Student op de motor! - Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het zo erg :P ik net weer even kunnen praten over mon vakantie. deze zomer met 2 vrienden op de motor richting italie, mensen al ervaring met kamperen op de motor? wat voor tent? wat aan kookspullen en licht en zo mee?

ik d8 gewoon 3 tentjes maybe 1 kooksetje voor de kleine dingen en de rest lekker op de BBQ die je per camping koopt *O* man lekker zonnetje mooie bergwegen en landschapjes :9~
 
is het zo erg :P ik net weer even kunnen praten over mon vakantie. deze zomer met 2 vrienden op de motor richting italie, mensen al ervaring met kamperen op de motor? wat voor tent? wat aan kookspullen en licht en zo mee?

ik d8 gewoon 3 tentjes maybe 1 kooksetje voor de kleine dingen en de rest lekker op de BBQ die je per camping koopt *O* man lekker zonnetje mooie bergwegen en landschapjes :9~~

Ik ga helaas nog niet met de motor, omdat geen van mijn vrienden nu motor rijden.

Ga waarschijnlijk met 2 vrienden met de auto op vakantie. Doe ik (als ik rijd, weet ik nog niet) veel ervaring op, en tis altijd wel mooi om dingen te zien.

Weer eens wat anders dan zuipen in Lloret :+
 
is het zo erg :P ik net weer even kunnen praten over mon vakantie. deze zomer met 2 vrienden op de motor richting italie, mensen al ervaring met kamperen op de motor? wat voor tent? wat aan kookspullen en licht en zo mee?

ik d8 gewoon 3 tentjes maybe 1 kooksetje voor de kleine dingen en de rest lekker op de BBQ die je per camping koopt *O* man lekker zonnetje mooie bergwegen en landschapjes :9~~

Maatje van me is nu bezig met motorrijbewijs, maar wij hadden ook het plan opgevat om naar Italie te rijden. Andere vriend is daar geboren en ouders wonen er nog, dus hij is daar in zomermaanden. Daar heen rijden en weekje vakantie vieren ofzo.

Kamperen zal het voor mij alleen niet worden.
 
Lang leven de stakende politie *O*
Anders was ik nu 2 boetes rijker geworden. |(

Het bleef bij een preek, een complimentje over de motor en een locatie waar ik maar moest gaan spelen. (volgens mij hebben sommige die met de winterbikkeltoer gereden, duinweg tussen Noordwijk en Noordwijkerhout).

ps. graag aanpassing in het OP .

Hotbodies led knipperlichten voor +
Ledachterlicht met geintregeerde knipperlichten.
Topblock kentekenhouder
 
is het zo erg :P ik net weer even kunnen praten over mon vakantie. deze zomer met 2 vrienden op de motor richting italie, mensen al ervaring met kamperen op de motor? wat voor tent? wat aan kookspullen en licht en zo mee?

ik d8 gewoon 3 tentjes maybe 1 kooksetje voor de kleine dingen en de rest lekker op de BBQ die je per camping koopt *O* man lekker zonnetje mooie bergwegen en landschapjes :9~~

Wij zoeken gewoon altijd een mooi pensionnetje op.... kost ook niet veel en je hoeft alleen maar een btje kleding e.d. mee te zeulen! :) En s'ochtends en s'avonds staat er een lekker bord met eten voor je klaar *D

Al 2x een buitenlandtripje gemaakt, alleen afgelopen jaar niet. Dit jaar weer een weekje gummen met een maatje van me... Waarschijnlijk ergens in Duitsland, Eiffel of in frankrijk de Vogezen. Kan je ook mooi gummen :] *O*


Lang leven de stakende politie *O*
Anders was ik nu 2 boetes rijker geworden. |(

Het bleef bij een preek, een complimentje over de motor en een locatie waar ik maar moest gaan spelen. (volgens mij hebben sommige die met de winterbikkeltoer gereden, duinweg tussen Noordwijk en Noordwijkerhout).

ps. graag aanpassing in het OP .

Hotbodies led knipperlichten voor +
Ledachterlicht met geintregeerde knipperlichten.
Topblock kentekenhouder

He gedraag je dan ook eens......... :+ ;) 1 boete voor de snelheid en de andere had je dan gekregen voor???
 
Roodlicht, maar volgens mij was het nog oranje. Maar ik kwam aan bij het stoplicht net na een soort doordraaier. waar ik leuk door heen ging met nogal wat kabaal uit de uitlaat. Motoragent stond voor links af bij het stoplicht en keek om omdat hij me aanhoorde komen. ik zag hem staan schakelde snel een paar keer op en ging snel rechtsaf bij de stoplichten omdat deze voor rechtsaf nog op groen stond toen ik aan kwam rijden en sprong net op oranje. Dus kon kiezen of naast hem staan of door net nog oranje naar mijn mening te rijden. Ging dus voor het laatste en meneer agent kwam gelijk achter me aan. Maar hij was wel redelijk, hij gaf aan dat hij ook wel speelde met de motor , maar dat hij de locatie niet geschikt vondt en dat ik dat beter op bij de duinen kon gaan doen. Maar het door naar zijn mening door rood rijden kon hij minder waarderen. Hij gaf een waarschuwing voor het gebeuren omdat ze aan het staken waren.
 
Laatst bewerkt:
Als het mogelijk was stond zelfs mijn motor in mijn kamer...
full
 
Gister maar weer eens degelijk aan het bier gezeten 8-) Nu een lichtelijk katerig gevoel, maar niks ernstigs gelukig :9

Straks weer werken... zin in... B| :N

Ga altijd met plezier werken hoor. Zou eigenlijk ook wat meer willen gaan werken. Alleen straks weer eindscriptie enzo. Gaat ook veel werk in zitten.

Kreeg wel van baas te horen dat ik binnenkort een ritje Oostenrijk heb. Weer eens wat anders dan Nederland en Belgie :P

Zaterdagochtend weg en Zondagavond terug *O*
 
Kreeg wel van baas te horen dat ik binnenkort een ritje Oostenrijk heb. Weer eens wat anders dan Nederland en Belgie :P

Zaterdagochtend weg en Zondagavond terug *O*
Dat is zeker leuk om te doen. :P

Nog 39 posts tot een nieuw topic. :+
 
Iemand dus nog een setje ex-circuitbandjes nodig?
PM mij maar.

Wat moet dat kosten dan? En hoeveel profiel hebben ze nog?


Roodlicht, maar volgens mij was het nog oranje. Maar ik kwam aan bij het stoplicht net na een soort doordraaier. waar ik leuk door heen ging met nogal wat kabaal uit de uitlaat. Motoragent stond voor links af bij het stoplicht en keek om omdat hij me aanhoorde komen. ik zag hem staan schakelde snel een paar keer op en ging snel rechtsaf bij de stoplichten omdat deze voor rechtsaf nog op groen stond toen ik aan kwam rijden en sprong net op oranje. Dus kon kiezen of naast hem staan of door net nog oranje naar mijn mening te rijden. Ging dus voor het laatste en meneer agent kwam gelijk achter me aan. Maar hij was wel redelijk, hij gaf aan dat hij ook wel speelde met de motor , maar dat hij de locatie niet geschikt vondt en dat ik dat beter op bij de duinen kon gaan doen. Maar het door naar zijn mening door rood rijden kon hij minder waarderen. Hij gaf een waarschuwing voor het gebeuren omdat ze aan het staken waren.

Motoragenten kunnen over het algemeen nog wel redelijk schappelijk zijn.... Zien zo af en toen og wel iets door de vingers! :) Maarja ze zijn niet allemaal even vriendelijk! ;)
 
Lang leven de stakende politie *O*
Anders was ik nu 2 boetes rijker geworden. |(

Het bleef bij een preek, een complimentje over de motor en een locatie waar ik maar moest gaan spelen. (volgens mij hebben sommige die met de winterbikkeltoer gereden, duinweg tussen Noordwijk en Noordwijkerhout).

ps. graag aanpassing in het OP .

Hotbodies led knipperlichten voor +
Ledachterlicht met geintregeerde knipperlichten.
Topblock kentekenhouder
Is aangepast
 
zo, nog ff werken en dan vanavond op de bank ploffen biertje erbij en kijken of rossi van 7 naar 1 kan komen :)
 
Nou voor mijn droomcompetitie is het gunstig als 1 van de nieuwkomertjes wint, maar hoop toch dat rossi ff laat zien wat die waard is dit seizoen!

Gaan we vandaag nog deeltje 6 binnen slepen?? Denk het wel na wat geouwehoer over de GP :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan