streetfighters

een apart gedeelte voor "STREETFIGHTERS"

  • ja !

    Stemmen: 93 89,4%
  • nee!

    Stemmen: 11 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    104
Status
Niet open voor verdere reacties.

ninja900r

MF'er
10 feb 2004
128
1
zwolle
zou er een apart gedeelte over "streetfighters" aan gemaakt kunnen worden omdat nu alles door elkaar staat en het wordt een steeds grotere groep!

alvastbedankt
 
Ja, maar wat is nou precies een streetfighter, kan iemand me daar de defenitie van geven.......................vreemd eigenlijk, dat daar nog nooit over gesproken is hier op MF :?




:+

Van mij hoeft er geen speciaal Streetfighters gedeelte te komen hoor ;)
 
Ja, maar wat is nou precies een streetfighter, kan iemand me daar de defenitie van geven.......................vreemd eigenlijk, dat daar nog nooit over gesproken is hier op MF :?

je motor aanpassen naar eigen ideeen/ wensen, dus eigelijk voor jouw een unieke motor maken.
 
je motor aanpassen naar eigen ideeen/ wensen, dus eigelijk voor jouw een unieke motor maken.

dus als ik er andere knipperlichten opzet is het ook een streetfighter:/


[me]Viccie tast gewoon even de grenzen van de definitie af ;) [/me]
 
Ik heb het niet zo op straatvechten, maar als ze dat in hun eigen hoek doen, laat ze dan... B|

B|
 
Laatst bewerkt:
Hmm, een dergelijke post heb ik laatst ook al gedaan... weinig succes helaas...
 
De definitie is toch: als je bike gecrashed is en je er toch nog wat van probeert te maken ? Je een streetfighter krijgt *D
 
er zou toch genoeg animo moeten zijn, als je er vanuit gaat dat een beurs als street or track groter en groter wordt en het aantal liefhebbers groeit net zo hard.

dus waar zijn al die streetfighter bouwers en laat wat van je horen.
 
een absolute must!

en tja, wat is een streetfighter, volgens mij is er niemand die die vraag echt kan beandworden. Een streetfighter is over het algemeen een sporfiets zonder al teveel kuipen en waar zoveel mogenlijk aan veranderd is. vooral optisch. Vaak hebben ze lekker wat vermogen, maar je kan in principe ook best een streetfighter maken van een er-5 ofzo. tis een heel breed begip idd, maar ik denk dat alle mensen die in dat fora zouden posten wel ongeveer weten wat een streetfighter is :)
 
VOOR!

En uiteraard is iedereen daar ook welkom! (vind ik dan....)

En de definitie?.... Een SF is een bike, waar je je hart en ziel inlegt, die je zelf maakt, zoals je 'm hebben wilt....
Voor de één is dat een setje andere knippers, voor de ander een komplete verbouwing! })

Waar moet die Streetfighterhoek dan komen?

Greetz, SoeF!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan