String op de motor

Nu gaan een paar mensen roepen dat ze het al die tijd al wisten...... :+


Thijs, bij je eerste posting had ik ff iets van: wátte????? en meteen daarna: geniaal. Geweldig topic. :} :}

Maar ik wist het ook..... nee écht.... :o
 
Laatst bewerkt:
Voor de gelovigen, kijk eens in de info van de foto :) Of zoek eens op "man in thong" op Google ;)

It's been a nice couple of fridays. Tnx to the believers!

:}

Thijsvr, er waren momenten dat je mij in ieder geval tuk had :Y Geweldig topic en volgens mij heb je fantasie genoeg. Wat mij betreft het topic van 2011! :}
 
Ik blijf toch met wat vragen zitten O-)

maakt het uit of de veter plat, vierkant of rond is :?
maakt de soort veter dan uit bij je bochtentechniek ?

- ronde veter - berg en dal met haarspeldbochies ?
- platte veter voor snelwegverkeer ?
- vierkante veter voor poserwerk op de boulevard ?


moet ik voor de antwoorden tot volgende week vrijdag wachten?






btw, nice topicje 8-) *O*
 
Je wordt bedankt. Moet ik weer die "mental image" uit m'n hoofd zetten. :+
wookie.jpg
 
*O* :} T was een geweldig topic, Thijs! Heb er erg om moeten lachen... _O- en o nee...a..u.b. niet weer die Lucie aanhalen a.u.b..................Tena lady 's zijn hier bijna op na het lezen van dit topic..bij Lucie moet ik toch echt weer een nieuw pak inslaan voor t lachen... _O- _O-
 
geweldig, thijs TOP! *O* *O* Ik was zwaar aan het twijfelen tussen totale eerlijkheid of een vreselijke bommenlegger, heel knap gedaan en ik heb ontzettend gelachen. :Y
 
Wat een prachtig topic,
Door alle support en waardering van goede rijeigenschappen durf er ook aan te geloven.

P.S. lekker kontje thijs ;)

Haha 1e post, heeft zich speciaal aangemeld om Thijs te complimenteren met z'n kontje :+

Oh jee Sheldon gaat voor de rebound. Heb me van de week na wat intensief gebruik van de zoekfunctie nog scheel gelachen om een topic uit 2002 dat je zoontje je sleutels had kwijtgemaakt :P
 
Haha 1e post, heeft zich speciaal aangemeld om Thijs te complimenteren met z'n kontje :+

Oh jee Sheldon gaat voor de rebound. Heb me van de week na wat intensief gebruik van de zoekfunctie nog scheel gelachen om een topic uit 2002 dat je zoontje je sleutels had kwijtgemaakt :P

Mag ik de link?
 
_O- Een briljant topic _O-. Wat kan een forum toch geweldig zijn en goed voor je lach spieren. Het was een waar feest om te lezen en heb het dan ook niet droog kunnen houden. Morgen gauw naar de super om nieuwe tissues te halen. :} :} :}
Ik kijk nu al uit naar komende vrijdag :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan