String op de motor

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
Van de week even lekker een stukje gereden, lekker dijkjes gepakt enzo. Je kent het, steeds platter proberen te gaan, dat soort dingen. Ik al best wel trots op mezelf :) Wordt ik buitenom in gehaald door iemand op een GSX-R en iemand op een R1. Allebei wel nieuwere modellen dan de mijne (ja ik moest het op een of andere manier verklaren ;) ). Naja weg ego.

Later even uitpuffen op een terras, waar die twee jongens ook zaten (ik herkende de motoren). Even duimpje omhoog en zij knikten ook. Uiteindelijk had ik zoiets van "ja ik wil het wel leren", dus ik loop even naar ze toe om tips te vragen. Wel relaxte gasten, kon er meteen bij komen zitten enzo. Lekker geluld over motoren enzo, bochten techniek enzo.
Maar later zei een van die jongens dat ze beide met een string aan reden. Ik lachen natuurlijk, maar hij trekt zo het bandje bij z'n heup omhoog. Hij had dus gewoon een echte string aan. Niet een roze of tijgeprint ding ofzo, maar gewoon een mannenstring. Ik heb wel even m'n best gedaan om m'n glas cola niet over hun gezicht uit te proesten, maar ze zeiden dat het heel normaal was. Het was ze op het circuit aangeraden. Omdat het gevoel beter zou zijn met je motor. Minder stof tussen jou en de motor, en bovendien scheen het leer van je broek dan minder makkelijk te glijden omdat het huid op huid was als het ware. Opzich klonk het ergens wel logisch, want ik zit met m'n onderbroek soms best wel wat in m'n broek te schuiven (nee ik heb niet een te grote broek) en daardoor kom ik soms niet helemaal lekker uit met zitten voor de bochten.

Nu was ik even aan het kijken in wat motorzaken of ze misschien een Alpinestars string hadden (heb al m'n kleding van Alpinestars en wil het graag compleet houden), maar gewoon niets. Ook niet van Dainese ofzo. De vrouw achter de balie zei dat ze gewoon normale strings aanhad tijdens het rijden en dat dat echt wel voldoende was.


Goed ik ben dus aan het kijken voor motorrij strings, gewoon voor het posen op het terras enzo. Vind het toch altijd wel mooi als je helemaal in complete outfit bent. Weet iemand dus of er ergens een winkel is die ze verkoopt? Ik heb een wit leren pak (lekker posah ;) ), dus wil ook wel graag een witte string :)


Wie van jullie rijdt er trouwens nog meer met string? Merk je veel verschil? Ik ben echt enorm benieuwd of het veel uitmaakt. Het lijkt mij van wel, maar ik wil het zelf even een keertje proberen.
Welk merk strings heeft Rossi? Want dat is toch opzich wel m'n held, dus opzich ook wel cool om hetzelfde soort strings als hij aan te doen 8-)


Naja ik hoor het wel! Tnx
 
Ik heb gelachen *O*

Not%20sure%20if%20trolling%20or%20just%20woman.jpg
 
_O- _O-

Misschien hebben ze in china op ebay een imitatie string voor je, deze heeft nog minder stof en zal dus alleen maar beter zijn voor het rijden.
 
jij ben naief!! pak allemaal klitteband! glimmende helm! handschoentjes, laarsjes. STRING!

helemaal Rossi!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan