Student op de motor! - Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha de meeste homo's schijnen nog best selectief te zijn ook.

+ er zijn ook genoeg meiden die jongens aanspreken hoor :P scheelt moeite, maar zijn vaak niet de beautyqueens en wel sletten.

Helaas moet ik ze toch echt zelf 9/10 keer aanspreken. En moet wel wat gezopen hebben anders doe ik het eigenlijk zowieso niet, want als ik helder ben heb ik geen zin om een blauwtje te lopen.

Een gozer in mijn vriendengroep is homo, maar serieus hij heeft volgens mij elke week zowat een ander :X
 
haha, ik zuip nooit en ga de laatste tijd ook niet zovaak meer uit. vind het zowieso kut om in de kroeg wat te "regelen" ofzo.
die meiden weten toch al wat je wil als je eropafstapt. sex in een beslagen auto op een of ander verlaten parkeerplaatsje, daarna nog een smsje en op naar de volgende. dus je begint al met een handicap. op feestjes etc. is de sfeer vaak wat anders en dan weten ze ook (nog) niet dat jij gewoon sex wilt, dus praat je gewoon al chiller.
 
Laatst bewerkt:
Nee man, dat is juist vet. Op de r1 is het te duur om te doen maar op dit ding vind ik het meesterlijk om te doen. Slippend de bochten in is best bruut om te doen :Y

Ah ok, ik zal het eens een poging geven. Mijn huidige achterband is toch al bijna naar zijn grootje toen ik in een beschonken bui onder luide aanmoediging van mijn huisgenoten een burn-out draaide. Daar kan ik mooi nog even deze nieuwe hobby mee uitproberen ;)
 
Ik mag weer een mazzeltje noteren in het jaar 08.

Ik toch nog even gereden, pak aan, eerst de CB even naar buiten, die vindt het wat minder leuk als ie een tijdje stil staat. Ding gestart, meteen aan (honda power) straat uit, warm gereden en slippen met die handel (mooiste om te doen op dat ding).

Op gegeven moment rijd ik op de ringweg, banen links en rechts leeg dus ik slip hem vanaf 60 met blokkerend wiel naar 0. Motor schuin over de weg heen en aardig wat rook aan de achterkant en enorm slipspoor daar :} :P

Sla rechtsaf naar huis ineens getoeter achter me... stop politie. Aan de kant gegaan, papieren moest ik laten zien. Had alleen rbw bij me. Kerel, deze kan invorderen door dat geintje van net. Ik begripvol op ingaan en mee praten en excuses maken. Agent; ik snap het ook wel op zo'n oude lesmotor, is erg leuk rijden en snap wel dat je gaat spelen maar doe het dan niet op de ringweg (heeft ie natuurlijk gelijk in). Kenteken is wel opgeslagen in de database als ik nu weer zoiets uithaal kon ik de boel inleveren zei die. Naja, heb gelukkig nog een andere motor :P

Begripvolle en coole agent en weer gelukje voor mij :Y

Hoe flik je het toch weer.... :? :} Je hebt je je er weer eens mooi onderuit weten te lullen! :+ *O*
 
Laatste keer dat ik heb gezopen was volgens mij 4 maanden geleden en toen ik de foto's achteraf zag. :X sindsdien eigenlijk niet meer gedronken, ben meestal ook maar een paar keer p/j dronken, omdat ik toch liever gezond leef. :Y
 
Hou op met al die lekker toerrit praatjes, want ik heb in een maand tijd maar 110 km gereden en wil rijden. :( Klote zooi nog steeds wachten op de 29 ste voor afstelling
 
Laatste keer dat ik heb gezopen was volgens mij 4 maanden geleden en toen ik de foto's achteraf zag. :X sindsdien eigenlijk niet meer gedronken, ben meestal ook maar een paar keer p/j dronken, omdat ik toch liever gezond leef. :Y
4fzsao.jpg


dit soort foto's? :+
 
Hou op met al die lekker toerrit praatjes, want ik heb in een maand tijd maar 110 km gereden en wil rijden. :( Klote zooi nog steeds wachten op de 29 ste voor afstelling

Aaaah, ik kom net terug van zoooon lekker ritje! Even de lekdijk gepakt en daarna aan de andere kant doorgestoken naar de rijndijk, lekker rustig op de weg dus flink blazen!...

:P Nee, ik moet nog steeds mijn brik onder het zeil vandaan halen waar hij al meer dan een half jaar staat... Wilde het vandaag doen, maar heb geen zin om te slusselen in de regen. Fingers crossed dat het morgen een droge dag wordt!
 
Ik mag weer een mazzeltje noteren in het jaar 08.

Ik toch nog even gereden, pak aan, eerst de CB even naar buiten, die vindt het wat minder leuk als ie een tijdje stil staat. Ding gestart, meteen aan (honda power) straat uit, warm gereden en slippen met die handel (mooiste om te doen op dat ding).

Op gegeven moment rijd ik op de ringweg, banen links en rechts leeg dus ik slip hem vanaf 60 met blokkerend wiel naar 0. Motor schuin over de weg heen en aardig wat rook aan de achterkant en enorm slipspoor daar :} :P

Sla rechtsaf naar huis ineens getoeter achter me... stop politie. Aan de kant gegaan, papieren moest ik laten zien. Had alleen rbw bij me. Kerel, deze kan invorderen door dat geintje van net. Ik begripvol op ingaan en mee praten en excuses maken. Agent; ik snap het ook wel op zo'n oude lesmotor, is erg leuk rijden en snap wel dat je gaat spelen maar doe het dan niet op de ringweg (heeft ie natuurlijk gelijk in). Kenteken is wel opgeslagen in de database als ik nu weer zoiets uithaal kon ik de boel inleveren zei die. Naja, heb gelukkig nog een andere motor :P

Begripvolle en coole agent en weer gelukje voor mij :Y
Onderschat het CBtje niet. Je kan je heus wel jezelf erop doodrijden. B|
 
s100spit, d'r kop komt me echt bekend voor maar er liep daar zoveel dat het gemakkelijk een andere had kunnen zijn, veder ben ik ook erg slecht met namen dus die moet je me ook niet vragen :+
 
enn nu lees ik zo de rest bij maar ga eerst vreten, en ff ouwehoeren met onze nieuwe hond :O

echt tof zo'n pup, dat ding versiert vrouwen sneller als bliksem.
 
Helaas moet ik ze toch echt zelf 9/10 keer aanspreken. En moet wel wat gezopen hebben anders doe ik het eigenlijk zowieso niet, want als ik helder ben heb ik geen zin om een blauwtje te lopen.

Een gozer in mijn vriendengroep is homo, maar serieus hij heeft volgens mij elke week zowat een ander :X

Als ik geen bier op heb, durf ik het zowat niet eens. Ben wat dat betreft verlegen. :$ :P
 
Goeie middag. :W

Wat een stage. :9 Eerste dag meegelopen met de chirurg oncologie...(niet altijd even leuk al die berichten waar je bij zit...maarja..thats life!)
Vandaag meegelopen met de chirurg traumalogie. (niet tijdens de operaties uiteraard..) maar wel tijdens zijn spreekuren!
Geen betere leraar voor je medische kennis.
 
Je kop komt ernstig zwaar bekent voor, maar die gene die op je leek die is niet meer.

die jongen: pizzabezorgertje, geen helm, auto, pats, geen licht, in het donker.
hehe, ben ook pizzabezorger :+ alleen wel altijd helm etc.

weet niet wie dat drankje heeft gegooid, kan ik wel geweest zijn, scheen best baldadig geweest te zijn daar.
 
Onderschat het CBtje niet. Je kan je heus wel jezelf erop doodrijden. B|
Duh, kan op de trapfiets ook :W

Editje;Fuzy weet jij trouwens wat voor tandwielen erop liggen? Denk iets van 14/44 oid. Weet jij dit zo of moet ik het boekje even opzoeken :+

Wil namelijk 2 tandjes kleiner voor en 2 groter achter })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan