Student op de motor! - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesjeikbeneengelukkelibc8.gif
 
Whoehoe een nieuwe zuinigheidsrecord. O-)
Vandaag de auto volgetankt, 31.5 liter d'r bij en dat op 685 Km. Omgerekend is dat papadapam 1:21,7. :} :} :}

Ik begin het zuinig rijden verdomme ook nog leuk te vinden ook. _O- (Ik rij overigens wel altijd netjes een paar Km te hard dus ben geen Opa/Oma met een rolator)

Tjezusss hoe krijg je dat voor elkaar man :? Kwam met mijn 106je niet verder dan 1:18 en dat vond ik al netjes. Dat was het enige goeie van dat koekblik, die sunny die lust wel een slok. Zuiniger dan 1:12 red ik niet B| maarja voordeel is weer dat dat ding me geen rooie cent aan onderhoud kost en met de 106 had ik elke 2mnd wel iets :+
 
bah, morgen toets BE geneuzel.

vandaag begonnen met leren, morgen toets :')

Heb morgen toets bedrijfsadministratie. Er wordt een balans gegeven. Dan moeten wij even de dagboeken maken, journaal, kolommenbalans, eindbalans

Wel te doen. En ik mag een 4 halen. muhaha
 
Heb morgen toets bedrijfsadministratie. Er wordt een balans gegeven. Dan moeten wij even de dagboeken maken, journaal, kolommenbalans, eindbalans

Wel te doen. En ik mag een 4 halen. muhaha

bedrijfseconomie en administratie zijn het zelfde toch? Jij krijgt dan overgens daarbij een waslijst met kosten&uitgaven denk ik toch...

Lijkt in ieder geval al meer op BE dan dat koosniveauloos be van marien :+ haha, wat een grap, multiple choice be proefwerk :P
 
is jostie voor "ik ben gelukkig" ? Moet je niet slapen ouwe trossen bananen bestuurder?


Jaja nog ff douchen en dan ga ik. Moest nog ff politiek correct antwoord geven op baksteen zijn reply :Y in motorscooter gejat dief vrijuit ofzo topic. :+



Mijn recordn met mijn 106 1.4 1:16,7 ofzo :+
 
Gast, daar heb ik al moeite mee. KUT BE

ik kan denk ik be uitleggen in een uur als je al wat kennis van termen e.d. hebt.

Je moet gewoon de basis regels kennen. En dan voor mijn gevoel de 4 belangrijkste verschillen onthouden: kosten&uitgaven en verliesEnwinst&liquiditeitsoverzicht.

Om dit een beetje goed in de vingers te hebben is het wel noodzaak 2 of 3 grote opgaves te oefenen.

Eenmaal met de basisregels en de 4 belangrijkste verschillen moet het mogelijk zijn al die shit goed te kunnen doen zonder dat je nadenkt wat je doet.

Aan de andere kant, bij mij waren er maar enkele mensen elk blok opnieuw die BE in één keer haalden. Ik was er een van :+
BE is net de shit die ik uit mijn mouw schud :z
 
Het gaat goed wat maakt dat het steeds later wordt,
begint er op te lijken dat ik lijd aan een chronisch slaaptekort.
ik ga later naar bed, en sta vroeger op,
douche trek mijn broek enzo aan daarna hoepel ik op.

ik blijf me op rijmen richten.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
nu gaan peoples voor de doekoes maar ik sta nog rood.
tegenslagen, plus teleurstellingen, kwellingen,
fake peeps bellen me, wat wil je beef Wellington?
stoere homies, stoere tronies, niet ouwehoeren fonies
het komt niet over zo t’is hoogstens komisch.
 
ik kan denk ik be uitleggen in een uur als je al wat kennis van termen e.d. hebt.

Je moet gewoon de basis regels kennen. En dan voor mijn gevoel de 4 belangrijkste verschillen onthouden: kosten&uitgaven en verliesEnwinst&liquiditeitsoverzicht.

Om dit een beetje goed in de vingers te hebben is het wel noodzaak 2 of 3 grote opgaves te oefenen.

Eenmaal met de basisregels en de 4 belangrijkste verschillen moet het mogelijk zijn al die shit goed te kunnen doen zonder dat je nadenkt wat je doet.

Aan de andere kant, bij mij waren er maar enkele mensen elk blok opnieuw die BE in één keer haalden. Ik was er een van :+
BE is net de shit die ik uit mijn mouw schud :z

BE is en blijft kut, maar over het algemeen zijn de dingen wel goed te leren, maar daarna ben ik het al weer kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat goed wat maakt dat het steeds later wordt,
begint er op te lijken dat ik lijd aan een chronisch slaaptekort.
ik ga later naar bed, en sta vroeger op,
douche trek mijn broek enzo aan daarna hoepel ik op.

ik blijf me op rijmen richten.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
nu gaan peoples voor de doekoes maar ik sta nog rood.
tegenslagen, plus teleurstellingen, kwellingen,
fake peeps bellen me, wat wil je beef Wellington?
stoere homies, stoere tronies, niet ouwehoeren fonies
het komt niet over zo t’is hoogstens komisch.

Opgezwolle...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan