Student op de motor! - Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dionysius

MF veteraan
31 mei 2005
9.576
0
Nieuwegein
2uoqiw0.png


betreden-op-eigen-risico-14.gif

Tja wat doe je hier? Ben je student?
Nee :N > Opzouten! :W
bolt.gif

Ja :Y > Heel gauw mee
Lurking.gif
over van alles en niets *O*

Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen!​


Previous topics
Student op de motor!
Student op de motor! - Deel 2
Student op de motor! - Deel 3
Student op de motor! - Deel 4
Student op de motor! - Deel 5
Student op de motor! - Deel 6
Student op de motor! - Deel 7
Student op de motor! - Deel 8
Student op de motor! - Deel 9
Student op de motor! - Deel 10
Student op de motor! - Deel 11

Record staat op deel 10 in 9 dagen volgespamt!



Events
Upcoming events

De "Student op de motor"-meeting

MFMM September 2008 14 september
signquestion3xd.gif


Past events
* Megameeting 2008 * 18-05-2008
Studenten-Winterbikkel-Meeting II
[NORML]http://motor2008feest.hyves.nl/[/NORML] voor studenten! 1 maart
Studenten-winterbikkel-meeting
MF Megameeting 2007 2nd edition!
Student op de motor! - meeting.






De ooh zo arme motorrijdende studenten

Ad Ben

School: Hogeschool van Amsterdam
Opleiding: Aviation Studies
Motor: Honda CMX 450 (Rebel) en Ducati M750 Monster
Modificaties:
* Honda: Breder stuur, slash cut open uitlaten, Harley Davidson geel overgespoten, Harley spiegels
* Ducati: Carbon hugger, carbon distr.riem covers, carbon kuip, Donahue Performance Carbon Mufflers, Carbon knipperlichten, seatcover en nog wat carbon details

hondanl5.jpg

ducatirq0.jpg





B@rdie

School: Saxion Hogeschool Enschede
Opleiding: Vastgoed & Makelaardij
Motor: CBR 600RR 2005
Modificaties: Konica Minolta replica kuipset, Zwarte pazzo's met goudkleurige versteller, Two Brothers Carbon exhaust, LED-knippers voor- en achter, Motorrad korte kentekenplaathouder, Duo-steps verwijderd, Carbon achterspatbordje, Witte rimstriping, Xenon 8000K

P1010597-1.jpg





Bianca1

School: Hogeschool Inholland
Opleiding: Rechten
Motor: Suzuki GSX-R 600 K1
Modificaties: LED richtingaanwijzers, Donker kuipruitje met nickname sticker, Yoshimura (Japan) Tri-Oval dual-tip uitlaatsysteem, Undertail met ingebouwde LED richtingaanwijzers en achterlicht, MD Kentekenplaathouder, Pazzo hendels (kort), Passagiersvoetsteunen verwijderd, Aluminium racebracket, Spiegels K4 - K5 model, Zwart rempotje, Hugger, Rimstriping, Xenon, Power Commander 3

startpostmf812.jpg





BillyR6

School: Hanze Hogeschool Groningen
Opleiding: Communicatie
Motor: Yamaha R1 2008 & Honda CB250 1995
Modificaties R1: Akrapovic Hexogonal Carbon dempers, Katalysator exit, Stalen remleidingen voor en achter, Rvs kentekenplaathouder, Kleine LED knippers, Kuipruitstickers
CB250: Mf sticker :P

Foto:

full





Coenster

School: RSM Erasmus Universiteit
Opleiding: Bedrijfskunde/Business Administration
Motor: Moet nog gekocht worden. Parttime een Triumph Street Triple

full





Dafje1986

School: Fontys Eindhoven
Opleiding: Technische Bedrijfskunde




Danielc

School: Hanzehogeschool Groningen
Opleiding: Werktuigbouw 2e jaar
Motor: ZX6R 2004
Modificaties: Remus open uitlaat, MRA dubble bubble ruitje,kleine knippers voor en meestal seatcover

full





DFireblade

School: Windesheim Zwolle
Opleiding: Bedrijfsinformatica
Motor: Suzuki SV650S "Special Edition" '04
Modificaties: Special paint, Ixil double high mount, rvs kentekenplaathouder, mini carbon raw iridium achter, cat eye raw iridium voor, SV tankpad, alu oliekoeler met Suzuki logo, seatcover, blue vision verlichting

Foto:

full





Dox


School: Avans Hogeschool te Breda
Opleiding: Mechatronica
Motor: KTM 620 Lc4
Modificaties: Omgebouwd naar SM




dreetje9

School: HS Drenthe Emmen
Opleiding: Logistiek en Economie
Motor: Suzuki GS500E '92
Modificaties: Micron open demper, kleine knippers, staalomvlochten remleiding voor. To do: Streetfighterkop

Foto

motorkleinjn3.jpg





FloX

School: HvA
Opleiding: Deeltijd werktuigbouwkunde
Motor: Suzuki SV650S '05
Modificaties:Yoshi uitlaat, LED knippers, SBK kroonplaat(heb ook SBK stuur erbij), Rimstripes, Puig kuipruitje met gouden bouten, afdekkap duozit, carbon tankdop + gouden tankbouten, verhogingskit(zelf gemaakt)






Fuzy

School: TU Delft
Opleiding: Industrieel Ontwerpen
Motor: Honda CB 250 '94
Modificaties: Bagagerek, Topkoffer, Handverwarming, (schermpje, rijdt beter zonder), Wit gekwast achtervelg
fuzy.jpg





Giel0

School: Hogeschool Inholland Alkmaar
Opleiding: HBO Technische Bedrijfskunde
Motor: Suzuki SV650S 2001 25kw
Modificaties: Undertail, Pazzo rem- en koppelingshendel, Achterknipperlichten geintergreerd in achterlicht, Led-knipperlichten voor, Beugel eraf, Laser demper, Carbon hugger, Carbon-look tankpad

Foto:

full





Jellert

School: Radboud Uni Nijmegen
Studie: Bedrijfswetenschappen
Motor: Eerst RBW halen, dan volgt ws een naked-sport. Hornet en Bandit staan hoog op de lijst.
Modificaties: Stuurkuip er iig af tegen die tijd :+





Joris v B

School: Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Opleiding: HTS-Autotechniek
Motor: Honda VF750F '85
Modificaties: gladde voorband, lekke uitlaat, gebarste kappen :X




full





JorritEnzo

School: Cibap / Zwolle
Opleiding: Schilder
Motor: Aprilia RS250
Modificaties: 160 achterband, chromed Jolly uitlaat en nog meer..

full





Juliett Whiskey

School: Hogeschool van Amsterdam
Opleiding: HBO Rechten
Motor: Suzuki GSX600F
Modificaties: GSXR1100 4 in 2 in 2 systeem, Donker MDI kuipruitje, Soloseat, GSXR1100 Hugger, Toffe sleutelhanger.




Justice Strike

School:
Opleiding: informatica/psychologie aan de VU
Motor: Triumph Speed four
Modificaties: geen




Kala

School: HAN Nijmegen
Opleiding: SPH, wil ik gaan aanvullen met Equitherapie
Motor: Suzuki Bandit 600S uit '96. En als echte dame: Een donkergroene! ;)
Modificaties: Topkoffer en rek voor eventuele zijkoffers

full





katanaratbike

school: Universiteit Leiden
opleiding: politieke wetenschapen en rechten/economie
motor: suzuki gs 650 g uit mijn geboortejaar
modificaties: automatische vesnelling, verwarmde zitting, GPS motor tracking & alarm, xenon richtingaanwijzers. fietsenrek komt er binnenkort op

full





KaWaReZ


School: HHS Den Haag
Opleiding: IVK - Integrale Veiligheidskunde
Motor: GTR1000
Modificaties: Ratbike !!! , SB-stuur, TRX 850 dempers, Dyno 3, K&N filters, Hyperpro progressieve voorvering, 4x Hella mistlampen voor en de dixytoeterset *O*
o en een trekhaak :+

Foto:

img0083cu2mf6.jpg





Keukie

School: Avans Hogeschool 's Hertogenbosch
Opleiding: Integrale Veiligheid
Motor: Suzuki SV1000S 2004
Modificaties: Rem/Schakelsetje, Valtermoto dempingschroeven etc, Duoseat kapje, Andere kentekenplaathouder, Knipperlichten voor en achter, en Leovince dempers

full





Kibimie

School: HAN Arnhem
Opleiding: Werktuigbouwkunde
Motor: Kawasaki ZX-6R '06
Modificaties: Stalen remleidingen,
Mods to come: Akrapovic demper, duoseatcover, hoger ruitje, Kleine knippers achter, blanke knipperlichtglaasjes voor

full





kimjansen

School: TU Delft
Opleiding: Electrical Engineering: MSc Computer Engineering
Motor: Honda VFR800FI 2001, Honda VFR750F 1991 en Yamaha FZ750 2MG 1989
Modificaties (Honda 800): PowerCommander III, BOS Carbon Highmount, K&N Airfilter, Hyperpro veren rondom, Bi-Xenon, Witte knipperlichten, Pro-Oiler en een Pyramid hugger.
Modificaties (Yamaha): BSM Vampire, VFR750 spiegels en handvatverwarming

Foto

full

5300d93bce2dacf8c8694456b2f5c891





Kir

School: Hogeschool INHOLLAND Den Haag
Opleiding: Pabo.. 4e Jaars
Motor: Honda CBR 600F (1996)
Modificaties: 25kw, Donker kuipruitje, kleine knipperlichtjes voor, LASER Pro d'Or, snelle carbon sticker op mn tank, kleine carbon-look spiegels, hugger en alles wat ik niet weet te benoemen O-)

Foto:
full





Krayn

School: Erasmus Universiteit Rotterdam
Opleiding: Geschiedenis (3e jaars)
Motor: Suzuki GSX-R 600 (1997)
Modificaties: Laser demper, monoseat.

Foto

full





Krimmie

School: HAN (arnhem)
Opleiding: Accountancy
Motor: Yamah YZF-R1 1998 R.I.P.
Mods:160Pk op de kruk na dynojet, Dubble bubble donker ruitje, BMC luchtfilter ,Bi-xenon 8-) Pro-oiler *D, Devil open demper, Volledig op gewicht afgeveerd door HK suspension (voor en achter), Hyperpro stuurdemper, Hotbodies undertail
Duoseat cover, Veervoorspanning verstellers, Stalen remleidingen

2001202854375482660rsnj2.jpg





Lacsap

School: Saxion Hogescholen Enschede
Opleiding: Informatica 4e jaars
Motor: Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
Modificaties: Zijn niet nodig 8-)

full





LeXuS -Sv-

School: ROC Friesepoort
Opleiding: MBO Bouwkunde
Motor: Sv650s uit 2000
Modificaties: lsl rearset, hp voorvering, tailraiser, stalenremleidingen, ermax ruitje, sv heelplates, undertail, hugger, soloseat, sv650 kettingbeschermer, blauwe stepjes, carbonlook kroonplaat sticker, tankpad, custom made teller plaatjes, mobu demper

resize.jpg





martijn1989

School: HAN Arnhem
Opleiding: start September 2008 Autotechniek
Motor: Suzuki SV650S
Modificaties: Tankpad, 25 KW




M3rcury

School: TU Delft
Opleiding: Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek
Motor: Suzuki GSX-R 600 K7
Modificaties: Carbonlook Tankpad, Duo stepjes verwijderd, Carbon heelplates, Carbon rearhugger, Xenon, Xenon look stadslichten, Akrapovic Hexagonal Shorty, Carbon Voorspatbord, Carbon Underseat, Groene rimstriping, Groene "R" Logo's, Groene "600" logo's, Groen/Zilver Akrapovic op de onderkuip.

Foto:

full





michiel34a


School: TU Delft
Studie: Real Estate & Housing
Motor: Ducati 748s, 1995
Modificaties: carbon racedempers (volledig open), carbon voorspatbord, carbon teller cover, carbon sprocketguard, carbon heelguard, carbon uitlaatbeschermplaatje, carbon koppelingsdeksel, EVR drukplaat, Hyperpro veren, Biggelaar koppeling modificatie
Extra's: complete racekuipen set, bullet cam





miesjahhh

School: Erasmus Universiteit Rotterdam
Opleiding: Rechten (international law en staats- en bestuursrecht)
Rijbewijs sinds: wordt aan gewerkt
Modificaties: volgen daarna

full





MrBasta

School: Avans Hogeschool Den Bosch
Opleiding: Commerciële Economie
Motor: YZF600R - Thundercat
Modificaties: Open BOS Uitlaat, kleine smoked pinkers achter (vorige eigenaar, gaan er nog af :9), Donker Kuipruitje, Xenon (soon)

resizeimg0012lc3pm3.jpg





Ola


School: ROC Ede
Opleiding: Fotonica
Motor: Aprilia RS250
Modificaties: Duo zit, vette sleutelhanger, tankpad.

6b5f8b2160323ed3da1f96066ffc4a44





OmafietS

School: Hogeschool van Amsterdam
Opleiding: Technische bedrijfskunde
Motor: Honda VFR400R

pict0459wj9.jpg





Pas

School: Technische Hogeschool Rijswijk (HHS - Academy of Engineering)
Opleiding: Technische Bedrijfskunde, 4e Jaars (Alleen nog stage+afstuderen)
Motor: Suzuki GSXR600 K1 - Alstare Corona
Modificaties: Leovince SBK demper, BMC luchtfilter, Xenon 8000K, Voor+Achter Hyperpro afgeveerd, WP-stuurdemper

full





PatrickG

School: Hogeschool Inholland Haarlem
Opleiding: MER
Motor: Nog ff sparen




-PJ-

School: Hogeschool Inholland
Opleiding: Opleiding tot Leerkracht Basisonderwijs
Motor: Honda CBR600f '99
Modificaties: Double Bubble Smoke ruitje, carbon hugger (thanks 2 Schwenneh), rode/reflecterende wheelstriping, seatcover (thanks 2 Furiousz), kleine knippers, taartschep ingekort, zwarte tankpad & finally een MF-sticker.

tkopie20220van20img1538vf7.jpg





Prof_weetnikskunde

School:"HSZUYD" school
Opleiding: economie en recht
Motor: honda vtr sp1
Modificaties: modificaties: stalen remleidingen, undertail, wp veren

full





Revz

School: HAN Arnhem
Opleiding: Digitale Communicatie & Communicatiesystemen
Motor: Suzuki GSX-R 750
Modificaties: Laser uitlaat, WP schokbreker, K&N filter, Dynojet kit, Laserline alarm systeem.

Foto: volgt




Robertd8


School: Avans Hogeschool Breda
Opleiding: SB&RM
Motor: Buell xb9sx 2005
Modificaties: Race kit (uitlaat, onsteking, cdi, etc) en wat klein spul

e97c1dc1026b369f0bf8bdfc9bbc9e9a





Sandien

School: InHolland
Opleiding: Pabo
Motor: Suzuki GS500H
Modificaties: Nog geen, maar die komen er wel *D

full





schwenneh

School: UvA
Opleiding: B Tandheelkunde
Motor: Honda CBR600F4 '99

Modificaties: LeoVince SBK EvoII Alu demper, K&N luchtfilter, NGK iridium bougies, zwarte stepjes, kleine kentekenplaathouder, ledknippers voor en achter, witte rimstriping, MF-sticker, Harri's CBR handvaten, kleine stuurgewichtjes, hugger, seatcover, ingekorte tailunit, kuipdelen vv verse lak.

hpim0656nx6.jpg





SjeeP

School: Rijskuniversiteit Groningen
Opleiding: Accountancy & Controlling
Motor: Yamaha XJ 600 S Diversion ( '93)
Modificaties: Vooralsnog niks

aflk6ho874nbe27f1hmkyy1fny8sab3.jpg





steve_m

School: Haagse Hogeschool
Opleiding: Management, Economie & Recht
Motor: Gsx600f '94
Modificaties: knipperlichten voor&achter, carbon tankpad, Jama 4-2-2 uitlaatsysteem, rim striping

full





Stirf

School: Hogeschool INHOLLAND Delft
Opleiding: Luchtvaarttechnologie
Motor: Kawasaki zxr 750 h1
Modificaties: yoshimura uitlaat

full





Tienes[/URL ]
School: Hogeschool inholland Diemen
Opleiding: CE
Motor: Suzuki GS 500e 91
Modificaties: Gereviseerde voorvork, carbon spiegels, kleinere knipperlichten.

Foto:



Tjaps

School: Hogeschool Utrecht
Opleiding: Bouwkunde
Motor: Kawasaki ZX6-R
Modificaties: Akrapovic demper, Puig kuipruit, Undertail, LED achterlicht met knippers, Kleine knippers voor, Pazzo hendels, K&N luchtfilter, Dynojet kitje, Stalen remleidingen, Carbonlook heelplates en voorspatbordwangen.






Tiez

School: Rijksuniversiteit Groningen
Opleiding: Geschiedenis
Motor: Honda VTR 1000 Firestorm
Modificaties: Leo SBK's, Kleine knippers voor en achter en doebelboebelruitje :+, K&N filter, Technoflex voorveren, achterkant opgehoogd

Foto:





[URL= http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/22601]The Beerhunter



School: HAN Arnhem
Opleiding: Autotechniek
Motor: Aprilia SL1000 "Falco"
Modificaties: De-restricted, Barnett clutch, K&N luchtfiltertje, Leo's, HK Suspension aangepaste voorpoten, Hyperpro aangepaste RSV 2002 shock, Xenon en een rits kleine meuk.

TheBeerhunter.jpg





Unruled

School: Hogeschool Utrecht
Opleiding: Docent Engels 2e graads
Motor: Bandit 600 Rev.1 '95
Modificaties: WP Suspension voorveren, GSX-R 1000 K6 achterschokbreker, Platgeslepen steppies :+, Taartschep eraf, LSL Streetbar stuur, F1 2001 spiegels, Witte striping (niet zichtbaar op foto) / rode rimstriping met nickname, Kleine knippers, Helder achterlicht, MF Sticker

full





-XX-


School: MBO Horizon College
Opleiding: Doktersassistente
Motor: SZR 660
Modificaties: MF sticker en een roze knijptoeter.

full





Zbignjew

School: TU Delft
Opleiding: Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek
Motoren:'94 Honda NTV650 Ratbike, '91 Yammie XJ600 Streetfighter, '91 Honda NTV650 Revere
Mods:
Ratbike: Nou jah, hij is verrat. Originele uitlaat helemaal leeggehaald, is nu een grote lange donderpijp, Superbike stuurtje, grotere spiegels, stahlflex remleidingen, destijds n grote Givi-kofferset en een Limburgs vlaggetje en een rode Bug-spoiler.
XJ: Andere lampies, Highway-Hawk Dragbar, wederom volledig uitgeholde uitlaten.
Revere: Jos Schurgers 980S Kuip, Givi Kofferset, Bi-Xenon, BOS Oval Carbond donderbus.

mfmsdoprat2ix8.jpg

mfmsdopxjmr8.jpg

mfmsdopreveretj9.jpg




Kijkwijzer adviseert
16_small.jpg
seks_small.jpg
drugs_small.jpg
groftaalgebruik_small.jpg

[/URL]​























































Even wat regels:

Wil je in de OP komen te staan vul dan dit lijstje in:

School:
Opleiding:
Motor:
Modificaties:


Resize je mooiste motorfoto naar 320x240 pixels via [URL="http://www.picresize.com/"][NORML]http://www.picresize.com/[/NORML]






en upload hem hier op MF via overige acties > documentenlijst.

Een bijdrage van minder dan 10 posts in een topic resulteert tot een verwijdering in het volgende!

Wil iedereen die dus nog wat in de OP moet hebben dat dan ff duidelijk zeggen, dan maak ik het voor elkaar ;)[/url]
 
Laatst bewerkt:
Ok stuur maar ff smsje als je vertrekt ;)

Zal ik doen ;) Denk dat ik hier rond half negen vertrek aangezien ik binnendoor ga en je er dan aanmerkelijk langer over doet :9 Is het in ieder geval nog lekker rustig op de dijk! :]

Afslag Nunspeet he?
 
Had nogal medelijden met de motorrijdende medemens vandaag. Dikke wolkbreuk bij Rotterdam en hele groepen die onder viaducten stonden te schuilen. Was echt niet normaal meer.

Volgende week mooi weer, maar dan beginnen de werkweken natuurlijk :P
 
:Y ga ff kijken hoe we naar Veenendaal rijden... is de 2e keer dat ik t doe, dus ff goed kijken nog ;)

Kan je op de dijk bij Ols-wijhe eraf richting Epe, anders is het een heel stuk omrijden als ik helemaal tot aan Hattem doorrijdt O-) Zo niet dat ga ik wel anders rijden, rijdt ik wel via Apeldoorn ;)
 
Ja dat kan, daar rijd ik ook regelmatig... kun je vie Emst > Epe zo over een doorgaande 100/80 weg naar Nunspeet.

Mocht je dat doen kunnen we beter bij afslag Nunspeet oost/Epe afspreken, daar rij je recht op af dan
 
Laatst bewerkt:
Moet ook nog maar even zien hoe Julliet en ik moeten rijden :P Het schijnt voor hem nog al een latertje te worden dus daar kan ik niet van op aan denk ik :P
Worden in ieder geval 100% snelwegkm's. B|
 
Zal ik me ook maar eens introduceren nu het nog kan/mag.

School: TU Delft
Studie: Real Estate & Housing
Motor: Ducati 748s, 1995
Modificaties: carbon racedempers (volledig open), carbon voorspatbord, carbon teller cover, carbon sprocketguard, carbon heelguard, carbon uitlaatbeschermplaatje, carbon koppelingsdeksel, EVR drukplaat
Extra's: complete racekuipen set, bullet cam

full
 
Wil je je foto nog ff resizen volgens de richtlijnen ;) Thnx... wel blijven posten he, want kan me herinneren dat je een eerdere opschoning niet hebt overleefd :W
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan, daar rijd ik ook regelmatig... kun je vie Emst > Epe zo over een doorgaande 100/80 weg naar Nunspeet.

Mocht je dat doen kunnen we beter bij afslag Nunspeet oost/Epe afspreken, daar rij je recht op af dan

Dat doe ik... Wat is een goed punt om af te spreken? Ga dus bij Deventer de dijk op richting Hattem maarre volgens jou kun je daar dus afslaan richting Epe? :)

Rijdt niet aan die kant van de dijk waarbij je door Olst en Wijhe komt he, aan de andere kant ;)
 
Zal ik me ook maar eens introduceren nu het nog kan/mag.

School: TU Delft
Studie: Real Estate & Housing
Motor: Ducati 748s, 1995
Modificaties: carbon racedempers (volledig open), carbon voorspatbord, carbon teller cover, carbon sprocketguard, carbon heelguard, carbon uitlaatbeschermplaatje, carbon koppelingsdeksel, EVR drukplaat
Extra's: complete racekuipen set, bullet cam

[afbeelding]

Mooi pakkie! :9~ :} *O*
 
Dat doe ik... Wat is een goed punt om af te spreken? Ga dus bij Deventer de dijk op richting Hattem maarre volgens jou kun je daar dus afslaan richting Epe? :)

Rijdt niet aan die kant van de dijk waarbij je door Olst en Wijhe komt he, aan de andere kant ;)
Je moet even met het pondje over dan denk ik... zal ff google earth zoeken...
 
Wil je je foto nog ff resizen volgens de richtlijnen ;) Thnx... wel blijven posten he, want kan me herinneren dat je een eerdere opschoning niet hebt overleefd :W


volgens mij heb ik nog nooit in de lijst gestaan maar dat weet ik niet zeker, zal me best doen! ;)

gaat dat lukken met die resize trouwens? heb me nog nooit echt verdiept hoe je plaatjes post anders van ze gewoon te uploaden. :X |(
 
Weetje wat... ga ook niet moeilijk lopen doen... rijdt wel lekker via Apeldoorn!! :9 Maarre hoorde Timoteef net nog ff op tv ennuh het blijft niet droog..... O-)

Maarja ze zeggen wel eens vaker wat :9 Ik zie het morgenvroeg wel en dan beslis ik:)
 
Weetje wat... ga ook niet moeilijk lopen doen... rijdt wel lekker via Apeldoorn!! :9 Maarre hoorde Timoteef net nog ff op tv ennuh het blijft niet droog..... O-)

Maarja ze zeggen wel eens vaker wat :9 Ik zie het morgenvroeg wel en dan beslis ik:)
Stuur me jou route eens dan, want misschien is het dan handiger als we iets meer die richting op afspreken... anders moet je heen en weer rijden misschien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan