denk dat de Moderators hun beslissing genomen hebben.
Maar overwegen kan altijd.... toch?

SoeF!
:^
Zeg, heb 's zitten denken.....

Waarom zet iedereen, die een Streetfighter-gerelateerd topic start, er niet gewoon 't woord 'Streetfighter:' voor?
En andere item-groepen dus ook....

Dus bijv.:

Streetfighter: Post hier je Streetfighter.

Of:

Naked: ook zo'n kouwe neus?

Of:

Chopper: Ook zo'n pijn in je rug?


Idee?


SoeF!
Zo iets heb ik ooit wel eens aagegeven voor het G&G forum, je ziet niet of het te koop is of gezocht.

Voor de kenners misschien een idee ala GoT , met tussen [ ] de soort groep aanduiden in de titel voor het verbouw/zelfbouw.
En dan wel graag kwaliteit in de verbouwtopics en niet van dat Gamma spul ;)
 
Heeeeeee Modjes!!!!!!!!!!!!!! :Z

Wakker worden!!!! :Z ;)

Zou duudruud hier bv ook eens een antwoord op kunnen geven??
Jij moet ff wakker worden :P 2 posts boven je heeft duderuud gereageerd ;)
Post van duderuud in topic 'streetfighters'


En daarbij is er ook door andere crewleden aangegeven waarom er (voorlopig) geen streetfighterdeel komt. Dus nu blijven vragen heeft weinig nut ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan