Student op de motor - Deel 24 - Billy vs All

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, doen niks. Enige die echt vermogenswinst opleveren zijn de akra's. Vandaar ook mijn keus. R1 nu perfect afgesteld :} :}

En geluid gewoon super vet. Teveel lawaai vind ik niks. Geluid moet bij je bike passen. Kereltje hier in Assen rijdt een 400 met een bak herrie, gaat nergens over. Tering lawaai en ding haalt net 110. :N Teveel lawaai is net als met titanium kneepads, 1 seizoen leuk daarna gewoon mee ophouden.

Gewoon strak.
Haha net als max toen. 25kw 636 en had ie speciaal uit amerika zon uitlaat bestelt. Zon gp- geval.. Bijna zonder uitlaat zo hard als t was.. Maar gewoon vrij sneu als j em dan in dat filmpje met billy op de cb250 ziet... Komt ie steeds 10 sec later en 30km langzamer langs als die cb en nx250 :P dan moet je je toch gaan schamen hoor!.

Ow en ik heb ook een bossuperbike maar vind t opzich best mee vallen... (maar ik heb ook wel rondjes zonder uitlaat gemaakt :X zal daar mss door komen.. )

Kut trein. Zit nu al 2 uur... Nu pas in zwolle...
 
Haha net als max toen. 25kw 636 en had ie speciaal uit amerika zon uitlaat bestelt. Zon gp- geval.. Bijna zonder uitlaat zo hard als t was.. Maar gewoon vrij sneu als j em dan in dat filmpje met billy op de cb250 ziet... Komt ie steeds 10 sec later en 30km langzamer langs als die cb en nx250 :P dan moet je je toch gaan schamen hoor!.

Ow en ik heb ook een bossuperbike maar vind t opzich best mee vallen... (maar ik heb ook wel rondjes zonder uitlaat gemaakt :X zal daar mss door komen.. )

Kut trein. Zit nu al 2 uur... Nu pas in zwolle...
Whaha. Dat was ook een prachtig figuur. Heeft iemand z'n nr nog? Bel ik hem of ie donderdag ook komt bieren _O- _O-

Over fucking losers gesproken _O- _O-
_O- _O-
 
Iemand had licensie recht op 1 van mijn nummers geeist.. Weet niet of jij dat was of iemand anders voor de grap.maar heb t geluid moeten verwijderen en standaard nummer van zon lijst van youtube geplukt... Vandaar :P

Wel vrij irri die licentie gezeik
 
Als ik me cam steun op me helm ductape.. Is dit dan schadelijk voor de lak van me helm? Heb een suomy spec1r..
Of heeft iemand een beter id om chill te filmen? Als ik m op me tank doe zijn wheelies zo saai.. Zie je enkel lucht...
 
Als ik me cam steun op me helm ductape.. Is dit dan schadelijk voor de lak van me helm? Heb een suomy spec1r..
Of heeft iemand een beter id om chill te filmen? Als ik m op me tank doe zijn wheelies zo saai.. Zie je enkel lucht...
Overal waar ik ductape een tijdje op laat zitten blijft er gore plaklijmlaag zitten.
Dusch, schadelijk? Geen idee, wel ontzettend ranzig.
En eraf halen met aggresieve schoonmaak middelen die weekmakers uit je helm trekken lijkt me ook niet goed. :W
 
Duidelijk dus.. Dan maar f me oude helm ombouwen. Zag op youtube ook iemand die een gat in zijn helm had gemaakt voor dezelfde cam als ik heb. En aan al zijn beelden te beoordelen werkt dat goed. Kan je ook gewoon praten in de mic... Kijk maar bij downshift83 en dan bij gear.. Erg leuke rijfilmpjes heeft ie trouwens! Tipje dus :P
 
een gat in je helm maken voor je cam? zeker ook nog vastgemaakt met een bout?

_O-

anyways, ik duik ff de schuur in, even de kappen van m'n moto sleutelen en de koplamp erop beunen.
 
In t kinstuk.. Geen id hoe die em vast zet.. Zegt ie er niet bij.. Zie de video maar.. Hij heeft er ook veel wheelies mee gefilmt dus zit goed vast geloof ik..
 
Joepie m'n Rizomoeder spiegels zijn binnen. *O*

Wat betrefd de uitlaten, ik ben tevreden met m'n standaard pijp. O-) Die Termi's klinken lekker donker zonder dat ze echt een asociaal geluid produceren. Alhoewel als PinoY op het achterwiel langs de Mac komt zetten dan lijkt het wel of de duitsers binnenvallen.
Op vollast lijkt een Corsaro net een bommenwerper uit de 2e wereldoorlog. 8-)
De dealer kon mij niet adviseren om de DB-killer te verwijderen, volgens hem is het dan wel asociaal. -O-
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk dus.. Dan maar f me oude helm ombouwen. Zag op youtube ook iemand die een gat in zijn helm had gemaakt voor dezelfde cam als ik heb. En aan al zijn beelden te beoordelen werkt dat goed. Kan je ook gewoon praten in de mic... Kijk maar bij downshift83 en dan bij gear.. Erg leuke rijfilmpjes heeft ie trouwens! Tipje dus :P

volgens mij kun je dan net zo goed geen helm opdoen, als je er een gat in maakt. Als je dan valt, splatterd hij denk ik helemaal uit elkaar op de plek van het gat ofzo :?
Krijg je van die faces of death acties :/

Joepie m'n Rizomoeder spiegels zijn binnen. *O*

Wat betrefd de uitlaten, ik ben tevreden met m'n standaard pijp. O-) Die Termi's klinken lekker donker zonder dat ze echt een asociaal geluid produceren. Alhoewel als PinoY op het achterwiel langs de Mac komt zetten dan lijkt het wel of de duitsers binnenvallen.
Op vollast lijkt een Corsaro net een bommenwerper uit de 2e wereldoorlog. 8-)
De dealer kon mij niet adviseren om de DB-killer te verwijderen, volgens hem is het dan wel asociaal. -O-

kortom, twin geluid :z
 
Zo mijn dynamica toets zit erop :r
Zal wel weer een mooi cijfer zijn B|

Tijd om tv te kijken en vroeg naar me nest te gaan.
 
volgens mij kun je dan net zo goed geen helm opdoen, als je er een gat in maakt. Als je dan valt, splatterd hij denk ik helemaal uit elkaar op de plek van het gat ofzo :?
Krijg je van die faces of death acties :/kortom, twin geluid :z

is lezen nou echt zo moeilijk :z

geen gat in de helm, maar in het kinstuk..
KIJK

 
is lezen nou echt zo moeilijk :z

geen gat in de helm, maar in het kinstuk..
KIJK


nee hoor, ik beeld mij alleen de eventuele gevolgen in. Ik houd wel van smerige fantasietjes. Ik zie al helemaal voor me hoe je met je kinstuk op de grond crash, de shit versplinterd en, je hoofd naar voren klapt en met je kaak over het beton schuurt *O*
 
nee hoor, ik beeld mij alleen de eventuele gevolgen in. Ik houd wel van smerige fantasietjes. Ik zie al helemaal voor me hoe je met je kinstuk op de grond crash, de shit versplinterd en, je hoofd naar voren klapt en met je kaak over het beton schuurt *O*
Dan moet ik direct denken aan Edward Scissorhands. Die kerel heeft straks geen scharen als handen maar een camera als mond. :o Zal wel weer een één of andere halfgare Amerikaan zijn die levensmoe is. :W
 
Laatst bewerkt:
Wat ik nooit snap!

In het weekend wil je uitslapen en lukt het niet.
En doordeweeks moet je er vroeg uit en wil je lijf wel uitslapen! -O-

Ow, wacht....
Ik kom te laat,

Bus. :W

En daar sta je dan.
20 minuten te wachten op de bus, die niet komt. :')

Gelukkig heb ik lieve ouders en mocht ik de auto lenen. :z Right on time!
 
mwah kans dat ik op me kinstuk val is niet zo heel groot, kan best goed vallen :P
en je haalt enkel het stukje waar normaal het winddingetje zit weg, dus dat zal niet veel afdoen van de stevigheid..

en tis toch ook legaal om zonder kinstuk te rijden in NL?
 
mwah kans dat ik op me kinstuk val is niet zo heel groot, kan best goed vallen :P
en je haalt enkel het stukje waar normaal het winddingetje zit weg, dus dat zal niet veel afdoen van de stevigheid..

en tis toch ook legaal om zonder kinstuk te rijden in NL?
Is op je schouder tapen een optie anders?
Of op je onderarm, kun je ook nog wijzen met camera enzo :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan