Student op de motor! - Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
lock.gif

.
Nu eten en motogp kijken :W deeltje 5

Welkom
Student op de motor! - Deel 6
 
Laatst bewerkt:
Als je jezelf herkent in deze persoon wel jah......... :+ _O- :X

Als je op het 25kw stuk doelde wel ja :+

Voor de rest nee :+

Komt wel goed met de verkoop, het duurt even, maarja, dat is met huizenverkoop ook zo.

Hij kan of binnen een week kwijt zijn, of het duurt half een jaar.

Kom je toch gewoon op de Veter naar een triple meeting ;)
 
Als je op het 25kw stuk doelde wel ja :+

Voor de rest nee :+

Komt wel goed met de verkoop, het duurt even, maarja, dat is met huizenverkoop ook zo.

Hij kan of binnen een week kwijt zijn, of het duurt half een jaar.

Kom je toch gewoon op de Veter naar een triple meeting ;)

Nee doelde niet op 25kw ;)


Maarre ik heb goed nieuws!! De V e T e R is zojuist verkocht *O* *O* *O* kreeg complimenten over de staat waarin die verkeerde.... :+

Ennuh voor Tiez erg belangrijk, zonder Leo's dus als je nog interesse hebt kan je ze voor 250 komen halen, stuur me maar ff een berichtje per mail ofzo!
 
Nee doelde niet op 25kw ;)

Maarre ik heb goed nieuws!! De V e T e R is zojuist verkocht *O* *O* *O* kreeg complimenten over de staat waarin die verkeerde.... :+

Ennuh voor Tiez erg belangrijk, zonder Leo's dus als je nog interesse hebt kan je ze voor 250 komen halen, stuur me maar ff een berichtje per mail ofzo!

Zooo, da's goed nieuws! Gefeliciteerd! Dan kan je (als je een beetje op schiet) nog naar de Winterbikkelmeeting op 16 maart als je die ST even snel ophaalt! :+
 
Nee doelde niet op 25kw ;)


Maarre ik heb goed nieuws!! De V e T e R is zojuist verkocht *O* *O* *O* kreeg complimenten over de staat waarin die verkeerde.... :+

Ennuh voor Tiez erg belangrijk, zonder Leo's dus als je nog interesse hebt kan je ze voor 250 komen halen, stuur me maar ff een berichtje per mail ofzo!


GEFELI!!! NU CBR600RR !!!!

ohnee street tripple :+

wat een race, eerste helft was weer als vanouds... daarna helaas, rossi zakte terug en die stoner rijd weer weg.... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan