Student op de motor! - Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
uhmmm...de motor was een opknappertje...moeten een paar dingen aan gebeuren.

Nieuwe/andere voorvork, nieuw voorspatbordje, nieuw voorbandje, andere knippers, andere spiegels, andere/geen topkuip, een motorspoilertje en een nieuw laagje verf voor de kappen + alle kappen repareren.

En ook nog eens een nieuwe uitlaat :)

En dan nog wat kleine dingetjes

Voor de oude staat zie hier

Is met recht een opknappertje :Y
 
hoe laat moet je? smiddags gaat het vanuit het westen regenen, dus als je eind van de middag moet kan je lachen ;)
Ik moet om een uur of 12 geloof ik.. Ga gewoon lekker een beetje geinen.. eens kijken hoeveel zown gast kan hebben :P (betaal het toch nie tzelf O-) )
 
Bedankt allemaal :W Jup, ben wel een beetje carbon-gek :Y

Worden er ook meetings georganiseerd voor studenten? :]
 
Laatst bewerkt:
Ja, dus als t morgen ff duurt ik heb ergens tussen 10 en 12 een eindgesprek, maar neem mn laptop mee, dus kan altijd een nieuw deeltje aanmaken :+
 
Ja, dus als t morgen ff duurt ik heb ergens tussen 10 en 12 een eindgesprek, maar neem mn laptop mee, dus kan altijd een nieuw deeltje aanmaken :+

als het aan mij ligt hebben we vanavond deel 5 al aangemaakt, alleen laten de overige stuuds het afweten -O-

Donerdagavond stapavond zeker |(
 
Oke gaan we aftellen dan maar haha, maareh t wordt meer een herfst meeting dan een winter meeting ben ik bang voor jullie... Volgende keer ben ik ook van de parij als t mee zit... ik heb ook eindgesprek voor t project en nog een tentamen volgende week -O-
 
Oke gaan we aftellen dan maar haha, maareh t wordt meer een herfst meeting dan een winter meeting ben ik bang voor jullie... Volgende keer ben ik ook van de parij als t mee zit... ik heb ook eindgesprek voor t project en nog een tentamen volgende week -O-

haha idd, van winterweer is er niet echt sprake. we hadden gehoopt op droog weer en zo rond de 5 graden. maar het wordt graadje of 10 en regen B| .

maargoed, het mag de pret niet drukken lijkt mij *D
 
Oke gaan we aftellen dan maar haha, maareh t wordt meer een herfst meeting dan een winter meeting ben ik bang voor jullie... Volgende keer ben ik ook van de parij als t mee zit... ik heb ook eindgesprek voor t project en nog een tentamen volgende week -O-

De temperaturen zijn goed, maar er wordt alleen maar regen, regen en nog eens regen voorspelt... '(
 
Dat zeg ik herfst, nouja onze SV meeting vorig jaar in de zomer viel ook in het water, maar toch was het super gezellig en was de opkomst groot...
 
precies, gewoon regenkleding aan en gaan met die banaan. alleen zijn mn laarzen waterdicht, op de ritsen na, dus het loopt via mn ritsen naar binnen en er niet meer uit ;)
 
Ik had alleen last van water dat via mn kraag naar binnen kwam en zo naar beneden sijpelde :X en ik heb van die elastische stukken in mn pak die het ook niet lang uithouden met veel water erop :9
 
Laatst bewerkt:
heb je leer of textiel? ik heb waterdichte binnenjas, dus dat is wel chill, alleen de kraag van mn jas is vrij laag, ik rij nog steeds met zomerjas, dus mn nek wordt elke keer 'redelijk' nat. ;)
 
Ik had alleen last van water dat via mn kraag naar binnen kwam en zo naar beneden sijpelde :X en ik heb van die elastische stukken in mn pak die het ook niet lang uithouden met veel water erop :9

Ik ken het probleem, heb van die elastische stukken in het gedeelte bij mijn liezen zitten.

Ook hebben mijn laarzen, als ik de motorbroek er bij in doe nog een beetje ruimte over, wat resulteerd in soppende laarzen :+

Heb nu overigens wel een Goretex-broek, ideaal :}

40 euro bij de legerdump, is zeker aan te raden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan