Student op de motor! - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merc, die 90 euro is dat all- inclusive, en past dat ook op een cbr600 toevallig, zit er zelf nl ook aan te denken om zoiets aan te schaffen.

Nee, ex verzenden ;) verder wel alles.. je moet alleen WEL heldere koplamp hebben volgens mij.. moet je ff contact opnemen met suzuki/yoshimura van het forum :) (zit in het gsx-r 600/750 topic
 
Wil dr iemand een circuitdag kopen? 175 euro groep 1 op assen op 17 juli

Kreeg de rekening van mijn achterschokbreker voor mijn neus.. viel wat hoger uit dan ik dacht dus ben nu genoodzaakt om hem te verkopen..
 
Wil dr iemand een circuitdag kopen? 175 euro groep 1 op assen op 17 juli

Kreeg de rekening van mijn achterschokbreker voor mijn neus.. viel wat hoger uit dan ik dacht dus ben nu genoodzaakt om hem te verkopen..

Aiii dat is wat minder maargoed, wel weer een goede schokbreker er voor trg :+ Circuitdagje lijkt me leuk maarre die 175 euro die kan ik momenteel wel ff beter gebruiken dus helaas kan je hem niet aan mij slijten :W


Me hier ook maar eens laten zien :W Ben student werktuigbouwkunde en heb een Suzuki *D

Welkom hier... :W :W :W Een mooie gixxer 600 K4 rijdt je zie ik, erg mooie motor vind ik!!

@ De rest alweer zo'n student die het met een ouwe brikker moet doen van bouwjaar 2004. :9 Gaat steeds slechter met de studenten. _O-
 
h1 = koekblik volgens mij

h4 = motor met apart grootlicht (of koekblik)
h7 = motor met grootlicht en dimlicht in 1 (of koekblik)

w5w = stadslichtje
t4w = stadslichtje

Geloof dat het zo is..


Ahhhh, dus dan zou ik h7 moeten hebben?

Wil dr iemand een circuitdag kopen? 175 euro groep 1 op assen op 17 juli

Kreeg de rekening van mijn achterschokbreker voor mijn neus.. viel wat hoger uit dan ik dacht dus ben nu genoodzaakt om hem te verkopen..


Daar gaan je steppies aan de grond buitenom een gixxer 1000 inhalen.

:+

Flink balen, anders verkoop je je gxxer 600 aan mij? Wil hem wel overnemen voor een leuk bedrag. Krijg je mn 750 srad erbij!

Deal?

Me hier ook maar eens laten zien :W Ben student werktuigbouwkunde en heb een Suzuki *D

Dacht je al eens eerder hier gezien te hebben, of in het vorige topic.

In ieder geval welkom.....nog een japrijder erbij!

:Y
 
Ahhhh, dus dan zou ik h7 moeten hebben?
Nee, denk dat je 2x een h4 moet hebben.. (staat als het goed is ook op je lampje?
Daar gaan je steppies aan de grond buitenom een gixxer 1000 inhalen.

:+

Flink balen, anders verkoop je je gxxer 600 aan mij? Wil hem wel overnemen voor een leuk bedrag. Krijg je mn 750 srad erbij!

Deal?
Als jij mij 9.000 geeft, Krijg je mijn gixxer! maar dan wil ik wel 750 nog hebben O-)
Dacht je al eens eerder hier gezien te hebben, of in het vorige topic.

In ieder geval welkom.....nog een japrijder erbij!

:Y

*O*
 
Als je in Zwanenburg hebt gelest, dan kan dat idd. :P
Hij rijd lekker, veel meer koppel dan mijn cb'tje, en zier er nog netjes uit. De bochten gaan wel met een stukje minder gevoel, maar ik heb m net ;)
Dat frame van die 350 is een stukje slapper.

Nee niet in Zwanenburg gelest, maar in Utrecht. Maar ik denk dat de CB 500 een van de meest gebruikte lesmotoren is in NL...
 
Nee niet in Zwanenburg gelest, maar in Utrecht. Maar ik denk dat de CB 500 een van de meest gebruikte lesmotoren is in NL...

Ik denk dat de kawa er-5 samen met de cb 500 bovenaan staan, zie maar weinig mensen op een gs 500 lessen
 
Laatst bewerkt:
Nee, denk dat je 2x een h4 moet hebben.. (staat als het goed is ook op je lampje?

Nooit eruit gesloopt, maar wacht wel af wat soesbabe haalt. Dan hoor ik t wel.

:YAls jij mij 9.000 geeft, Krijg je mijn gixxer! maar dan wil ik wel 750 nog hebben O-)

Oww, is je motor zo weinig waard dan? 9000 ballen tover ik zo uit mn broek.

:P


Redelijk goed weer, niemand gaan rijden? Twijfelde nog of ik zou gaan rijden, toch maar niet gedaan. Lees net nog ff dat we het hadden over wat we allemaal als (bij)baan hebben.

Ben taxichauffeur in regio Amersfoort.

(waarom woon je in almere en werk je in amersfoort)

Dat komt omdat ik enkele jaren in soest heb gewoond, en toen al als taxichauffeur de straten onveilig maakte. Ken de omgeving daar redelijk, en heb geen zin om een grote stad te gaan rijden.
 
ik een kawa er500 en nu zelf op een gs500 maja lessen is allang voorbij:D

zijn er nog mensen aan het werk op school met de motor op het schoolplein?
ik op me werk met de motor is ook wel leuk *O* kijk nu teminste uit naar de terugweg :] *O*
 
ik een kawa er500 en nu zelf op een gs500 maja lessen is allang voorbij:D

zijn er nog mensen aan het werk op school met de motor op het schoolplein?
ik op me werk met de motor is ook wel leuk *O* kijk nu teminste uit naar de terugweg :] *O*


Heb ik ook altijd, maar dan met school. Vaak genoeg eerder weggegaan om stukje te gaan rijden.


:Y


Als je dat je baas een paar keer flikt, hoef je niet meer terug te komen.
 
Heb ik ook altijd, maar dan met school. Vaak genoeg eerder weggegaan om stukje te gaan rijden.


:Y


Als je dat je baas een paar keer flikt, hoef je niet meer terug te komen.

Als je dat op school een aantal keer doet, wordt je gewoon gevraagt om wat vaker te komen :9



:+
 
en meteen wat extra schoolgeld neerleggen
maar ik moet nog 70 minuutjes en dan kan ik het parkoer amsterdam almere af gaan leggen. zal wel file worden maja we kunnen er doorheen O-)
 
Als je dat op school een aantal keer doet, wordt je gewoon gevraagt om wat vaker te komen :9



:+

Bij mij niet hoor. Moet je lekker zelf weten, sommige vakken zijn wel verplicht andere weer niet. Welke klas zit je trouwens Merc? Neefje van me zit ook bij jou op school, zelfde opleiding.



en meteen wat extra schoolgeld neerleggen
maar ik moet nog 70 minuutjes en dan kan ik het parkoer amsterdam almere af gaan leggen. zal wel file worden maja we kunnen er doorheen O-)

Kijk eens aan, nog iemand uit almere. Welke wijk woon je?
 
Bij mij niet hoor. Moet je lekker zelf weten, sommige vakken zijn wel verplicht andere weer niet. Welke klas zit je trouwens Merc? Neefje van me zit ook bij jou op school, zelfde opleiding.Kijk eens aan, nog iemand uit almere. Welke wijk woon je?

Ik had het over de middelbare school ;)

Ik zit in het eerste jaar.. :)
 
Ik had het over de middelbare school ;)

Ik zit in het eerste jaar.. :)

Ow, maar middelbare school komen volgens mij geen leerlingen met motor naar school.

:N

Maarre, dan zit mijn neefje een of twee klassen hoger dan jou. Zelfde opleiding als het goed is.
 
Ow, maar middelbare school komen volgens mij geen leerlingen met motor naar school.

:N

Maarre, dan zit mijn neefje een of twee klassen hoger dan jou. Zelfde opleiding als het goed is.

jawel hoor! ik ging naar school met de motor! :+
 
Welkom hier... :W :W :W Een mooie gixxer 600 K4 rijdt je zie ik, erg mooie motor vind ik!!
Merci :W Inderdaad heel mooi model :Y :9~ ;)

alweer zo'n student die het met een ouwe brikker moet doen van bouwjaar 2004. Gaat steeds slechter met de studenten.
Ja, wij studenten moeten het doen met de afdankertjes uit de samenleving ;( :+
Dacht je al eens eerder hier gezien te hebben, of in het vorige topic.

In ieder geval welkom.....nog een japrijder erbij!

:Y
Bedankt :) Hier niet hoor :P Volgens mij herken je mij uit het 600 of 750 topic of van de circuitmeeting 29 april j.l. of bijbehorend topic :9
 
Bedankt :) Hier niet hoor :P Volgens mij herken je mij uit het 600 of 750 topic of van de circuitmeeting 29 april j.l. of bijbehorend topic :9

Zeker wel in 750 topic denk ik. En verder, 29 juli zandvoort is ook mogelijk. Mijn korte termijngeheugen werkt niet zogoed, hehehehe.

Je moet ff TS zeggen dat ie je in beginpost moet knallen.


:Y



Ik in almerstad-muziekwijk en jij?

thijs



Ahhh, dan woon k bij je in de buurt. Literatuurwijk west. Deze buurt is (vooralsnog) 1 van de veilige buurten van Almere. Of zijn er in deze wijk al motoren gestolen?

Bij mij hier om de hoek staat altijd een motor buiten, zonder hoes en in weer in wind. Een diversion volgens mij, geen al te oud model en die staat er nog steeds.

Denk dat we een keertje moeten rijden heh? Alhoewel, hier in de omgeving weinig spannende routes volgens mij.
 
Merci :W Inderdaad heel mooi model :Y :9~ ;)

Hoe bevalt die je verder?Ik wil eind dit jaar, begin volgend jaar een gixxer K5 of K6 kopen... Liefst de K6 maargoed ff kijken of het met de inkomsten ook goed gaat ;) Maarre met een K5 ben ik ook wel heeeeel erg tevreden hoorr, super mooi model!! *O* *O* *O* Een cbr 600 rr behoort ook nog tot de mogelijkheden :+
 
Hoe bevalt die je verder?Ik wil eind dit jaar, begin volgend jaar een gixxer K5 of K6 kopen... Liefst de K6 maargoed ff kijken of het met de inkomsten ook goed gaat ;) Maarre met een K5 ben ik ook wel heeeeel erg tevreden hoorr, super mooi model!! *O* *O* *O* Een cbr 600 rr behoort ook nog tot de mogelijkheden :+

Ja jemug.. koop een nog ouder brik :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan