Student op de motor! - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk voor elkaar!!
En jij krijgt als dank voor t gebruik van je motor dat akra systeem :P

Anders mag ie mijn brommert ook wel een paar keer laten janken daar in ruil voor zo'n systeem :9

Waar komt die zaak te zitten eigenlijk?
 
nou krijgen is een groot woord. maar flinke korting en montage afstellen en gelijk de hele motor nalopen moeten we wel uitkomen. ik zie het wel. Ik wilde het systeem toch hebben dus, zo kwam het ook te spraken.

de zaak komt in Noordwijkerhout te zitten
 
Helloooooo,

Heb ik in mijn afwezigheid nog dingen voor in de Openingspost gemist? :P

Ja, of je deze kon toevoegen aan OP:

widget


Thanks....
 
Goeiemorgen ijverige studenten en luie donders*!

Vandaag laatste dag stage: HEEEEEEEEERRRRLIJK!!!!














(* zelf bepalen waar je bijhoort)
 
Laatst bewerkt:
we hadden laatst over botsmutsen en vizieren:

Hier is ie dan mijn nwe botsmuts:
[afbeelding]

Wow dat is zekers een mooi helmpie... niet zo schreeuwerig als de meeste designs, daar houd ik niet zo van.

Maakt zo'n spoilertje een verschil voor het windgeruis? Of wat is de reden dat die erop zit... Ik dacht dat die dingen meestal op autosport helmen gebruikt werden in de formule klasses, om te zorgen dat er geen luchtstroom tussen het hoofd en de hoofdsteun kwam...
 
Goeiemorgen ijverige studenten en luie donders*!

Vandaag laatste dag stage: HEEEEEEEEERRRRLIJK!!!!














(* zelf bepalen waar je bijhoort)

Hey same here! Laatste dag op de stage vandaag, dus we gaan het vanmiddag eens goed op een zuipen zetten!
Overigens betekend het niet dat ik nu vakantie heb, aangezien mijn onderzoek nog lang niet klaar is... maargoed, de rest ga ik thuis doen en aangezien er niet echt een deadline is gaat dat ook gewoon op mijn dooie gemakkie. Eerst maar eens even twee weekjes een tourtje rond de Baltische zee maken en een kijken hoe die Estse en Russische damesch zijn ten opzichte van de Zweedse! ;)
 
Wow dat is zekers een mooi helmpie... niet zo schreeuwerig als de meeste designs, daar houd ik niet zo van.

Maakt zo'n spoilertje een verschil voor het windgeruis? Of wat is de reden dat die erop zit... Ik dacht dat die dingen meestal op autosport helmen gebruikt werden in de formule klasses, om te zorgen dat er geen luchtstroom tussen het hoofd en de hoofdsteun kwam...

Ik heb nog niet getest, maar Smiling Pitbull heeft zelfde model nadat ie een schuberth had. Aldus hem: De schubert is wat stiller, maar die heeft een "acoustic coular" dat heet bij shoei een "whisperkit" maar die is niet standaard.
Ik heb nu iig meest lawaaierige helm:airoh mathisse. Dus ik ga sowieso vooruit, verder vind ik op snelweg oordoppen fijn.
Maar vorm van helm moet liften voorkomen, daarom ook dat randje achter in je nek aan buitenkant van de helm. Extra voordeel van de spoiler, je krijgt daar een lage druk gebied achter die de lucht uit de helm zuigt (via ventilatie gaten achterkant spoiler).
 
Goedemorgen allemaal :W :W :W

Wat is dat toch heerlijk uitslapen.... was al bijna vergeten wat het was na een jaartje van veel vroeg op staan :+ Jammer dat het geeen mooi weer is vandaag, gisteravond nog wel ff een lekker ritje gemaakt! *O*
 
Goedemorgen allemaal :W :W :W

Wat is dat toch heerlijk uitslapen.... was al bijna vergeten wat het was na een jaartje van veel vroeg op staan :+ Jammer dat het geeen mooi weer is vandaag, gisteravond nog wel ff een lekker ritje gemaakt! *O*
Goeiesmorgens... ik lees allemaal dat jullie nog moeten gaan drinken, maar ik was vannacht om hafl 4 thuis en heb nu een donderse kater in me kop :X

Niet zo handig van mezelf, ik hoop dat het wel wat beter gaat zo, want morgen moet ik wel op en top fit zijn om naar Assen te gaan... maar goed nu eerst maar ff uit luieren en wat eten ofzo :Z
 
Goeiesmorgens... ik lees allemaal dat jullie nog moeten gaan drinken, maar ik was vannacht om hafl 4 thuis en heb nu een donderse kater in me kop :X

Niet zo handig van mezelf, ik hoop dat het wel wat beter gaat zo, want morgen moet ik wel op en top fit zijn om naar Assen te gaan... maar goed nu eerst maar ff uit luieren en wat eten ofzo :Z


Vervelend he zo'n katertje... gelukkig heb ik eigenlijk zelden een kater als ik bier gezopen heb!! *O* Btje moe en duf maarre voor de rest helemaal *O*

Straks ff de kwalificatie kijken om 13uur *D In augustus rijdt ik zelf ook op Assen, wat heb ik daar zin aan!! *O* *O* *O*
Circuitdagje gekregen van mijn stageadres, de eigenaar rijdt zelf ook motor en die gaat dan ook mee met nog een paar anderen, dus een mooi dagje fun!!Al ga ik niet maximaal knallen, wil wel met een rijdende motor trg komen :+ En als hij op zijn bek gaat maakt hem toch niks uit, heeft toch geld zat _O-
 
Zag btw deze r6 van 2003 nog bij Ten Kate staan, wel een mooi ding volgens mij. bouwjaar 2003, 16.000km gelopen en hij kost 7750. Maarre bij Ten Kate kan je nog wel goed onderhandelen.... *O* Vind het wel een mooie kleurstelling, maar denk toch dat ik liever een gsx-r 600 K5/K6 of een cbr 600rr heb... :+

c4e1abda981cda03e54094503b73ae12
 
Zag btw deze r6 van 2003 nog bij Ten Kate staan, wel een mooi ding volgens mij. bouwjaar 2003, 16.000km gelopen en hij kost 7750. Maarre bij Ten Kate kan je nog wel goed onderhandelen.... *O* Vind het wel een mooie kleurstelling, maar denk toch dat ik liever een gsx-r 600 K5/K6 of een cbr 600rr heb... :+

[afbeelding]

ik zou toch echt voor een r6 gaan ;)
 
nou krijgen is een groot woord. maar flinke korting en montage afstellen en gelijk de hele motor nalopen moeten we wel uitkomen. ik zie het wel. Ik wilde het systeem toch hebben dus, zo kwam het ook te spraken.

de zaak komt in Noordwijkerhout te zitten

Ik kom wel ff kijken bij de opening.. vriendin woont in rijnsburg dus dat is om de hoek! (kan mijn 25kw gixxer op de testbank gelijk, kan ik kijken hoeveel minder dan 25kw die heeft :P )
 
Zag btw deze r6 van 2003 nog bij Ten Kate staan, wel een mooi ding volgens mij. bouwjaar 2003, 16.000km gelopen en hij kost 7750. Maarre bij Ten Kate kan je nog wel goed onderhandelen.... *O* Vind het wel een mooie kleurstelling, maar denk toch dat ik liever een gsx-r 600 K5/K6 of een cbr 600rr heb... :+

[afbeelding]

Ikzou echt voor een gixxer k7 gaan :+
 
Vervelend he zo'n katertje... gelukkig heb ik eigenlijk zelden een kater als ik bier gezopen heb!! *O* Btje moe en duf maarre voor de rest helemaal *O*

Straks ff de kwalificatie kijken om 13uur *D In augustus rijdt ik zelf ook op Assen, wat heb ik daar zin aan!! *O* *O* *O*
Circuitdagje gekregen van mijn stageadres, de eigenaar rijdt zelf ook motor en die gaat dan ook mee met nog een paar anderen, dus een mooi dagje fun!!Al ga ik niet maximaal knallen, wil wel met een rijdende motor trg komen :+ En als hij op zijn bek gaat maakt hem toch niks uit, heeft toch geld zat _O-


WTF !!!
Een circuitdagje gekregen van stage, uber relax! Ik zit nu op mn laatste stagedag maar ik zie t nog niet gebeuren dat ik dat zodalijk ook krijg. Maar ik ga het zeker ff voorstellen :p
Wanneer ga je rijden?
 
Circuitdagje gekregen van mijn stageadres, de eigenaar rijdt zelf ook motor en die gaat dan ook mee met nog een paar anderen, dus een mooi dagje fun!!Al ga ik niet maximaal knallen, wil wel met een rijdende motor trg komen :+ En als hij op zijn bek gaat maakt hem toch niks uit, heeft toch geld zat _O-

Ik wil ook zo'n stage!! :9~
 
Zag btw deze r6 van 2003 nog bij Ten Kate staan, wel een mooi ding volgens mij. bouwjaar 2003, 16.000km gelopen en hij kost 7750. Maarre bij Ten Kate kan je nog wel goed onderhandelen.... *O* Vind het wel een mooie kleurstelling, maar denk toch dat ik liever een gsx-r 600 K5/K6 of een cbr 600rr heb... :+

[afbeelding]
Ik zeg CBR600RR !

(ja, ook al rij ik een gixxer600 ;) )
 
Zag btw deze r6 van 2003 nog bij Ten Kate staan, wel een mooi ding volgens mij. bouwjaar 2003, 16.000km gelopen en hij kost 7750. Maarre bij Ten Kate kan je nog wel goed onderhandelen.... *O* Vind het wel een mooie kleurstelling, maar denk toch dat ik liever een gsx-r 600 K5/K6 of een cbr 600rr heb... :+

[afbeelding]
Deze R6 is mooi! Alleen jammer van die blauwe poppen bij de voorrem O-)
De CBR600RR is ook mooi ;)


Edit: vervang "is" door "vind ik" :P
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker rlx zo'n circuitdagje, krijg je he als de baas dezelfde hobby heeft ;) Wanneer weet ik nog niet precies, moest die nog ff kijke wanneer het ook alweer was. iig in augustus ergens dus hoop op mooi weer.... *O*

Gixxer K7 kan ik nog niet betalen, met een K6 of K5 ben ik ook wel meer dan tevreden ;) Maargoed eerst maar is ff kijke welke nou het beste rijdt... :+ Zo ga weer Kwalificatie kijken @ Assen :Y
 

Dit filmpje is waar ik ook wel is rijdt (vlak bij mij in de buurt), alleen die rondje wat zij doen vind ik niet mooi. Ik ga meestal de andere kant op, mooiere bochten... :] *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan