Student op de motor! - Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering man ik was gisteren helemaal ready to go :Y En dan haken al die fokkin' pussy's af :( Waar zijn de oldskool weekenden van vroeger, waar er gewoon elk weekend hard werd gezopen en dat je maandag morgen nog steeds zwetend van de alcohol op de trein staat te wachten :?
 
Tsjah, ik had hier gister hetzelfde.. Rond 10 uur lag ik lekker op de bank een filmpje te kijken en biertjes te drinken.. Komen kameraden langs, paar jointjes roken, maar toen was ik al zo stoned/lui dat ik niet meer vooruit te branden was.. Volgende week weer gewoon aan de whisky *O*.. Lang geleden dat ik tot 6 uur in de stad heb gehangen
 
Laatst bewerkt:
72180_LucyPinder10_123_812lo.jpg
 
Pffff, Gigi is zo'n fucking lekker wijf he. Ze was een keer op een release party waar ik ook was hebben maat van mij en ik nog tijdje met haar gepraat. Jezus :9~ :9~~


Heb een keer met haar zitten chatten een half uurtje ofzo, was toen via een radiostation en ik was eigenlijk de enige in de chatbox. Heel open en geïnteresseerd persoon. :} Ze heeft ook nog een zusje die 2 jaar jonger is ofzo :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan