Striping gezocht

bo01

Rookie
13 nov 2003
7
0
zoeterwoude
Hallo,

zou iemand mij kunnen vertellen waar ik striping kan vinden die ik in de velgen kan plakken van m´n groen kawasaki.
Ik ben al een aantal zaken af geweest en heb er inmiddels één gevonden die het verkoopt, maar de kleur die ze daar hadden was een kleur groen die niet echt op de kleur groen van kawasaki lijkt.

Heeft iemand de groene tip ?
 
Hallo,

zou iemand mij kunnen vertellen waar ik striping kan vinden die ik in de velgen kan plakken van m´n groen kawasaki.
Ik ben al een aantal zaken af geweest en heb er inmiddels één gevonden die het verkoopt, maar de kleur die ze daar hadden was een kleur groen die niet echt op de kleur groen van kawasaki lijkt.

Heeft iemand de groene tip ?

Niet verder zoeken naar standaard tape want die zul je toch niet vinden in de juiste kleur. Tevens is de grootste leverancier daarvan (MoTip) met de productie gestopt.

Ga eens naar een reclamebureau of beletteraar, die kunnen meestal zelf tape snijden en dus ook dat soort tape én in de kleur en breedte die jij wil. Zal wel iets duurder zijn maar dan heb je precies wat je nodig hebt.

Ps. meestal heb je aan stukjes van 150cm voldoende om een wielkant te plakken maar neem er wel één of twee extra zodat je een keer wat kan verprutsen zonder weer nieuw te moeten halen...
 
full
 
Hmm okee dan heb ik nog wel even een vraagje.
Blijft het wel een beetje zitten tijdens bv het afspuiten van de motor ?
Ik denk zelf dat misschien spuiten ook wel een optie is maar dat kost dan natuurlijk ook een paar centen.
Wat is wijsheid :?
 
ik vraag me af hoe het allemaal zo netjes zit. Als je iets wat recht is gaat buigen komen dr toch allemaal deukjes aan de binnenkant. Hoezo bij de tape niet :?
 
ik vraag me af hoe het allemaal zo netjes zit. Als je iets wat recht is gaat buigen komen dr toch allemaal deukjes aan de binnenkant. Hoezo bij de tape niet :?
Het lukte mij ook niet, dus ik heb het uit 1 stuk laten stansen, maar das wel duur.
Achja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden heh. Dat geldt ook voor motoren :P

tel68.JPG
 
Als je die tape erop legt zorgen dat je aan de strakke kant er oplegt. Daar bedoel ik mee dat je niet aan de buiten kant het tape erop drukt maar aan de binnenkant. Daarmee zorg je ervoor dat er geen bobbels in komen, de buitenkant is dan heel strak en die moet je er opdrukken (echt spanning onder). Daarmee zitten er echt geen bobbels meer in.


Groetjes Yellow
 
Terug
Bovenaan Onderaan