Student op de motor! - Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alkmaar hé... !!

Hier nergens last van. Wanneer ik Alkmaar binnen rij begint het altijd gelijk te regenen. :z :P Of was het nou andersom. :? Ik kan niet meer helder denken vanavond.. :z

Haha ik ken nog iemand die dat een keer zei... Zou het dan toch waar zijn :?

Iemand bekend met de A5, als je vanaf de A4 komt en dan richting haarlem.
Daar is het altijd zooooooo rustig! Zelfs overdag. Als je zin heb om je motor open te gooien op een lang recht stuk, dan is de kans groot dat het daar zonder problemen kan.
 
jup...vorige week zaten ze te zeuren dat ik eerder op het werk moest zijn, zodat ik eventueel nog dingen voor productietijd kon repareren mochten er problemen zijn.

eikols! :(
Dat suckt! B| Mag je nu wel eerder stoppen... :P ?

Keb zelfde probleem, oorzaak onbekend...
Breemt! Waar de F ligt dat.
biggrin.gif
 
Ik zag de flitsen van een afstand, heb gelukkig niet in de regen gereden.
En het donker is juist de tijd om snel te rijden. De hele weg was vrij! Ergens in de verte de eerste achterlichten. Das toch het moment om je motor even te testen.

pas wel op met overstekende bomen en zo he....
 
Ik denk ik ga pitten... :Z ... morgen middag ff werken.
Je signature! *D Dat had ik ook!! _O-
ja... het is misschien wel een teken van 'getting desperate' :$ ... maar ja... het werkt... :o
Ik zag de flitsen van een afstand, heb gelukkig niet in de regen gereden.
En het donker is juist de tijd om snel te rijden. De hele weg was vrij! Ergens in de verte de eerste achterlichten. Das toch het moment om je motor even te testen.
hm... koude weg en banden. Hoedan ook ik dacht je zit in de regen te gassen in de bochten.

:W Welterusten! :z
 
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Alkmaar een of andere enge regenstad is.. waar een constante sluier van regen boven hangt.. behalve als ik aankom :P
Dat idee krijg ik ook wel ja... :P

uhmmm nee... ik begin als eerste op de dag en sluit ook af aan het einde van de dag....en met een beetje pech is dat ook nog eens om 10 uur 's avonds als er iets goed kapot gaat B|
Wat zal jij een rijke man worden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan