striping waar te vinden????

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
Hai mensen voor het opleuken van de fiets van de vrouw zijn we op zoek naar striping in de kleur roze of oranje ongeveer 4mm breed en een meter of veel lang.
Ik heb me helemaal rot gezocht maar of het is de verkeerde kleur of te breed, wie kan ons op weg helpen.............
 
ter verduidelijking ik bedoel striping zoals ik hier bij mijn eigen brommer heb aangebracht
full


full

full

full

alvast bedankt voor de tips
 
http://www.motorsticker.nl/ (Motorsticker)? Die hebben heel veel, en niet alles staat online. Een beller is sneller! :D
 
Ik heb hier een hele doos met oude rolletjes striping staan, zal eens kijken of jouw kleur/maat erbij zit. Mijn striping gaat alleen niet zo makkelijk de bocht om als op jouw duc..
 
Brezan had ik mijn rolletje ooit vandaan gehaald. De meeste motorzaken hebben ze ook liggen maar durven schaamteloos 20 euro te vragen, bij Brezan betaalde je net 4 euro.
 
http://www.motorsticker.nl/ (Motorsticker)? Die hebben heel veel, en niet alles staat online. Een beller is sneller! :D
Heb ik inderdaad ook goede ervaringen mee, soms duurt het iets langer. Maar altijd goede kwaliteit. Ze hebben ook metallic kleuren. En zoals gezegd, je kunt er ook gewoon afmetingen naar wens bestellen. Dus ik denk ook wel iets in striping.

En beller is sneller, maar op mail wordt diezelfde dag ook nog gereageerd (is mijn ervaring).
 
Brezan had ik mijn rolletje ooit vandaan gehaald. De meeste motorzaken hebben ze ook liggen maar durven schaamteloos 20 euro te vragen.

Idd, maar dan krijg je wel zo'n nutteloos adaptertje erbij wat het plakken makkelijker zou moeten maken. Die heb ik na een kwartier etteren de bak in gegooid en op de oude manier gedaan. _O-
Weer geld verspild. :z
 
Laatst bewerkt:
Brezan had ik mijn rolletje ooit vandaan gehaald. De meeste motorzaken hebben ze ook liggen maar durven schaamteloos 20 euro te vragen, bij Brezan betaalde je net 4 euro.
ik ook ,toen idd voor 4 eurie of zo
bedankt alvast voor de tips als jullie nog meer hebben ,met directe voorbeelden dan hoor ik het graag.
trimline en autostyle heb ik al op gekeken maar kon op beide sités niets vinden ,heb ik niet goed gekeken?
 
Eagletjuh heeft het eens voor een oud hondaatje bij zo'n reclamestickeraar laten snijden, dan kun je de kleur folie e.d. zelf uitkiezen. Vervolgens sneed hun plotter alleen maar en paar snede's door de folie, tot ik dacht dat ik genoeg had. Kostte €5,-

Grtz Eagle.
 
Eagletjuh heeft het eens voor een oud hondaatje bij zo'n reclamestickeraar laten snijden, dan kun je de kleur folie e.d. zelf uitkiezen. Vervolgens sneed hun plotter alleen maar en paar snede's door de folie, tot ik dacht dat ik genoeg had. Kostte €5,-

Grtz Eagle.

zo simpel is het inderdaad :Y

(ben grafisch vormgever, illustrator, dtp'er, plot en print operator bij een reclamebedrijf :z )
 
Laatst bewerkt:
Eagletjuh heeft het eens voor een oud hondaatje bij zo'n reclamestickeraar laten snijden, dan kun je de kleur folie e.d. zelf uitkiezen. Vervolgens sneed hun plotter alleen maar en paar snede's door de folie, tot ik dacht dat ik genoeg had. Kostte €5,-

Grtz Eagle.
hoe lang waren de strepen toen ,aan veel korte stukjes heb je nog niet veel, 1,5 m per deel is wel de lengte waar ik per deel naar zoek.
maar goed idee idd
 
Terug
Bovenaan Onderaan