Student op de Motor! - Deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja ik werd nog ingehaald door een CLS met 4 uitlaten. Ik wilde toch maar niet al te hard voor hem uitrijden op een weg met veel bomen en een koude motor.

Blijf het wel echt een megavette wagen vinden.
 
triest figuur. Je bent pas echt koning als je je stuurgewichten aan de grond kan rijden zonder op je bek te gaan.
Maat van mij op zx10 2007:

full


Klaar hoor.
 
Prutser, vallen met lesmotor betekent dat je nooit goede rijder zal worden. Iel2.

Ik zeg toch niet dat ik gevallen ben, ga gewoon met stepjes aan de grond door de bochten :P

Trouwens een beste som geld die je terugkreeg (of moest je juist betalen???)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg toch niet dat ik gevallen ben, ga gewoon met stepjes aan de grond door de bochten :P

Trouwens een beste som geld die je terugkreeg (of moest je juist betalen???)

Teveelbet. staat er boven, dus hij zal het wel teruggekregen hebben.

Is niet zoveel hoor, ik heb het immers in mijn broekzak.

Net trouwens paar nieuwe pc onderdelen gekocht, 650 eu armer. Kan ik weer paar jaar vooruit. Verdomme
 
Wat een bazen toch hier :P Vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens met de trein gegaan. Moest dagje naar KB voor onderzoek, maar wat een paupers reizen met dat OV zeg :r . GVD 45 min staan in een gang vol met van die blije kantoorslaven.
 
Wat een bazen toch hier :P Vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens met de trein gegaan. Moest dagje naar KB voor onderzoek, maar wat een paupers reizen met dat OV zeg :r . GVD 45 min staan in een gang vol met van die blije kantoorslaven.

Klopt. Da's mij ook al opgevallen. Soms kom je echt enorm vreemd volk tegen. :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan