Stroom storing... help?

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Heb vannacht m'n "p" licht laten branden met als gevolg... Accu leeg!. Heb hem eerst aan de druppellaar gezet en langzaam maar zeker gingen er wat lampjes, flauw branden. Er zit een spyball alarm op die al enkele malen was afgegaan. Om het process iets te versnellen dacht ik laat ik eens proberen om met startkabels de motor te laten lopen. Auto ernaast, aanleggen en..... zzzzztttttt, naco. Alle lampjes weer terug naar nul. Hoe kan dit? en kun je zowiezo al een motor met start kabels aan de gang krijgen. En heeft een spyball alarm te lijden onder het feit dat de accu is leeggelopen bij het startonderbrekers gedeelte??

Hellluuup....!
 
Helaas kan ik je geen antwoord geven op de vraag of een spyball alarm last heeft van de lege accu. Het lijkt mij niet. Ik weet wel dat je de motor gewoon kunt starten met startkabels verbonden aan de auto. Ik heb zelf ook reeds enkele malen mijn motor zo moeten starten voordat ik overging tot aanschaf van een druppelaar.

succes
 
zzztttt is alles valt weg en ik hoor dan alleen nog maar eent schakelaar (denk ik) een klikkend geluid maken.
Normaal gesproken als alles goed is en ik zet het kontakt aan, dan hhor ik een zoemend geluid alsof een soort schuifdeurtje opengaat, knoppie indrukken en ...... lopen maar.

Maar nu blijft hij dood') ik laat hem wel zo vol mogelijk druppelen. Zoniet dan maar naar de dealer(shit)
 
zzztttt is alles valt weg en ik hoor dan alleen nog maar eent schakelaar (denk ik) een klikkend geluid maken.
Normaal gesproken als alles goed is en ik zet het kontakt aan, dan hhor ik een zoemend geluid alsof een soort schuifdeurtje opengaat, knoppie indrukken en ...... lopen maar.

Maar nu blijft hij dood') ik laat hem wel zo vol mogelijk druppelen. Zoniet dan maar naar de dealer(shit)

Ah,... Dat probleem heb ik dus ook gehad. Het "Krrrrrrrr"-geluid!
Bij mij hebben startkabels toen wel geholpen.
Sloeg gelijk aan, met startkabels erop!
 
Let op!

iedere accu die helemaal leeg geweest is heeft eigenlijk een bijna "doodssteek" gehad.
Langdurig langzaam bijladen is een redmiddel om om de aanschaf van een verse accu uit te stellen.
Shit, maar waar...
Zet er maar een voltmeter op en zie de accuspanning instorten bij het starten.

helaas --> investeren bij Varta ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan