Student op de motor! - Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een echte nachtrace kan je het niet noemen......... man man wat een energieverspilling met die bouwlampen zeg :? :+
 
Een echte nachtrace kan je het niet noemen......... man man wat een energieverspilling met die bouwlampen zeg :? :+

Maar toch, het heeft wel wat. :Y Ondanks de vele verlichting vind ik het wel mooi hoor, en je ziet zeker dat het niet overdag is.


Zondag...mijn enigste dag dat ik helemaal vrij ben..en dan is het dit weer. ;( Om depressief van te worden..
 
Laatst bewerkt:
Is dit wat voor de OP?

full
 
Ik vind hem tof :)


Wel zin om vanavond ff het gp-circus te gaan volgen. Natuurlijk niet alleen motogp, maar ook de 125 en 250 *O* Ben wel benieuwd of de jonge gastjes in de 125 een hele race snel kunnen zijn (oa. Webb, Redding).
 
Yes vanaf 17.30 kunnen de kijkbuisstudentjes voor de tv kruipen :+

Wel op eurosport, maar tis nie anders...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem tof :)


Wel zin om vanavond ff het gp-circus te gaan volgen. Natuurlijk niet alleen motogp, maar ook de 125 en 250 *O* Ben wel benieuwd of de jonge gastjes in de 125 een hele race snel kunnen zijn (oa. Webb, Redding).

:Y

Maar dan alleen de koningsklasse ;)

Moet zeggen dat het er tot nu toe wat "spectaculairder" uit ziet, aggresieve rijstijl van iedereen, gezwabber e.d.

Toch vind ik superbike er sneller uit zien dan motogp :?

Maar het blijft leuk.
 
Laatst bewerkt:
Morgûh :W :+

Ook nog even wat geklooit met photoshop:
student.jpg


Of met het deel erbij:
student2%20copy.jpg


Kijk maar of je er wat mee doet.
 
Laatst bewerkt:
Zo iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil? Alleen maar klagen en zeuren en dan een debiel bod doen? Zo iemand? :X

Was er zelf niet bij, moest werken dus mijn vader die heeft voor me waargenomen ;) maarre hij was niet afzeikerig enzo, vond het echt een hele mooie motor en hij reedt super.

Had mijn pa al gezegd dat ik niet wou dat die toer de boer ging doen omdat die nog 25kw rijbewijs heeft..... Dus had hem een beetje hier in de straat laten rijden. Als die brokken maakt zit ik met de gebakken peren. Hij heeft pas in sept. groot rijbewijs. Hij zei tegen mijn pa dat die nog wel contact met me zou opnemen, dus wie weet maarre denk het niet. Zijn van die lui, kijken, kijken, kijken maar neit kopen!
Veelal te herkennen als ze je opbellen en meteen om de laagste prijs vragen, iemand die echt geinteresseerd is komt eerst kijken en wil best wat betalen voor een mooie bike. En tuurlijk wil iedereen er wat afdingen..... Die van mij is immers met 4900euro al zeer scherp geprijsd dus :W


Oh dus je denkt zo over mij :X

;)

Als je jezelf herkent in deze persoon wel jah......... :+ _O- :X
 
Tja, blijft helaas vaak bij interesse...


Toch nog ff één van de laatste posts in dit deeltje meepakken :+ Iedereen straks veel plezier met de MotoGP 8-)

Ach zie het allemaal.... hij hoeft echt niet weg, zit niet met dat ding in mijn maag, en als ik hem voor een lachertje weg moet doen rijdt ik hem liever zelf op!!

Ik ga zo eerst ff karten met wat vrienden en dan vanaaf op 23uur wel ff MotoGP kijken. Is motoGP nu op Eurosport of Eurosport 2?Eurosport 2 hebben wij helaas niet dus O-)
 
@vtrrider die cbr gast in jou verkooptopci is ook beetje van t padje af volgens mij :?

Op ieder potje past een deksel dus ook op jou vtrpotje :+

Alleen dat wachten heeft iedereen een hekel aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan