Stroming ingestroomd

Stroming

Rookie
27 aug 2006
5
0
Helsinki
Hoi,

even een korte intro. Mijn nickname is stroming (als in vloeiend door het leven, bochtjes, e.d.). Ik ben een half jaar geleden geëmigreerd uit Nederland en woon sindsdien in Helsinki. Ik werk hier als Sales consultant en marketing manager voor een Fins software bedrijf (part-time) en doe een Ph.D. (duur woord voor aanvullende universitaire studie om Dr. voor of Ph.D. achter het naampje te krijgen) in Sociale Psychologie. Daarnaast studeer ik hier nog zo'n 20 uurtjes per week Fins om straks zelf alle officiële papieren te lezen (gebeurd nu door mijn Finse vriendin ;) ).

Ik heb mijn eerste boete hier al te pakken (fout parkeren) aangezien ze hier nogal van de regeltjes zijn (die parkeerwachters dan), kostte gelukkig maar 40 euro's. Ik rijd op een rode Yamaha XJ900S Diversion uit '97, die nu een jaartje in het bezit is en zo'n 40.000 km verder (heb d'r hierheen gereden). Hiervoor heb ik o.a. op een Suzuki GS550 gereden, Suzuki GS500e en als voorlaatste een Honda CBR 600. Ik gebruik de motor voor dagelijks vervoer en toertripjes.

Vanwege het feit dat ik NL en BE bedien als markt, ben ik regelmatig in NL te vinden, vandaar mijn interesse in jullie belevenissen, en af en toe zal ik eens wat posten over mijn belevenissen hier in Suomi (zoals Finland door de Finnen genoemd wordt). Mijn eerstvolgende post zal ik posten onder techniek i.v.m. een technisch vraagstukje...

Terveisin (groeten),

Stroming
 
full

Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan