String op de motor

P1070310.jpg
 
Als je je ballen scheert, hoef je alleen je tampeloerus vast te plakken met ducktape. Verder geen ondergoed nodig en je hebt nooit de neiging om jezelf klem te gaan zitten
 
damn, die is wel heel mooi getimed... Ik moet toegeven dat ik het niet heb gelezen en ook niet ga doen, maar well done voor de timing!
 
Goed ik ben dus aan het kijken voor motorrij strings, gewoon voor het posen op het terras enzo. Vind het toch altijd wel mooi als je helemaal in complete outfit bent. Weet iemand dus of er ergens een winkel is die ze verkoopt? Ik heb een wit leren pak (lekker posah ;) ), dus wil ook wel graag een witte string :)


Wie van jullie rijdt er trouwens nog meer met string? Merk je veel verschil? Ik ben echt enorm benieuwd of het veel uitmaakt. Het lijkt mij van wel, maar ik wil het zelf even een keertje proberen.
Welk merk strings heeft Rossi? Want dat is toch opzich wel m'n held, dus opzich ook wel cool om hetzelfde soort strings als hij aan te doen 8-)


Naja ik hoor het wel! Tnx


OMG David Beckham on a bike.


Misschien een idee voor het foto-opdracht topic.............
 
Al dat gezeik over vrijdag. Je wordt gewoon niet geholpen op deze site. Iedereen moet de lolligste zijn.. Jammer. Ik zit gewoon met een vraag, en iedereen gaat grapjes maken. Het schijnt echt heel normaal te zijn hoor. Had het er laatst ook over met de voorrijder van onze groep op Zolder. Droeg ook al jaren een string. Hij vond het relaxt omdat ie vrijer was in z'n bewegingen zei hij.

Anyways, ik heb even op de site van Alpinestars gezocht en ze hebben ze! Het zijn alleen niet echt strings, ze noemen ze straps, en ze staan onder Base Layer. Maarja opzich logisch dat je het strings noemt als je ze ziet vind ik :) Wel weer een Alpinestars prijs er aan zeg... |( Naja zullen het wel waard zijn, denk dat ze wel beter zijn dan eentje van de Motozoom ofzo. Ik heb er eentje besteld, ga volgend weekend rijden op Zandvoort, dus ben benieuwd!

m77x1y.jpg
 
Al dat gezeik over vrijdag. Je wordt gewoon niet geholpen op deze site. Iedereen moet de lolligste zijn.. Jammer. Ik zit gewoon met een vraag, en iedereen gaat grapjes maken. Het schijnt echt heel normaal te zijn hoor. Had het er laatst ook over met de voorrijder van onze groep op Zolder. Droeg ook al jaren een string. Hij vond het relaxt omdat ie vrijer was in z'n bewegingen zei hij.

Anyways, ik heb even op de site van Alpinestars gezocht en ze hebben ze! Het zijn alleen niet echt strings, ze noemen ze straps, en ze staan onder Base Layer. Maarja opzich logisch dat je het strings noemt als je ze ziet vind ik :) Wel weer een Alpinestars prijs er aan zeg... |( Naja zullen het wel waard zijn, denk dat ze wel beter zijn dan eentje van de Motozoom ofzo. Ik heb er eentje besteld, ga volgend weekend rijden op Zandvoort, dus ben benieuwd!

[afbeelding]
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan