Student op de motor Bossche mongols

Datum

  • 21 november

    Stemmen: 1 14,3%
  • 28 november

    Stemmen: 5 71,4%
  • 5 december

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Luister eens,

Ik ga in dit topic wat data uiteenzetten, dan kunnen jullie stemmen op welke datum jullie graag bij mij op bezoek komen.

Het plan is om zoals de vorige meeting ergens te gaan eten. (ik verzin dan wel een toffe eet-tent in DB om jullie het culinaire Brabant te laten ontdekken)
Na het eten gaan we natuurlijk keihard bieren in het gezellige uitgaansleven van DB.

We verzamelen voor het eten bij mij in de (studenten)flat en zullen daar savonds ook weer naar terugkeren. Vervoer naar de stad en weer terug heb ik niet voor zoveel man dus we zullen gaan lopen. (dat duurt ongeveer 15 min en met een paar bvo'tjes komt dat helemaal goed)

Jullie kunnen blijven slapen, ik kan ongeveer een man of 12-14 wel kwijt denk ik. (Om ruimte te besparen mag Carlijn eventueel wel bij mij in bed. :+ )

Ik stel voor om de meeting op zaterdag 21 of zaterdag 28 november te houden.

5 december is de volgende mogelijkheid, maar ik ga er niet vanuit dat jullie op Sinterklaasavond hier naartoe willen komen. ;)

Als jullie even laten weten welke van de 2 data jullie het beste uitkomt, dan komen we er wel uit.
 
Laatst bewerkt:
21e kan ik absoluut niet tenzij jullie allemaal naar het gelredome komen.
28e vind ik prima.
De sinterklaas leeftijd ben ik ook al een tijdje uit dus van mij mag het.
 
En ik heb een nog beter plan.. ik ga in jouw bed en jij kruipt lekker dicht tegen de jongens aan *O*
 
Heb je een bezemkast om mike en fuzy in op te sluiten trouwens?
Ms. dat we dan daadwerkelijk wat slaap krijgen.
 
Heb je een bezemkast om mike en fuzy in op te sluiten trouwens?
Ms. dat we dan daadwerkelijk wat slaap krijgen.
:')

Denk dat jij hier voor jezelf veel meer aan hebt. ;)
En chickie scoren doe je toch niet :X

31sywn8b0gl_sl500_aa280___52747.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe laat begint het feest die dag? Moet dan gewoon werken en vrij vragen zit er niet meer in aangezien ik nu al 3 zaterdagen achter elkaar vrij heb ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan