Streetfigther meer cc ???

JimBob

MF'er
9 nov 2004
38
0
A
Hallo .. ik wil een streetfighter gaan bouwen ....
ik heb zelf een gsx 400f uit 1981 en wil deze wel ombouwen .. maar wil graag wat sneller en meer vermogen ..

weet er iemand welk groter zwaarder blok met meer vermogen ik er kan in zetten ..

of zou het verstandiger zijn een 750 of 1100 te kopen en die ombouwen ..

en is het mogelijk on een oud model (2 schokdempers) om te bouwen naar mono schok ?

alvast bedankt :}
 
ik denk niet dat je zomaar even een veel zwaarder blok i'n zo'n oud frame kan hangen. die vering lijk me ook vrij lastig. Niets is onmogenlijk maar i zou er niet aan beginnen en een zwaardere motor als basis kopen
 
Alles kan, maar of het slim is is vraag 2..

Ach, aan de andere kant, is het bouwen van een fighter ooit slim? :)

Zou lekker voor weinig een 750/1100 op de kop tikken ergens, dingen hoeven geen reet te kosten..
 
Ik heb zo'n GSX gehad...uit 82. Heb er ook even over nagedacht, maar het is gewoon niet slim. Te veel moeite...te veel problemen...te veel geld.

Koop dat maar iets anders.
 
In de fighters heeft een oud 3 of 400cc fietsje gestaan met een dik blok. Oorspronkelijk iets van 30pk was 300 geworden :)
Moet je wel frame verstevigen enzo maar dat kan je zowieso beter doen met die oudere buizen frames. In principe kan je alles met je oude bakkie, de vraag is hoeveel geld tijd en moeite wil je erin steken?

prutser.info
OSS
 
Terug
Bovenaan Onderaan