String op de motor

Goed voor jullie beeldvorming, daar de thermobroek in de was zat vandaag enkel met "thong" gereden en ik kan je vertellen, het beperkt je behoorlijk zo'n aan-je-kont-vastgezogen leren broek :+
 
Goed voor jullie beeldvorming, daar de thermobroek in de was zat vandaag enkel met "thong" gereden en ik kan je vertellen, het beperkt je behoorlijk zo'n aan-je-kont-vastgezogen leren broek :+
Oew...sexy! :9

Maar dat staat lijnrecht t.o. de ervaring die Thijs had :o

_O-

Dit topic is nog niet afgelopen :+
 
Laatst bewerkt:
:) moet jij tissues halen bij een topic over een man in een string??? :)
:^

:o Ik dacht precies hetzelfde als jij _O-



Goed voor jullie beeldvorming, daar de thermobroek in de was zat vandaag enkel met "thong" gereden en ik kan je vertellen, het beperkt je behoorlijk zo'n aan-je-kont-vastgezogen leren broek :+
worthless.gif


:P
 
Van ongeveer hetzelfde niveau als de sstring theorie:

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ie zijn zitvlak schoor omdat hij dan minder snel last van zadelpijn kreeg. Heb je toch ook wel even iets van "Eeeeeew".
 
Van ongeveer hetzelfde niveau als de sstring theorie:

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ie zijn zitvlak schoor omdat hij dan minder snel last van zadelpijn kreeg. Heb je toch ook wel even iets van "Eeeeeew".
Moet je 't wel bijhouden anders heb je van die kleine weerhaakjes die als klitteband gaan werken :')

Weet wel van wielrenners enzo dat die dat doen, maar die hebben ook niets onder dat fietsbroekje aan.. Vanwege droge ballen enzo :')
 
Lucy???? Oh ja.........dat "fotomodel" toch? _O- _O- _O-

lekker ding hoor :+ _O- _O-


*O* :} T was een geweldig topic, Thijs! Heb er erg om moeten lachen... _O- en o nee...a..u.b. niet weer die Lucie aanhalen a.u.b..................Tena lady 's zijn hier bijna op na het lezen van dit topic..bij Lucie moet ik toch echt weer een nieuw pak inslaan voor t lachen... _O- _O-

Je hebt mazzel, kan het topic niet meer vinden :+


[me="Nick Name"]verdenkt duderuud van het verwijderen van dit historische topic :+[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ach, voor alles een markt ja. Dat dit niet helemaal op MF thuishoorde tja.. maar dr zullen vast wel fora zijn waar ze wel met open armen word ontvangen..

Haha ik pest je ook maar ;) Ik ben alleen blij dat ik geen foto's van mezelf geplaatst heb, pff er zou geen ego meer overblijven :+
 
Haha ik pest je ook maar ;) Ik ben alleen blij dat ik geen foto's van mezelf geplaatst heb, pff er zou geen ego meer overblijven :+
:o ik voelde me al politiek incorrect :P

Ik weet wel een topic waar je zo'n foto van jezelf mag plaatsen O-)
 
:o ik voelde me al politiek incorrect :P

Ik weet wel een topic waar je zo'n foto van jezelf mag plaatsen O-)

Edit. Nee wat hier stond was niet correct. Het moest zijn: Ik wist niet dat er een topic was voor klein geschapen mannen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan