Student op de motor Brabantse meet

Wanneer?

  • Zaterdag 13 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 20 maart

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zaterdag 3 april

    Stemmen: 1 11,1%
  • Zaterdag 10 april

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de all-you-can-eat wokrestaurant wel prima. :Y
Ik ga wel te voet + EHBO kit.


Ps.: misschien is voorkomen beter dan genezen, dus als Clien haar helm zou dragen, zou wel fijn zijn. Anders moet haar vriend maar haar niet zo hard bitchslappen....
 
Laatst bewerkt:
Heb een all you can eat chinees wok restaurant. 18.50 pp excl drinken. Is wel een paar km verderop dus moeten we met de auto/motor naartoe. Stemt iedereen daar mee in? Mensen die met het ov komen kunnen met
mij mee in de auto. (max 4 dan) Denk dat er niet veel meer mensen dan dat met het ov zullen komen toch? Geef anders allemaal ff aan hoe jullie hierheen komen. Droog en met regen.
Anders bellen we Siroj even?
Ik kom met de trein bij slecht weer.
Motor bij goed weer.
 
Ik kom met het OV, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar dat andere restaurant eerlijk gezegd...... :P Mail je met de tijd je adres ook nog door Peter? :P
 
:( Jij gaat wokken en LEUK vinden, JA!
full
 
Oh had het eerst verkeerd gelezen. Terecht dat je voorkeur uitgaat naar dat andere restaurant Mark, dat restaurant is namelijk zwaar chill. Maarja.. ik hoorde teveel geluiden dat het te duur zou zijn. Maarrrr dit wokrestaurant is ook relaxt hoor!
 
Wokken vind ik ook prima hoor :P En het is idd wel cheap als het 18,50 all in is. Hier loopt het meestal tegen de 30 euro voor all in :+
 
Wokken vind ik ook prima hoor :P En het is idd wel cheap als het 18,50 all in is. Hier loopt het meestal tegen de 30 euro voor all in :+
Omdat het is exclusief drankjes. Maar boeien Peter heeft een paar karton Aldi bier in de flat. Dus dat komt wel goed.
 
Meestal zijn de drankjes dan niet zo duur.. .Hier in de buurt betaal je dan 1 euro voor een biertje/wijntje.
Maar ik vind alles best.
Weet alleen niet of we er al om 3 uur kunnen zijn...
 
... ja man wtf?! Het is geen school :X ...
meh... ik zal er voor 18:00 aankomen denk ik.
 
Omday ik moet reserveren voor dat restaurant en ik een tijdvlak van 3 uur prima vind om hier aan te komen, dan heb je genoeg keuze. Je mag best later komen, maar dan ben ik iig met de mensen die er al wel zijn aan het eten.
Een tijd afspreken dat iedereen er moet zijn lijkt me niet meer dan normaal, wanneer je afspreekt om bijeen te komen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan