Striping + taartschep ingekort

ErWiNnEr

MF veteraan
26 aug 2003
5.414
0
Zuidwolde
Gisteren even bij brezan een rolletje met van die striping zooi gehaald (€3.36), en erop geplakt, en vandaag het spatbord ingekort 8-)

en dit is het resultaat :9~

(even voor de duidelijkheid, de foto's zijn met een telefoon gemaakt ;) )

full
 
Zo hoort het , lekker kort 8-)


En de striping ziet er in het echt nog mooier uit erwin :}


:]
 
Ziet er geinig uit, die striping. Lijkt mij trouwens een heidens karwei om dat er netjes en strak op te krijgen. Respect voor je geduld! :} :} :}
 
Ziet er geinig uit, die striping. Lijkt mij trouwens een heidens karwei om dat er netjes en strak op te krijgen. Respect voor je geduld! :} :} :}
Het is inderdaad een pokkewerk :(

Heb er een uurtje of anderhalf mee zitten te prutsen.. maarja het resultaat mag er wezen :)
 
Ziet er cool uit, ik ben ook op zoek naar de rode striping maar het is hier in de buurt niet echt te krijgen, kan je mij zeggen bij welke Brezan je het gekocht hebt ?
Bij de Brezan in Groningen, industrieterrein driebond, ze hadden niet zo superveel kleuren meer trouwens.
 
Ziet er cool uit, ik ben ook op zoek naar de rode striping maar het is hier in de buurt niet echt te krijgen, kan je mij zeggen bij welke Brezan je het gekocht hebt ?
dregema heeft het ook

de betere automaterialen zaak trouwens allemaal wel.
je moet alleen niet gaan vragen naar striping, want dan kijken ze je dom aan :+
ervaring mee

als je dan vraagt, smalle sticker op rol begrijpen ze het weer wel :P
 
Striping ziet er goed uit!!

Nu nog de "No Fear" stickers er af, en het spatbord echt inkorten!! Volgens mij heb je er maar 2cm afgehaald ofzo :? En natuurlijk kleinere knippers :P
 
Heb vanmorgen bij Dolf v Eijk in Rotterdam de laatste rolletjes rood bemachtigd.
Hij had er niet veel meer ,hoofdzakelijk dubbele striping

As donderdag eens kijken hoe ze er op te plakken
Nog iemand tips voor het beste resultaat ?

04 -10

Helaas lag dit spul dus al zo lang op de plank dat het niet meer plakte !
6 euro over de balk gesmeten !!!

Wie oh wie kan me aan een paar rolletjes goed spul helpen ??

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/136186/4350ef8faf2f512fc4cf86dc8e8812f9 (big tyre 1.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan