Stropdas, nieuwste lid

Stropdas

Die hard MF'er
23 okt 2004
475
0
Harderwijk (Gelderland)
Ten tijden van dit schrijven zal ik nieuwste lid zijn schatik. Na het behalen van motorrijbewijs vorig jaar in maart heb ik welgetelt 1 keer gereden op een motor die geen lesmotor was. Dat was een Honda CB400F beetje opgefokt zodat ie 190 op de teller liep al durfde ik niet zo hard met dat ding over de lekdijk ;) Aangezien het zonde is om wel motorrijbewijs te hebben gehaald en er geen gebruik van te maken ben ik beetje aan het rondkijken voor mijn 1e eigen motor. Een oldtimer zoals bijv. de CB400F vind ik erg mooi. Heb niet zoveel zin in verzekering en wegenbelasting van 100en per jaarterwijl ik er slechts enkele keren per jaar gebruik van zal maken. Met klussen aan motoren heb ik weinig kaas gegeten. Auto's ligt me een stuk beter, daar is het een en ander makkelijk te doen zoals remblokjes vervangen en radiator enzo. Zit al enkele dagen op dit forum voornamelijk bij Vraag/aanbod en vandaag ook de klassiekers :P Iedereen met tips kan een berichtje achterlaten ;) De werkplaatshandboeken heb ik al gevonden, druk aan het downloaden momenteel :D Wees gegroet iedereen!
 
Welkom op MF and have fun

full
 
Welkom!!!
Maar waarom rij je dan niet veel? Kun je je rijbewijs niet aan mij geven? Ik kan het wel gebruiken! Motor staat al in de garage! Maar vandaag wel ff touren met paps als hij tijd heeft :]
 
Welkom!!!
Maar waarom rij je dan niet veel? Kun je je rijbewijs niet aan mij geven? Ik kan het wel gebruiken! Motor staat al in de garage! Maar vandaag wel ff touren met paps als hij tijd heeft :]
VOlgens mij mag jij alleen beperkt A hebben, ik ben gelijk voor groot gegaan. Mocht ik ooit Kawa ZX12R Ninja willen dan hoeft er geen 25KWsetje op ;) Succes 12 november, gewoon goed en veilig rijden. Vooral door die veiligheid haalde ik het, want een paar waarschuwingen voor rem zachtjes indrukken (zonder echt te remmen)in de bocht werkte niet in mijn voordeel :P
 
Welkom!! Sleutelen aan een motor vind ik juist veel makkelijker, je kunt overal makkelijk bij zonder tot je middel in de motorruimte te hangen. :+
 
VOlgens mij mag jij alleen beperkt A hebben, ik ben gelijk voor groot gegaan. Mocht ik ooit Kawa ZX12R Ninja willen dan hoeft er geen 25KWsetje op ;) Succes 12 november, gewoon goed en veilig rijden. Vooral door die veiligheid haalde ik het, want een paar waarschuwingen voor rem zachtjes indrukken (zonder echt te remmen)in de bocht werkte niet in mijn voordeel :P

Ja ik mag alleen a beperkt maar daar zit ik niet mee en ik zit ook niet met zo'n 25kw setje aangezien ik een kawa zzr 250 heb die standaard 24kw is :+

Bedankt voor de tips!!! Ik heb vanmiddag weer ff lekker :] maar wordt wel tijd voor dat papiertje dan kan ik ook eens alleen de weg op majah geduld hebben 0-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan